Wat is juist de bedoeling hiervan? Gaan cruisen of gewoon is afspreken of wat? Nog nooit de treat gezien tot vandaag maar vooral benieuwd omdat het dus letterlijk op 10 minuten van men deur is
EDIT: sorry, link in eerste post nu pas gezien, ns lezen.
EDIT 2: ben er nog niet echt uit. Rondrijden of wat zijn de plannen?![]()
Naar welk weerbericht kijkte gij?
Zondag en begin volgende week blijft het onstabiel met regen maar ook soms intense buien of onweersbuien. Het blijft vrij warm met temperaturen tussen 16 en 22 graden.
deredactie.be: weer
Bij deze stuur ik dus ook men kat. Zou liever hebben dat et ineens ne andere datum wordt dan dat er daar 5 man afkomt en het dan weer 6 maand/1 jaar gaat duren eer er een meeting van komt.
guardian, ik keek toen gewoon naar buiten
zoals vandaag(zaterdag) ziet het er ook weer goed uit
Laatst gewijzigd door Liquid Li0n; 19 mei 2012 om 10:58
En, wie komt er morgen allemaal?
Sent from my Lumia 800 using Board Express
Hm, opkomst is dus bitter weinig door de slechte weersvoorspelling. Beter andere datum voorstellen zeker?
Pussies!Morgen, zondag, blijft het wisselvallig met in de loop van de dag enkele regen- en onweersbuien maar tussendoor zijn er ook mooie zonnige perioden. In het binnenland wordt het zwoel met maxima tussen 20 en 25 graden bij een zwakke tot matige wind uit noordoostelijke of veranderlijke richtingen.
Tot hiertoe wil ik nog alty komen piepen. Wel niet met een blinkende auto maar gewoon regenvuil.
De aanwezigheidslijst zou aangepast moeten worden om een beeld te krijgen wie van lente weer houdt en wie niet.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
@ gonzo, gaat gij? Dan kunnen we daar met 2 staan![]()
Aight, iedereen op post? weer is schitterend![]()
man wa een slecht weer!!!!!
ik zou met den hond zelf ni durven buitenkomen
edit: gaat er uberhaupt iemand gaan?
gelle ook ni?
ge woont daar begot op ne scheet van
Tis hier bij mij thuis blauwe hemel
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Toch handig als het begint te regenen dan gaan we gewoon bij mama Vista op de koffie.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)