ik heb donderdag mijn eerste les gehad het sturen ging nog niet zo goed heeft iemand tips of zo en en plek waar en open veld is om wa te oefenen rond de regio hemiksem
ik heb donderdag mijn eerste les gehad het sturen ging nog niet zo goed heeft iemand tips of zo en en plek waar en open veld is om wa te oefenen rond de regio hemiksem
Me dunkt dat ge beter eerst een examen nederlands doet vooralleer aan uw rijexamen te beginnen.
ipv wa de spelling nazi uit te hangen geeft de persoon een deftig antwoord waar hij/zei wel iets mee is.
@ Ancalagon: Hebt ge in de buurt geen oefenpark voor auto's ofz? meestal hebt ge daar plaats genoeg om wat toertjes te rijden, of zoek u een baan waar weinig of geen auto's komen.
Laatst gewijzigd door -goro-; 26 mei 2012 om 15:19
Hoe kan het nu moeilijk zijn om te sturen? Nooit leren fietsen ofzo?
op de grens schelle/niel heb je de parking van den aldi. Na sluitingsuur welteverstaan. En op de st-bernardsesteenweg in hoboken heb je nen gb.
Echt grote pleinen heb je in hemiksem niet dacht ik. Maar op zondag heb je heel wat parkings op de boomsesteenweg.
Het Rode-kruisplein in hemiksem (zijstraat van unolaan) was vroeger wel een rustige straat waar je rondjes kon rijden. http://goo.gl/maps/rYTp
Ik heb geen flauw benul waar hemiksem ligt en ben ook te lui om het op te zoeken.
Maar zelf ben ik in de haven van antwerpen begonnen, op zondagen.
Is geen kat te zien dan
Wat er ook veel doen is gewoon op een zondag naar de lokale Makro/gb/... rijden en daar rondjes bollen.
Ge gaat dan wel moeten slalommen tussen al die andere leerlingen![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)