ja hoe zit da hier eigenlijk![]()
ja hoe zit da hier eigenlijk![]()
Vanaf 31 juli zou alles terug moeten binnenkomen. Nog even geduld dus![]()
Ondertussen is 31 juli (2012) al gepasseerd, dus...![]()
iemand enig idee,
mijn kofferspoiler is zo va rubberachtig materiaal gemaakt.
zou die plastidip daarop houden?
Waarom niet via Plastidip.co.uk?
Scheelt al 1€ voor de gewone spray, veel ruimer assortiment, en duidelijke kortingsvoorwaarden.
Iemand die hier het al gebruikt heeft voor non-auto doeleinden?
Ik denk eraan om mijn bureau te plasti-dippen (don't ask). Maar gaat dat wel stevig genoeg zijn voor dagelijks gebruik?
Ga ik eens bekijken, merci voor de tip.
Ik volg die kerel al een tijdje. toffe kerel precies.
plastidip promo vandaag (tot middernacht) op conrad:
Plasti Dip® spray, transparant in de Conrad online shop | 888182
Hoeveel spuitbussen zou ge nodig hebben voor ne (kleine) auto 4-5 lagen te geven? 't zal wss nog altijd goedkoper uitkomen me ne grote pot veronderstel 'k?
Waar staat het dat het tot middernacht geldt?
Edit: Plastidip.nl komt toch nog steeds goedkoper uit...?
Laatst gewijzigd door BelgiumTJ; 7 augustus 2012 om 02:13
Op de homepage.
'k Zie trouwens net da de meeste er waarschijnlijk niet veel mee zijn, de spray in promotie is de transparante versie![]()
Het is ondertussen al 12 augustus, ik veronderstel dus dat de groepsaankoop niet doorgaat...?
hoe zit da hier nu? 'k zit eindelijk zo ver dat 'k het nodig heb
Was op de co.uk site aan't kijken, maar zwart is momenteel niet in stock, ga een mailtje sturen om te vragen wanneer ze stock verwachten.
Wie is allemaal geinteresseerd en in welke hoeveelheden?
'k ga persoonlijk voor een 5l bus gaan.
't kan misschien interessant zijn om grote bussen te kopen en die dan zelf te verdelen in kleinere bussen, al hebt ge dan natuurlijk wel een spuitpistool of iets nodig (hoewel er op de site precies ook 1malige spuitdingen staan voor met een blik plasti dip te werken).
Drift.
ja kvraag het mij ook af, zou dan ook eens willen beginnen aan mijn velgen...
heb n uurtje geleden een antwoord gehad, rond de 17e verwacht plastidip.co.uk terug stock (zwart, wit, gunmetal).
Prijzen op die site zijn zonder btw (vat). 40l inclu verzending enal was 660 pond. da zijn 8 bussen van 5l.
ik heb enkel 4 witte spuitbussen nodig zenne![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)