Net eens m'n rekening bekeken.
In 1 maand 140€ brandstof verspild
4x LPG getankt (+-26€ per tank)
1x 40€ benzine (en tank is nu nog niet leeg...)
Is al wat anders dan 250 - 350€ nafte per maand...
(Rij nog maar van eind April op LPG...)
Net eens m'n rekening bekeken.
In 1 maand 140€ brandstof verspild
4x LPG getankt (+-26€ per tank)
1x 40€ benzine (en tank is nu nog niet leeg...)
Is al wat anders dan 250 - 350€ nafte per maand...
(Rij nog maar van eind April op LPG...)
Details: BMW - 3er - E36 325i coupé - Spritmonitor.de
op mijne spritmonitor kunde goe zien wat ge ongeveer kunt verbruiken aan naft/lpg
en dan heb ik eerst nog 1000km op naft gereden voor ik een lpg-installatie had, dus tis eigenlijk maar 1800km
Ter bescherming van m'n auto staat die ingesteld om vanaf een bepaald toerental benzine te gebruiken zei de persoon aan de telefoon.
Dit ter bescherming van de kleppen in m'n motor ( tegen verbranding )
Door hem aan de computer te hangen, zal hij kunnen zien op hoeveel hij ingesteld staat, en eventueel een beetje aanpassen.
Daar is het probleem van m'n benzine verbruik....
Groetjes !
dat is bij mijn auto ook , maar dat is echt wel heel miniem hoor , ge zou dat amper tot niet mogen zien aan uw benzine-verbruik .
waar is de installatie gebeurd trouwens ? of is die vraag hier al eens gesteld .
Nee ze, ze doen dat wel vaker ipv een flashlube systeem omdat extra bij naft het potteke nooit leeg kan zijn
Maar das normaal wel enkel vanaf hoge toeren
Ik heb een valvecare electronisch smeersysteem. Dat smeert continue. Benzine wordt nooit bijgespoten. Maar als ik sportief wil rijden zet ik em altijd zelf op benzine.
Waar m'n installatie gebeurd is, is niet relevant.
Ben 100 procent zeker dat dit een goede installatie geweest is. Is een erkend installateur met goede naam;
Ben niet hier gekomen om negatieve reclame te maken.
Zal jullie wat meer laten weten na woensdag.
Laatst gewijzigd door promaxius; 12 juli 2012 om 05:12
Auto aan de computer aangesloten, software beetje bijgeregeld en tprobleem is opgelost.
Vanaf nu wordt boven de 3500 toeren benzine toegevoegd, in plaats van dat ie overschakeld
Vanaf nu zal het pas goedkoop worden !
Bedankt iedereen voor de reacties !
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)