Pagina 3 van 251 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 5004
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha Bekijk bericht
    Dan kan je je wel inbeelden hoe irritant het is 90 te rijden als je 120 zou kunnen.
    En op uw rem gaan staan omdat er een camion zich er rap tussen wil smijten is ook vrij irritant.
    Ja, als ge moet wachten tot er veel plaats is of er u iemand laat invoegen...

Ik ''smijt'' mij er ook meestal tussen, pinker op en van rijstrook veranderen. IK kan moeilijk anders
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

Member
    iTrader
    0
    Weggebruikers die bang worden als het eens goed regent en plots 90 gaan doen op het linker vak.
    Koopt een bril als ge de weg niet meer kunt zien door wat water.

Anderen die dan toch eens durven een camion voorbij te steken, en plots beginnen te remmen, omdat er wat water naar boven spat van die camion.

't Is niet dat ze daar plots een muur gebouwd hebben in die tijd dat ge even wat minder ziet.
    Keep the bugs off your glass and the bears off your ass. This here's the Rubber Duck on the side

Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Inderdaad, 70 toegelaten maar die kwast ging 40 rijden. En de weg ging bergop verdomme.
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosthaunt Bekijk bericht
    Weggebruikers die bang worden als het eens goed regent en plots 90 gaan doen op het linker vak.
    Koopt een bril als ge de weg niet meer kunt zien door wat water.

Anderen die dan toch eens durven een camion voorbij te steken, en plots beginnen te remmen, omdat er wat water naar boven spat van die camion.

't Is niet dat ze daar plots een muur gebouwd hebben in die tijd dat ge even wat minder ziet.
    Onlangs heb ik echt eens een MASSA brossel op mijn ruiten gehad ni te doen. Dus die keer dat het gesneeuwd had (maandagochtend?) lag er dus overal pap. Ik reed op een baan waar we 90 reden en links van mij kwam er iemand voorbijsteken, wss in ne diepe plas van diene pap ... ik zag dus absoluut niks nimeer. Aangezien hij lichtjes voorbijstak bleef diene pap maar op mij vliegen en mijn ruitenwissers op vollenbak die deden gewoon niets

Da was iets speciaal! Regen is niks maar van diene pap op u ruiten dan ziede echt gewoon niks meer en de ruitenwissers die geraken er ni door. Nuja twas maar voor ne seconde of 2 maar dat lijkt dus een eeuwigheid als ge 2 seconden niets ziet.

Ik moet daar gewoon aan denken met uw post ...

Haha en eergisteren had het hier aan de zee gigantisch hard geregend, een collega haalt mij in, rijdt beetje voor mij door bebouwde kom, er is daar een gigantische plas water en der stap er zo ene opt voetpad schoon rond, ik zien mijne collega naar rechts uitwijken, me zijn camionette in diene plas, da was echt een gigantische straal recht op diene kerel, diene liep zo nog weg (zijn gezicht aan het afweren) maar hij liep er alleen nog harder in toen heb ik wel ff plat gelegen!

Tzijn geen ergernissen maja tmag wel is zeker na al dat gezaag over leasebakken?
    safir Thom4s

Member Liquigi's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    laatst hier aan het fietsen op de naamsestraat in leuven. steek ik een bus voorbij die juist ging vertrekken van een halte. Ik zit in die kerel zijn dode hoek en wijk nog een beetje uit naar links. Had er zo ne sjarel beslist mij op zo een moment voorbij te steken. Die aan het toeteren en zwaaien omda ik uitweek. ik had hem gvd tege de halte aan de overkant moete late rije.

Approved 9-lifer massey-ferguson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    De meeste hun cruisecontrol staat op. Met een vrachtwagen achter een tragere vrachtwagen hangen is irritant op de autobaan.
    De ene rijdt op gps 90, de andere 89, die van mij 87...
    92 hier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha Bekijk bericht
    Dan kan je je wel inbeelden hoe irritant het is 90 te rijden als je 120 zou kunnen.
    En op uw rem gaan staan omdat er een camion zich er rap tussen wil smijten is ook vrij irritant.
    Voor ons is optrekken niet zo makkelijk als een personenwagen,ik verander dus ook liever van rijstrook zonder te moeten afremmen .
    De pas afsnijden doe ik niet,maar als ik zie dat de wagens op het 2de vak een leeg 3de vak hebben dan is het ook pinker op en schuiven maar.

on topic:
    Vandaag mij ook moeten ergeren aan een "collega" vrachtwagenchauffeur.
    Was eventjes een zware regenbui op de e17,waardoor de zichtbaarheid beperkt bleef. Dan is er inhaalverbod (zijn er die toch inhalen dan,maak ik mij niet druk in.Ben ook niet altijd heilig)
    Maar voor een hollander ging het nog te traag ,en haalde dan maar in via het 3de rijvak
    Dan zijn ze verwonderd dat we bespuwd worden door de publieke opinie
    Echt,wat een mongool
    Auto`s controlere, Mense ambetere, Och het is 'n reuzedjob...
    Gendarm zen is prachtig, Gij ze d`oppermachtig, Me zo`n klak op aauwe kop

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vanmorgen bijna een accident gehad door iemand die geen geduld had. Streetview: Sinte Veerledreef, Steenokkerzeel - Google Maps

Op de grote baan staat er file richting links. Er staat in de straat zelf ook file om naar links af te draaien. Ik moet naar rechts, dus ik kijk naar rechts, zie geen fietsers, kijk naar links, komt ook niets af en wil opdraaien. Juist als ik gas geef kijk ik terug naar rechts en zie ik ineens een Skoda voor mij opduiken die geen zin meer had om in de file te staan en wat ging spookrijden. Dat was toch wel ff verschieten.

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Ja, als ge moet wachten tot er veel plaats is of er u iemand laat invoegen...

Ik ''smijt'' mij er ook meestal tussen, pinker op en van rijstrook veranderen. IK kan moeilijk anders
    Kunt u dan vanaf nu officieel Pool noemen, die zijn ook zo onbeleefd om dat te doen.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Onlangs heb ik echt eens een MASSA brossel op mijn ruiten gehad ni te doen.
    Ik ken dat.

iTrader
    6 (100%)
    Gij hebt er dan ook direkt voor gezorgd dat ik in de file stond
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Voorrangsregels zijn voor veel mensen echt te moeilijk als er 3 auto's bij betrokken zijn waarvan er 2 moeten afslaan.

Ongelooflijk, uiteindelijk rijd ik altijd maar eerst door omdat anders heel het kruispunt vaststaat ookal moet ik eigelijk wachten.
    When I am King, you will be first against the wall.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Deze avond toen ik terug keerde van men werk: een landbouw voertuig (een tractor kan ik het moeilijk noemen) die op een twee vaks baan waar ge 90 mag, op het linker vak aan ongeveer een goeie 15 per uur tuft. 1 troost: dat vehikel had geen dak en het regende HARD

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA Bekijk bericht
    Gij hebt er dan ook direkt voor gezorgd dat ik in de file stond
    Ik weet van niets

Maar ik kon er zelf niets aan doen

iTrader
    6 (100%)
    Ik hoorde het op't nieuws, wist ik veel dat gij da waard, had ik het geweten was't uwen besten dag nie geweest

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Ahaha

Hebt ge mij eigenlijk nog zien staan? Waarschijnlijk niet, aangezien ik al lang thuis was toen de file nog in volle gang was

iTrader
    6 (100%)
    kalf

Approved 9-lifer menlor's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sdc Bekijk bericht
    dat is het gevaar van carpoolen. Die mannen willen dan bewijzen hoe sportief ze wel kunnen rijden.
    Ik carpool om de 3 weken met een collega, en we gaan eigenlijk rustiger naar het werk dan alleen te rijden, ge zijt aant babbelen en dat heeft een ontspanne sfeer. Dus allesbehalve sportief rijden
    5 headshots on a row is very nice, in UT it's called Monster Kill, in Quake it's called Excellent, and in CounterStrike, it's called Kicked By Console.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk bericht
    Sportief rijden?

Allereerst, het is een persoon van 45 jaar met een Mercedes C200 break (nieuw model). Zijn 2de wagen is een Mercedes Vito. Beide full option. Timings respecteren kent hij niet, hij is altijd 5 minuten te laat. Als hij zijn auto op slot doet, doet hij eerst de deur open van de auto die die dag gebruikt zal worden, om dan op zijn gemak zijn jas uit te doen, om daarna nog eens aan de klink van de auto te gaan voelen of hij wel dicht is (nadat zijn vergrendeling duidelijk heeft gewerkt...) Ook krijgen we commentaar als we de deuren of kofferdeksel te hard dichtdoen (en nee, we smijten er niet mee, we zijn alle3 automensen, maar ochjezus toch, ge moet alles laten dicht"vallen" of hij begint te zagen)

Ergernissen?

-Totaal geen aandacht in het verkeer.

-Gaat links in de ochtend/avond spits rijden, als het na wat vertragen terug wat vlotter begint te gaan blijft hij 100 rijden op het linkervak.

-Remmen is aan of uit, geen progressief remgedrag, ik klap minstens 10 keer per rit met mijn hoofd tegen de kopsteun omdat hij op de rem is gaan staan, dan doe ik mijn ogen open (ja ik "slaap" als hij aan het rijden is...) en zie ik dat 50 meter verder een of andere werfcamionet 0.5 seconden op zijn rem duwt zonder dat het verkeer aan het vertragen is.

-Elke rit minstens 1 keer langzaam van vak beginnen veranderen (zonder pinker natuurlijk) totdat de auto langs hem begint te toeteren en hij met een ruk aan zijn stuur terug naar zijn vak vliegt, "ELA ELA ELA MANNEKE NIE ZO AGRESSIEF HE!"

-Pinkers? Wat zijn dat?

-Daarstraks ging zijn gsm in de auto (hij heeft goddank handsfree) en ik zweer dat ik dacht dat ik ging sterven. Hij keek (HIJ KEEEEEEEK ) de hele tijd naar zijn radioschermpje waar totaal niets opkwam, alleen maar "phone" tijdens de conversatie, met totaal geen aandacht voor het rijden meer.

-Schakelen is een drama, tanden trekken, voet blijft op de gas, etc. Als hij aan rode lichten aan komt rijden, bijvoorbeeld in 2de, dan BLIJFT hij in 2de staan. Groen, proberen te vertrekken in 2de, oh shit, schakel schakel kreun kreun schakel en dan vertrekken, zeker leuk in Brussel waar de lichten snel veranderen en er 50 auto's achter U staan te wachten.

-Het is een 6bak manueel, 35000 km, leuke uitrusting, leuke auto. Ik zit er graag in. Maar ik garandeer dat de volgende eigenaar van die auto zware problemen gaat hebben zoals hij er mee omgaat. Triestig gewoon.

Moet ik nog verder gaan?
    MAJOR LOLD
    opsomming van al onze ergernissen in 1 persoon, respect dat ge er mee durft meerijden

Vanmorgen: Vlot verkeer op 1 baansvak, in tegengestelde richting file... Een geit die het nodig vindt om bompa Jos over te laten steken door gwn simpelweg alles dicht te smijten met piepende banden zonder even achterom te kijken en te zien dat ik er bijna opzet... Zonder terugschakelen en zo remmen stak ik er gegarandeerd op, was in shock hoe madam gwnweg ALLES dichtgooit zonder ff in de achteruitkijkspiegel te zien dat het een gevaarlijk manoevre was en beter gwn had doorgereden... Chance ook genoeg afstand gelaten, ik denk half meterke minder en patat.

Achterlijke schijtgeit (die dan pinkers gebruikt maar ze de hele rit laat opstaan, fml)

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    68 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquigi Bekijk bericht
    laatst hier aan het fietsen op de naamsestraat in leuven. steek ik een bus voorbij die juist ging vertrekken van een halte. Ik zit in die kerel zijn dode hoek en wijk nog een beetje uit naar links. Had er zo ne sjarel beslist mij op zo een moment voorbij te steken. Die aan het toeteren en zwaaien omda ik uitweek. ik had hem gvd tege de halte aan de overkant moete late rije.
    Toch meer dan logisch als jij uit het niets naar links schiet? Studenten op de fiets in Leuven zijn zo een hel. Precies allemaal volk uit een boerengat die niet weten hoe ze in een stad moeten fietsen.

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Zonder terugschakelen en zo remmen stak ik er gegarandeerd op,

als ge nog tijd hebt om terug te schakelen dan zit ge er nog heel ver van.

Pagina 3 van 251 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten