Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Vraagje over Velgen

Member Vipii's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)

Question Vraagje over Velgen

Okay .

Ik ben dus nieuw in deze dingen heb eventjes een vraagje erover .

Zelf heb ik een Ford Fiesta 1.6 Turbodiesel Econetic.
    Toen ik deze gekocht had stonden er deksels onder maar ik ben van plan om er binnenkort velgen onder te gooien. (Aan de zijkant van de auto heb een papiertje met daarop tot welke Max grote ik mag gaan van banden "17'rs")

Nu hoor ik veel mensen zeggen dat dit niet mag en sommige zeggen dat je wel velgen eronder mag steken. (Voor de keuring ofc.)

Graag zou ik beetje duidelijk willen hierover , want mijn neef heeft een tijdje terug ook een econetic gekocht. (Ford Fiesta 1.6 Turbodiesel Titanium) en hij had bij zijne al licht metalen velgen.

En indien dit wel mag, wat doe ik dan best met m'n oude banden / deksels. Houden voor in de winter? Want heb van verschillende mensen gehoord dat de banden die ik nu heb best goede zijn. (Michelin Pilot Sport 3)

Grtz Vipii

Alvast bedankt

Member x-boxter2003's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Michelin Pilot Sport 3 banden op een Ford Fiesta Econetic? Ben ik nu de enige die dat raar vind?

Ik neem aan dat dat geen 17ers zijn, want die wil je er opsteken. Stonden die op uw Fiesta van fabriek af?

iTrader
    -1 (0%)
    Deze fiesta is 2dehands gekocht en deze banden stonden erop bij aankoop. zijn 16'rs als ik me niet vergis .

Banned
    iTrader
    0