Soundcraft is al een serieuze stap voorwaarts
Niets mis mee, goeie degelijke stuff die tegen een stootje kan.
Je gaat idd wel minder mogelijkheden hebben dan de Behringer, maar het imo een betere koop zijn.
Soundcraft is al een serieuze stap voorwaarts
Niets mis mee, goeie degelijke stuff die tegen een stootje kan.
Je gaat idd wel minder mogelijkheden hebben dan de Behringer, maar het imo een betere koop zijn.
Bij musik productiv kan ik hem voor 395 euro bestellen. (moet nog uitzoeken wat exacte prijs gaat zijn om e tot hier te laten komen maar zo erg veel zal het niet zijn.Oorspronkelijk geplaatst door swoon
In Belgische winkels vind ik hem niet onder de 500 euro :/
Wat kan je met deze minder dan met de behringer, buiten dan de effecten, 2X aux en 4 mic ingangen minder?
Is een goeie keus die mixer. Leuk dingetje waar je veel langer zal mee werken dan die behringer ook al is die groter.
Heb wat rondgesnuffeld op die site en ik denk ook voor dat geld dat dit een betere keus is dan .........
wel, thx for the info
De behringer is bij deze dan afgeschreven
Nog effe lobbyen en dan beslis ik. Eind van de week bestellen denk ik. Ondertussen nog wat verder rondzien (zou moeten studeren, maar soit ...)
kijk ge zijt er EN goedkoper EN beter vanaf gekomen
natuurlijk heb je mogelijkheden moeten inleveren. Maar dat wist je zelf ook wel he![]()
idd idd, effectjes zijn wel spijtig verlies en 2 monitorgroepen minder.
Toch liever dit mengpaneel dan. Ik laat hier zeker weten wat ik uiteindelijk besteld heb.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)