Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5004
    Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)

de grote "mijn-ergernissen-op-de-weg-thread" - Deel 5

Member Matthias9L's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als fietser deze morgen een grote ergernis meegemaakt:
    Straat waar 50 mag, ik fiets uiterst rechts, blijft een auto 200 meter aan een stuk achter mij rijden in eerste versnelling met veel te hoge toeren.
    Schakel gewoon over naar tweede en steek mij voorbij, bitch.
    Het is haar achteraf gezien vergeven omdat ze met een L reed.

Approved 9-lifer seurinck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zolang ze geen 50 of meer reed, zie ik het probleem precies niet ?

nuja voor iemand met een L heb ik meer respect dan voor die gepensioneerde mensen met een wagen.

we zijn nu eenmaal allemaal begonne met een L.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Pff nog altijd mn rijbewijs niet terug. Ik wil weer cruisen

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50

Ik ben de groene en links loopt er een ouder koppel al op dat zebrapad (gingen ongeveer aan de tweede rijstrook van links beginnen). Ik had er dus waarschijnlijk nog voor door kunnen crossen maar liet ze oversteken. Die rode kadee achter mij vond dat een minder goed idee dus rechts over die volle lijn met een poging tot voorbijsteken. Alleen had die blijkbaar niet gezien dat er van rechts iemand kwam die ook wou oversteken (misschien links aan het kijken om zeker voor die bejaarden weg te zijn of die vanachter dat verkeersbord rechts niet zien komenof zo) dus heeft goed kunnen remmen voor dat zebrapad. Nu, hij zal er wel eerder langs gereden hebben in plaats van ertegen maar heeft zich hopelijk toch goed verschrokken. En jawel, tegen dan waren die bejaarden al in aantocht dus was ik uiteindelijk eerder weg dan hem ... beunhaas.

Ge rijdt in een stadscentrum, dan weet ge toch dat het taffelen wordt, pas u dan aan. Ik had daar nu persoonlijk weinig mee te maken maar toch word ik zelf dan licht ambetant van zulke kermiscoureurs, ge voelt dat de sfeer in de auto verandert van "aangenaam rondtuffen" naar "godverdomme, hier rijdt weer ne felle rondom mij"

Member
    iTrader
    1 (100%)
    volle lijn mag je nooit overschijden.

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    't was vanmorgen weer feest ze...

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Blijkbaar zijn er hoogspanningsleidingen gesprongen om de autostrade tussen moeskroen en doornik.
    Bijgevolg ben ik om 17 uur in Kortrijk vertrokken om vervolgens om 20 uur in Doornik te staan en om 20:30 thuis.
    Wat ik vooral heb geleerd is dat de Walen wel speciaal een elektronisch bord van stal halen om u te zeggen dat ge binnen twee kilometer in de file staat, maar dat ze u niet zeggen waarom.
    Vervolgens na uren gesukkel moet ge van de austostrade en daar staat dan een man, die compleet nutteloos is, naast zijn camion de oprit van de autostrade te blokkeren.
    Wat ze wel waren vergeten waren enkele handige wegwijzers. Links en rechts waren opties, ofwel ging je richting Doornik en Brussel ofwel kwam je uit in Frankrijk. Welke van de twee wat was daar had je het gokken naar.
    En neen, Pecq op een wegwijzer zegt mij absoluut niets. Maar ik weet nu wel dat Pecq op 10 kilometer van Doornik ligt, dat dan weer wel.
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    mensen die zich afvragen waarom er zoveel ongelukken zijn als 't regent...

't is nochtans simpel. iedereen rijd even slecht als ervoor. maar de randdebielen die volle bak op hun rem moeten gaan staan omdat ze opzij aan 't gapen waren of gewoon op een halve meter van hun voorganger reden, het volk dat op 't laatste nipperke aan zijn stuur snokt om dezelfde redenen hebben nu de pech dat ze op de muur van fysica stuiten.

al de technologie houd hun meestal uit de miserie, maar als 't nat is hebben ook die zaken wat meer plaats nodig om hun werk te doen. met als gevolg dat ze weer op elkaar plakken.

tot zover mijn *rant* over vandaag. hoeveel mensen ik in hun (hoogstwaarschijnlijk) leasebak niet op 2.5m max zie hangen op een baan van 70 achter hun voorligger. 't is spits, tenzij ge erdoor kunt rijden gaat ge er toch niet voorbij. maar als er iets gebeurd plakt ge met uwe kop in zijn koffer eer ge nog maar uw rem hebt aangeraakt.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Och komaan, als het regent laat je inderdaad beter wat meer afstand maar dat maakt niet dat je ineens aan 100km/u op 100m van je voorligger op het linkervak moet blijven plakken als er plaats is op het middenvak. En het is elke keer weer van dat.

Ja, dan durf ik al eens extra links komen "aandringen".

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Och komaan, als het regent laat je inderdaad beter wat meer afstand maar dat maakt niet dat je ineens aan 100km/u op 100m van je voorligger op het linkervak moet blijven plakken als er plaats is op het middenvak. En het is elke keer weer van dat.

Ja, dan durf ik al eens extra links komen "aandringen".
    't gaat hier wel niet over de autostrade en linksplakkers he

gewone kronkelbaantjes van 70 waar de kans op voorbijsteken tijdens de spits gewoon 0 is aangezien er constant tegenliggers komen + ge om de 5 minuten wel door een dorp aan 50 moet.

en dat ge in die hun gat rijd moet ge zelf weten. ge kunt zeggen wat ge wilt, maar als die flauwe plezante op zijn rem trapt omdat hem wat gefrustreerd staat steekt ge er op. en of ge nu in uw recht zijt of niet, da's altijd miserie.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Gewone baantjes, da's iets anders. Tenzij dat die voor u echt veel ruimte voor hem heeft, dan vind ik het wel weer vrij ambetant.

Ik rij ook niet in iemands gat hoor, maar ik zal wel naderen en linkser rijden om te tonen dat ik er langs wil. Dat lukt meestal vrij vlot. Natuurlijk hou ik een marge

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    En wat heeft dat met leasebakken te maken? Denk je dat we die gratis in frut mogen rijden misschien?

Member maccie's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    En wat heeft dat met leasebakken te maken? Denk je dat we die gratis in frut mogen rijden misschien?
    idd ik heb al schrik voor de factuur wnr ik mijn moet binnendoen eind dit jaar. Lak van de spiegels geschraapt, en paar goei krassen op 2 velgen.

Member Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht

Ik ben de groene en links loopt er een ouder koppel al op dat zebrapad (gingen ongeveer aan de tweede rijstrook van links beginnen). Ik had er dus waarschijnlijk nog voor door kunnen crossen maar liet ze oversteken. Die rode kadee achter mij vond dat een minder goed idee dus rechts over die volle lijn met een poging tot voorbijsteken. Alleen had die blijkbaar niet gezien dat er van rechts iemand kwam die ook wou oversteken (misschien links aan het kijken om zeker voor die bejaarden weg te zijn of die vanachter dat verkeersbord rechts niet zien komenof zo) dus heeft goed kunnen remmen voor dat zebrapad. Nu, hij zal er wel eerder langs gereden hebben in plaats van ertegen maar heeft zich hopelijk toch goed verschrokken. En jawel, tegen dan waren die bejaarden al in aantocht dus was ik uiteindelijk eerder weg dan hem ... beunhaas.

Ge rijdt in een stadscentrum, dan weet ge toch dat het taffelen wordt, pas u dan aan. Ik had daar nu persoonlijk weinig mee te maken maar toch word ik zelf dan licht ambetant van zulke kermiscoureurs, ge voelt dat de sfeer in de auto verandert van "aangenaam rondtuffen" naar "godverdomme, hier rijdt weer ne felle rondom mij"

Jep daar in het centrum van Genk is het altijd opletten. Ik erger mij daar ook vaak aan wat voor stunten ze daar soms uitzetten. Het is ocharm 1 km om heel het centrum te doorkruisen, pas dan ook even uw snelheid aan en let op de voetgangers

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Tenzij hij bedoelt: mensen met leasewagens zijn veel op de baan en hanteren een vlottere rijstijl waardoor ze zich misschien sneller ergeren aan de onder de kerketoren rijders zonder verkeersinzicht

Member Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Tenzij hij bedoelt: mensen met leasewagens zijn veel op de baan en hanteren een vlottere rijstijl waardoor ze zich misschien sneller ergeren aan de onder de kerketoren rijders zonder verkeersinzicht
    Alsof 50% van de leasewagens niet uitsluitend gebruikt worden voor woon-werk verkeer

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vandaag ook weer chance gehad. Aansluiting E19 aan R0 in Machelen.
    Voor mij gaat een wagen links de ring op, wat ik op hetzelfde moment doe. Dan zie ik hem plots terug naar rechts gaan. Hij rijdt trager waardoor ik hem nu dus bijna aan het inhalen ben. Ineens, op het laatste nippertje, voor de splitsing draait hij snel terug af naar links waardoor ik moet uitwijken naar het 2de rijvak. Algoed dat die camionette daar niet naast mij aan het rijden was toen ik moest uitwijken. Maar damn, 3 keer van afsplitsing wisselen.. Dat stuk is daar echt wel lang genoeg om te zien waar je naartoe moet.

Hier dus: http://maps.google.be/maps?q=R0+kore...130.94,,0,7.19
    Laatst gewijzigd door vloet; 6 maart 2012 om 11:24

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Member Aydhayeth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Alsof 50% van de leasewagens niet uitsluitend gebruikt worden voor woon-werk verkeer
    Word.

Member
    iTrader
    0
    pinkers mensen pinkers, gebruik ze eens in godsnaam, klik naar beneden klik terug...

Rijd op de ring van antwerpen, je hebt helemaal rechts 2 voorgesorteerde vakken voor richting Eindhoven en Hasselt etc (E313-E34), ik moet daar vanuit does moet nog eentje links opschuiven (kwam juist van de oprit berchem de snelweg op) want ik moest richting Metropolis.

Blijft meneer de hollandse saabrijder met 100 naast me plakken, ik vertraag wat om achter hem te kunnen en dus niet rechts te moeten inhalen (veiliger imo). Ik voelde ookal dat die kerel niet echt op de weg lette, zat te smsen of met zijn gps bezig en ruzie te maken met madam ernaast. Ineens ziet meneer wss dat hij rechtsaf moet en voor hem gaat dat maar op 1 manier. Aan uw stuur trekken en gewoon rechts uitwijken. Ik was nog ni helemaal achter die mens, maar als ik wat sneller gereden had en iets verder naast hem had blijven plakken had ik prijs. Die mens uit schrik toen ik claxoneerde gwn PUUR OP DE REM en terug een slag naar links, wat een fucking mongool.

op de A12 richting Antwerpen, op het viaduct in wilrijk, om ter langs links blijven plakken, fahren, pinken, niets helpt, het regens dus zijn we volgens sommigen verplicht 70 links te rijden.

Dan wat verder in Schelle in die gleuf, weeral van dat, van 2baans naar 3 baansvak en niemand die rechts durft te herinvoegen en de weg vrij te maken, heb zonder zever zeker 10 autos rechts ingehaald die ofwel uiterst links ofwel in het midden tegen 70-90 per uur reden, want het regende licht...

Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten