Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 566
    Banned Jack_Stoner's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Tiesto In Concert [6 november - Hasselt]

Yo,

Tiesto komt in november naar belgie, zijn eerste concert hier . Ik wil da dus voor geen geld van de wereld missen. Mijn vraag naar jullie toe is, zijn die tickets al verkrijgbaar en op welk bedrag komen de tickets.
    Wie van jullie gaat er ook zeker een fiestake bouwen

Greetz

Member swaen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    in de nieuwe ethias hal is da dan zeker...
    55 euro voor ticket? ben ni zeker hoor

Member - S.8 D.8 -'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    is er iets meer bekend over een verdere lineup ??? want hij gaat geen 8 uur kunnen draaien ...

Approved 9-lifer FusioN's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    da heeft hij op de vorige TIC ook gedaan hoor

Banned Real's schermafbeelding
    iTrader
    0
    I'll be there

Member djmagic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoezo eerste concert???
    En in de Illusion en Versus dan? En dees jaar op Pukkelpop? Of s da iets anders?

Member Tazz_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djmagic
    Hoezo eerste concert???
    En in de Illusion en Versus dan? En dees jaar op Pukkelpop? Of s da iets anders?
    da's eerder gewoon een 'optreden' eh, In concert is een speciale tour waar hij alleen draait dacht ik, en dat voor een paar uren

Member Project Zero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    oi
    Daarnet in de grenslandhallen geweest!!
    Mijn pa kende iemand die toegang had tot de ethiashal en we zijn er ff binnegeweest --> da ziet er VET uit

Eind september is die hal normaal af en volgens mij gaat dat daar een dik feest worden

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1/ Hasselt ligt te ver

2/ 55euro is me net iets te veel

3/ Ken niemand die nog zo zot zou zijn als mij om daar 55euro voor te betalen, en alleen gaak nie zu

-> Ik zal er hoogstwaarschijnlijk jammer genoeg niet bij zijn
    Wast in Gent gingek mss wel gaan Nu ja, week erna ILT is ook nice

Member PunkDudez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik betaal geen 55 voor een avondje naar nen hollander te luisteren, voor pukkelpop betaalte 105 voor 3 dagen, en dan eddem ook 2u gehoord en das meer dan genoeg. En dan eddem ook gezien. En nog veel andere goei dj's en andere goei artiesten .

Voor AIB zelfs betaalde 30 en dan adde vorig jaar ook tiesto, dus das de moeite nie die 55 stomme geldwolf, tvalt op dat alles in holland duurder is

mvg PunkDudez

Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kzal ter wel naartoe gaan tis toch dicht bij. Had al eens in krant geleze da die daar ging kome en da ze rond 20 000 man verwachte dan (nu stel ik mij de vraag waar ze zoveel auto's kunne zette want daar is nie veel parking)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slash
    kzal ter wel naartoe gaan tis toch dicht bij. Had al eens in krant geleze da die daar ging kome en da ze rond 20 000 man verwachte dan (nu stel ik mij de vraag waar ze zoveel auto's kunne zette want daar is nie veel parking)
    Laat me raden, gaan ze ook geld vragen voor de parking

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PunkDudez
    Laat me raden, gaan ze ook geld vragen voor de parking
    denk da ze busse zulle gebruike voor vant station naar daar. Is toch nie zo ver met bus ( gekunt ook te voet ma dan zijt ge meer dan half uur aant wandele)

Member BlueIce's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slash
    denk da ze busse zulle gebruike voor vant station naar daar. Is toch nie zo ver met bus ( gekunt ook te voet ma dan zijt ge meer dan half uur aant wandele)
    moet ook nog op de bus geraken eh.. Met mayday ware ze zo idioot om nie door te hebben da een paar extra bussen nodig waren

Member yannickvg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij die nieuwe Ethias-zaal is volgens mij meer als parking genoeg en 20 000 man valt al bij al nog mee. Dat is ongeveer een half Sportpaleis en daar valt de parkinggelegenheid wel mee.

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PunkDudez
    Ik betaal geen 55 voor een avondje naar nen hollander te luisteren, voor pukkelpop betaalte 105 voor 3 dagen, en dan eddem ook 2u gehoord en das meer dan genoeg. En dan eddem ook gezien. En nog veel andere goei dj's en andere goei artiesten .

Voor AIB zelfs betaalde 30 en dan adde vorig jaar ook tiesto, dus das de moeite nie die 55 stomme geldwolf, tvalt op dat alles in holland duurder is

mvg PunkDudez

Op pukkelpop draait em 45min, en em komt in feite enkel z'n cd voorstellen zu Kdenk da Tiesto in concert toch nog iets compleet anders zal zijn zu

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yannickvg
    Bij die nieuwe Ethias-zaal is volgens mij meer als parking genoeg en 20 000 man valt al bij al nog mee. Dat is ongeveer een half Sportpaleis en daar valt de parkinggelegenheid wel mee.
    mja ik vind toch da ter nie zoveel parking is. Ma al die parkings ligge nie langs elkaar dus misschien da ik het verkeerd inschat .

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ether
    Op pukkelpop draait em 45min, en em komt in feite enkel z'n cd voorstellen zu Kdenk da Tiesto in concert toch nog iets compleet anders zal zijn zu
    60min

http://www.pukkelpop.be/production/timing/day2.html

Member Tr@nCe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Trouwens. Dit optreden wordt samen met Id&t gemaakt. Geloof me geen enkel evenement dat ik in Belgi heb gezien kan aan de shows van Id&t tippen. Is niet alleen Tisto, zullen ook optredens zijn van andere artiesten. Vorig jaar O.A. Kane (Dinand Woesthof), Jan Johnston, Andain, ... Daarom 55 euro is nie echt duur. Zijn concert vorig jaar was zeker weten zijn geld waard. En van die exuses van te ver. Ik weet da der vorig jaar uit Amerika enzo kwamen voor dat concert (zijn wel echte fans uiteraard).

Ik ga het hier ook eens proberen uit te leggen. Ga naar een Concert van Helmut lotti, Frans Bauer, Marco Borsatto, ... dan ben je ongeveer evenveel geld kwijt, maar om 1.00 ten laatste ben je al huiswaarts aan het rijden. Bij zo'n concert feest je de hele nacht door. En dan kun je zeggen van Die andere zingen live, wel Tisto draait live.

Member Snll's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk da ge kaarte kunt kope op www.sherpa.be maa voor de moment nog nix op te vinne ze! Normaal begint da de zaterdag, maa weet er misschien iemand om wa uur da da begint diene voorverkoop? Ik weet in alle geval dak ni zal slape voor dak zo e ticketje hem ze!

Da concert van vorig jaar was al de max dus... Van dees zegge ze trouwes da et nog beter ga zen & meer live-acts enzo. Enige nadeel is wel da een indoor-zaal wel iet compleet anders is dan e voebalstadion, maa da kan m'n pret toch zeker ni bederve ze! I'll be there!
    Georges W. Bush is a man who is smart enough to realize that he isn't very smart. So, he surrounds himself with smart people, like a hole surrounds itself with a donut.

Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten