Pagina 2 van 334 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 5004
    Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Tenzij hij bedoelt: mensen met leasewagens zijn veel op de baan en hanteren een vlottere rijstijl waardoor ze zich misschien sneller ergeren aan de onder de kerketoren rijders zonder verkeersinzicht
    Mingl - Ontmoet nieuwe mensen.

Member Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Tenzij hij bedoelt: mensen met leasewagens zijn veel op de baan en hanteren een vlottere rijstijl waardoor ze zich misschien sneller ergeren aan de onder de kerketoren rijders zonder verkeersinzicht
    Alsof 50% van de leasewagens niet uitsluitend gebruikt worden voor woon-werk verkeer

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Vandaag ook weer chance gehad. Aansluiting E19 aan R0 in Machelen.
    Voor mij gaat een wagen links de ring op, wat ik op hetzelfde moment doe. Dan zie ik hem plots terug naar rechts gaan. Hij rijdt trager waardoor ik hem nu dus bijna aan het inhalen ben. Ineens, op het laatste nippertje, voor de splitsing draait hij snel terug af naar links waardoor ik moet uitwijken naar het 2de rijvak. Algoed dat die camionette daar niet naast mij aan het rijden was toen ik moest uitwijken. Maar damn, 3 keer van afsplitsing wisselen.. Dat stuk is daar echt wel lang genoeg om te zien waar je naartoe moet.

Hier dus: http://maps.google.be/maps?q=R0+kore...130.94,,0,7.19
    Laatst gewijzigd door vloet; 6 maart 2012 om 11:24

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Member Aydhayeth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Alsof 50% van de leasewagens niet uitsluitend gebruikt worden voor woon-werk verkeer
    Word.

Member
    iTrader
    0
    pinkers mensen pinkers, gebruik ze eens in godsnaam, klik naar beneden klik terug...

Rijd op de ring van antwerpen, je hebt helemaal rechts 2 voorgesorteerde vakken voor richting Eindhoven en Hasselt etc (E313-E34), ik moet daar vanuit does moet nog eentje links opschuiven (kwam juist van de oprit berchem de snelweg op) want ik moest richting Metropolis.

Blijft meneer de hollandse saabrijder met 100 naast me plakken, ik vertraag wat om achter hem te kunnen en dus niet rechts te moeten inhalen (veiliger imo). Ik voelde ookal dat die kerel niet echt op de weg lette, zat te smsen of met zijn gps bezig en ruzie te maken met madam ernaast. Ineens ziet meneer wss dat hij rechtsaf moet en voor hem gaat dat maar op 1 manier. Aan uw stuur trekken en gewoon rechts uitwijken. Ik was nog ni helemaal achter die mens, maar als ik wat sneller gereden had en iets verder naast hem had blijven plakken had ik prijs. Die mens uit schrik toen ik claxoneerde gwn PUUR OP DE REM en terug een slag naar links, wat een fucking mongool.

op de A12 richting Antwerpen, op het viaduct in wilrijk, om ter langs links blijven plakken, fahren, pinken, niets helpt, het regens dus zijn we volgens sommigen verplicht 70 links te rijden.

Dan wat verder in Schelle in die gleuf, weeral van dat, van 2baans naar 3 baansvak en niemand die rechts durft te herinvoegen en de weg vrij te maken, heb zonder zever zeker 10 autos rechts ingehaald die ofwel uiterst links ofwel in het midden tegen 70-90 per uur reden, want het regende licht...

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    waar zeg ik dat? Ook in het weekend rij ik graag vlot en met verkeersinzicht.
    Mingl - Ontmoet nieuwe mensen.

Member
    iTrader
    0
    Heel tof juist

Ene voor mij die op een 70 baan vol in de remmen gaat, terwijl er voor hem niets te zien was en geen zij straten

Bleek dat hij iemand voorrang wou geven die van zijn oprit de baan op wou

Ff naar uw radio kijken (ge hebt immers toch gezien dat er geen ander verkeer is of zijstraten) en ge hangt er op en zijt nog in fout ook

Member Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    waar zeg ik dat? Ook in het weekend rij ik graag vlot en met verkeersinzicht.
    Ik bedoel maar dat eigenaars van een bedrijfswagen niet noodzakelijk meer op de baan zijn dan eigenaars van een privé-wagen.

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    ...
    Hollanders op de belgische wegen, 'k word er soms ook zot van. Te bedenken dat ze over de grens dan weer wel deftig rijden.
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha Bekijk bericht
    Hollanders op de belgische wegen, 'k word er soms ook zot van. Te bedenken dat ze over de grens dan weer wel deftig rijden.
    waarheid, het is ook zo dat vele mensen die niet vaak in drukke steden rijden en plots op de ring van bxl of antwerpen komen ze bijna panikeren en gwn in retardmode gaan.

Of er nu 6 vakken zijn of maar 2 , de verkeersregels blijven dezelfde.
    Het enige wat ge doet is extra in uw spiegels etc kijken voor manoeuvres van idioten...

Approved 9-lifer massey-ferguson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    waarheid, het is ook zo dat vele mensen die niet vaak in drukke steden rijden en plots op de ring van bxl of antwerpen komen ze bijna panikeren en gwn in retardmode gaan.

..
    Ind, dat is zowat mijn grootste ergernis elke dag opnieuw
    Auto`s controlere, Mense ambetere, Och het is 'n reuzedjob...
    Gendarm zen is prachtig, Gij ze d`oppermachtig, Me zo`n klak op aauwe kop

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Ik bedoel maar dat eigenaars van een bedrijfswagen niet noodzakelijk meer op de baan zijn dan eigenaars van een privé-wagen.
    Niet noodzakelijk, maar gemiddeld gezien wel een stuk meer volgens mij. En dat lijkt me dan relevant, want volgens mij bedoelde Stimpy ook niet bepaald dat "alle" leaserijders meer rijden dan "alle" particuliere rijders.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massey-ferguson Bekijk bericht
    Ind, dat is zowat mijn grootste ergernis elke dag opnieuw
    serieus en blijf het herhalen tegen al de mensen die ik ken, respect voor vrachtwagenchauffeurs...
    Wetende dat je die idioten zo van de baan kan rijden en toch moeten inhouden, ik zou het ni kunnen

Approved 9-lifer massey-ferguson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    serieus en blijf het herhalen tegen al de mensen die ik ken, respect voor vrachtwagenchauffeurs...
    Wetende dat je die idioten zo van de baan kan rijden en toch moeten inhouden, ik zou het ni kunnen
    Gohja, op den duur jaag je je er niet meer in op hoor.
    Eventjes binnensmonds vloeken,en dan eens lachen met die kloefkapper zijn domheid
    En anders heb ik nog luchtclaxons he
    Auto`s controlere, Mense ambetere, Och het is 'n reuzedjob...
    Gendarm zen is prachtig, Gij ze d`oppermachtig, Me zo`n klak op aauwe kop

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Nissan Qashqai; volgens mij het voortuig bij uitstek voor mensen die niet kunnen rijden.
    "Ik voel mij veilig in zo'n auto, hihi!" en intussen zijn ze een gevaar voor de medeweggebruiker
    Zonet weeral zo'n spast die op de A11 2 rijstroken in beslag nam. Ik dacht eerst dat die naar het rechtervak wou maar dan besloot toch links te blijven, blijkt dat die elke fucking keer er plek rechts was, in't midden ging rijden... wtf is dat voor kutmentaliteit. 't is niet dat ge over een onderbroken lijn moogt dat ge'r op moet blijven.
    En dat in combinatie met camionchauffeurs die elkaar voor een verschil van 1km/u moeten passeren, 't was weer gezellig op de baan.
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

Pagina 2 van 334 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten