Als we af mogen gaan op de topics die hier dagelijks verschijnen, zal toch wel 99% zijn rijbewijs behalen/behouden.
Als we af mogen gaan op de topics die hier dagelijks verschijnen, zal toch wel 99% zijn rijbewijs behalen/behouden.
Yo de beiren
Natuurlijk is het niet fijn dat ge desnoods uw examen moet herdoen.
Anderzijds moest je dit wel op voorhand weten als ge te snel wilt rijden.
Ik rij zelf ook te snel, maar ik weet hoeveel ik te snel mag rijden om mijn rijbewijs niet te riskeren.
Dat jij anderen op de weg ziet die ook gevaarlijk rijden, maakt u niet ineens een heilige.
Wat denkt gij nu: they see me rollin, they hatin???
ik durf wedden dat je niet eens ergens heel dringend moest zijn.
LOL als ik hier de reactie lees van iedereen. cut the boy some slack will ya.. heb het ook al meerdere malen voorgehad dat ik rustig aan het knallen was met de auto en dan ineens het bord van 50 zie staan.
ja, hij reed ook te snel voor 70, so fucking what. een heel deel hier op het forum komt in het 'grote mijn ergernissen op de weg'-thread blijten als ze achter iemand hebben gehangen die 68 reed op een baan van 70. :')))
OT: u rijbewijs gaat ge wel kwijt zijn voor een twee weken, met nog een fikse boete (dat is toch het meest logische).
//edit:
brengt nostalgie naarboven trouwens. toen een maat van mij zijn voorlopig rijbewijs had, had ik hem zover gekregen om naar het café te rijden met mij :')).
in het terug komen was ik natuurlijk goe teut. we waren in muizen aan het rijden, op de leuvensesteenweg (50). en ik die gast heel de tijd opjutten: 'KOMAAN, LAAT ZIEN HOE SNEL DIE KUTBAK VAN U MOEDER KAN'.
*flits*
uiteindelijk reed hij 86 waar je 50 mocht. 2 weken rijbewijs kwijt en 550EURO boete.
Laatst gewijzigd door PolletPoulet; 27 april 2012 om 17:06
Idd onnozele reacties. Ik rijd ook vaak behoorlijk wat te snel maar das enkel wnr ik alleen ben. Als er mensen bij zitten ben ik meteen een pak voorzichtiger.
Dus die redenering van 'ruige uithangen voor je vriendjes' slaat echt op niks, met vrienden erbij rijd ik rustiger dan alleen..
Niet te snel panikeren. Ik ben ooit 1 keer geflitst geweest en nooit iets van gehoord, het blijft België hé. Er kan veel mislopen vooraleer het bij u komt![]()
Idd iedereen rij wel eens te snel, heb zelf ook een zware voet dat weet ik vanmezelf.
in 8 jaar dat ik mijn rijbewijs heb waaronder al 6jaar met een wagen van 240pk
twee boetes gehad tweemaal op autosnelweg eens 138 en eens 135 kmu.
gecorigeerd naar +- 130 , twee maal 50€.
Het eerste half jaar dat ik mijn rijbewijs had was ik zeker heilig op de baan.
En heb in 5 jaar toch nog geen flitsboete gekregen..
Psychologische tests bedoelt em zeker??
Om dit te voorkomen:
Carmageddon Intro Movie - YouTube
Manman, oldschool![]()
Kapot gespeeld
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)