Kan iemand me gedetailleerd uitleggen hoe ik de begrenzing uit een standaard uitlaat van een Peugeot Vogue a-klasse kan halen?
En hoe snel zou ik dan kunnen rijden?
enkel om thuis te crossen => legaal?
Kan iemand me gedetailleerd uitleggen hoe ik de begrenzing uit een standaard uitlaat van een Peugeot Vogue a-klasse kan halen?
En hoe snel zou ik dan kunnen rijden?
enkel om thuis te crossen => legaal?
Das gene brommer om op te fokken,das echt niet gemaakt om hard te gaan,zit er geen rondel in uitlaat,haal die eruit dan ga ie beter ,alles op eigen risico natuurlijk bezint eer ge eraan begint!
Internet + scooter tuning fora, ooit al van gehoord ?
of koop een auto of een moto ipv die rommelfoxkes ?
Geduld hé, als ge juist gaat beginnen werken wilt ge toch ook niet drect een pré van 5000 euro ?
16 brommer 18 auto 21 moto
keuze snel gemaakt dan en zoals ge zegt ge steekt hondereden tot duizenden euro's in dat tunen om 80 km/h te halen.
2 jaar later kunt ge al zelf rondrijden met een eigen wagen, dus zie het nut er niet echt van in + let alone dat het illegaal is ook
Zou je dan niet beter direct een klasse b kopen? Dan kan je legaal 45 rijden.
Ge wilt dus enkel aan uw uitlaat iets doen?
tunen mag ook niet van de mama, dus telt niet als rede.
ofwel zagen, ofwel de fiets.
Ge weet toch dat die brommerkes er niet op voorzien zijn van 50 te rijden ?
Moest ge morgen overhoop gereden worden en ge kunt nimeer lopen, maar ze zien dat uw brommerke opgevoerd is, kunde fluiten achter hulp van de verzekering
@ Brocketeer: omdat het illegaal is mag er niet over worden gediscussieerd ?
nitro =! peugeot vogue :P
En op scooterforums gaan ze u inderdaad niet helpen, met zo een rommel houden ze zich niet bezig.
Ga aan u moeder uitleggen dat je van zin bent om die op te voeren en ze beter kan instemmen om u u rijbewijs voor de b klasse te laten halen.
Die voertuigen rijden tenminste 45 op een veiligere manier als zo een veredelde fiets.
FYI: scooterfreaks is echt geen deftig forum voor goed advies ivm scooters.
scooterforum.net = VEEL beter
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)