One with the underdogs
de laatste nieuwe van Terror, kopen die handel
't is 'n echte killer!
check ook de boombox op www.terrorhc.com
al comments op de cd? laat maar komen..
One with the underdogs
de laatste nieuwe van Terror, kopen die handel
't is 'n echte killer!
check ook de boombox op www.terrorhc.com
al comments op de cd? laat maar komen..
cool nog een sxe'er!! welkom.
Die nieuwe terror blaast idd, fuck dit is men favoriete hc Aggresiviteit ten top.
maar ik mis iets dat ik bij hun vorige niet miste
idd zalige cd ma vond idd de vorige ook beter
wss omda ze toen iet meer eige sound adde ofzo
dunno
ma hoe cool is die frontman? :|
echt ik begin te moshen in me kamer als terror opligt
dit is op sommige momenten echt vet
ik wil die manne live op festival zien ofzo![]()
heb die nog maar één keer live gezien, en 't was vreet de moeite ze!
under live performance is dik in orde!
weeral terror goddamned, hoe meer ik die band hoor hoe slechter ik ze vind, der bestaan gelijk 1000 zo'n bands...
terror is toch wel 'n buitenbeentje hoor, hun muziek, hun lyrics, 't is toch iets da een andere band niet heeft..
role model heeft voor een stuk gelijk maar toch ze blijven super.
sommige nummers doen mij soms wel iets teveel aan de huidige hatebreed denken wat een beetje jammer is maar live zo zot.
you're fuckin' right, live zijn ze super, als ze om een circle pit vragen, als er mensen op 't podium springen om een paar zinnen backing te doen, de sfeer zit er dik in dan..Oorspronkelijk geplaatst door Alcoholic Punk
ja vooral in de mod ware ze super vond ik
zaalshow is toch ng altijd 10x cooler dan op een festival (graspop)
jammergenoeg nog geen zaalshow gezien van hen, enkel op graspop mo twas bere.
kvind het typische band voor zaalshows al rulede op graspop ook welOorspronkelijk geplaatst door Alcoholic Punk
ma ik vond da het opviel da ze gewoon zijn van tusse het publiek te staan en veel stagedives te hebbe en op te treden voor alleen maar hckids
kvind terror super omdak me precies in die lyrics kan vinden.
Nu d8 ik, een zalige terror discussie (iets wat zelden voorvalt).
Lijkt het over iets anders te gaan dan over het muziekgenre terror![]()
Damn, daar gaat mijn kans om eens lekker van stoel te gaan met een explosief BOM mixke terror![]()
ITerror, raise your hands
You are all under arrest![]()
Rotterdam Terror Corps (RTC rulez)![]()
Laatst gewijzigd door BraveHeart; 23 augustus 2004 om 22:08
hehe braveheart ik dacht ook eerst dat het over zo'n soort terror ging totdat ik xnaamx zag dan wist ik dat het over de groep terror ging
Ik vond ze anders ook ni slecht op graspop, maar iets te hard voor mij![]()
'k heb ze niet gezien op graspop, wel één keer.. een zaalshow, in m'n locale hardcore buurt ;-) en in zaal rule ze toch wel ze, en zijn 't precies wel gewoon van tussen 't publiek te staan zoals al gezegd.. je mag 's proberen bij gelijk welke band die nie uit de scene komt om op het podium te geraken en een par zinnen te backen..
als da een gewone hc show is dus ni op een festival en geen dranghekkens lukt da altijd.Oorspronkelijk geplaatst door xjeroenx
idd... op de meeste shows steekt de zanger diene micro wel ffkes int publiek... toch de meeste waar ik al naartoe ben geweest
ma kvind terror lik echt nie goed... als'k dan naar zo'n hardcore luister ('k luister voornamelijk naar emo & metalcore), geef mij dan maar Death Threat of iets dergelijks...
Laatst gewijzigd door .rOLE mODEL.; 24 augustus 2004 om 12:41
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)