jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    oud chichi wijf dat hare evoque over 2,5 parkeerplaatsen schuin parkeert op ne zaterdagochtend aan een winkelke waar ge recht de parking op kunt rijden en zelfs moeite moet doen om u schuin te zetten.

en die mij dan vuil bekijkt omdat ik gewoon vol ongeloof in haar richting staar

het is niet meer dan vanzelfsprekend dat ge u dan op de parking ernaast zet zodat ze met haar kar niet meer tegoei aan haar koffer geraakt (jaja, ge leest het goed, zo scheef stond ze dat ge de koffer kon blokkeren)

Kenzani's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-boxter2003 Bekijk bericht
    Man, met die werken daar aan den Albatros is het om te wenen. Wat een chaos! Ik heb daar al mensen in hun stuur zien bijten die van Ninove kwamen Ik rijd niet meer langs daar hoor. Is gewoon niet te doen tijdens de spits. Als je van richting Aalst komt gaat het voorlopig nog goed, maar binnenkort gaan ze switchen en wat het dan gaat zijn.....en het gaat nog 3 maand duren. En dan wordt het wel verleidelijk om je eens lekker verbaal te laten gaan. Een geluk dat mijn ruiten dicht zijn
    Inderdaad het is echt een chaos. Dan sluiten ze sommige wegen waar er niet gewerkt wordt ook nog eens af. Zoals de expressweg waar er ter hoogte van haaltert nu betonblokken tussengezet zijn. Ik moet dagelijks van denderleeuw naar aalst rijden en mijn traject is nu denderleeuw -> denderhoutem -> haaltert -> nieuwerkerken -> aalst. En het is eigenlijk nog verrassend snel langs daar, ongeveer een 30min.
    Follow me on FACEBOOK

x-boxter2003's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ik rijd alledagen langs erembodegem, parklaan, zeebergbrug over, naast de dender aan amylum altijd rechtdoor en ik kom aan den tragel en van daar naar Gijzegem. Vreemd genoeg geen tijdverlies.

Dat afsluiten van die wegen, helemaal te gek voor woorden. De eerste dagen stond er een file van denk ik een paar km van de expressweg ninove-albatros zo langs industriepark. Wachttijd bijna 2 uur! Het ergste van al was dat je de file van ver niet zag door de helling voor de albatros. Ik reed langs de andere kant en je zag de mensen zo goed doorrijden, ik dacht bij mezelf wacht tot je voorbij de helling bent. En door de betonnen blokken was omkeren ook niet meer mogelijk. Je zou zo denken dat ze er om doen, ongelofelijk.
    Laatst gewijzigd door x-boxter2003; 13 maart 2012 om 19:49
    Luchtkarabijnen:
    - Weihrauch HW90 .22 + Scope Hawke Sport HD 3-9x50 IR AO
    - Weihrauch HW97k .177 + Scope AGS Sapphire 3-9x50
    - Crosman Phantom 1000 .177 + Scope Walther 6x42 AO

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guardian-X- Bekijk bericht
    Heel-toe is imo toch zeer moeilijk om te doen .. paar keer geprobeerd maar da lukt van de ballen ofwel heb ik kromme voeten maar ik slaag er niet in om mijne voet zodanig te placeren dat da vlot kan verlopen ^^ wss totaal verkeerde houding ofzo.

Nuja mijn auto-blip feature ( Ecutek racerom ) daarentegen doet dat voor mij werkt echt verbazend goed. (zelfde als in een 370Z zoals ElZ aanhaalt)
    de pedalen van gewone baanwagens zijn er niet voor gemaakt om dat op een ergonomisch zinvolle manier te doen, het is trouwens absoluut nutteloos om dat op de baan te doen of te kunnen

het moet wel leuk zijn natuurlijk om te oefenen, maar met mijn camionette is dat in elk geval ver onmogelijk zonder uw voet eerst uit de kom te halen
    safir Thom4s

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    de pedalen van gewone baanwagens zijn er niet voor gemaakt om dat op een ergonomisch zinvolle manier te doen, het is trouwens absoluut nutteloos om dat op de baan te doen of te kunnen

het moet wel leuk zijn natuurlijk om te oefenen, maar met mijn camionette is dat in elk geval ver onmogelijk zonder uw voet eerst uit de kom te halen
    Volledig mee eens, rev matching vind ik wel nuttig omdat het comfortabel is. Maar heel-toe is dat helemaal niet en het is nu niet dat we hier een rally van Ieper rijden.
    Luchtkarabijnen:

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-boxter2003 Bekijk bericht
    Volledig mee eens, rev matching vind ik wel nuttig omdat het comfortabel is. Maar heel-toe is dat helemaal niet en het is nu niet dat we hier een rally van Ieper rijden.
    Is da ni wat overbodig? Om de reden dat Kimi al aanhaalde:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    klopt, sedert de toepassing van de synchromesh (wat toch al een jaar of 50, 60 geleden is) is dat overbodig.

enkel bij competitie-versnellingsbakken met rechte vertanding is dat nog echt van belang. je kan het natuurlijk gebruiken wel om u synchro-ringen te sparen, maar dat zou bij een moderne versnellingsbak niet meer nodig mogen zijn. wat ook meteen wil zeggen dat het weinig tot geen nut heeft in een de doorsnee wagen.

Anyway, nog een wtf moment vandaag!
    Op weg naar huis zie ik twee fietser aan een fietsoversteekplaats te voet naast de velo staan. Ik rij door en die achter mij stopt. Een paar minuten later stop ik in't dorp. Die achter me reed parkeert naast me, ik stap uit om richting bank te gaan en op da moment gaat die haar raam open. Ze moest me toch zeggen dat ik beter moest opletten met zwakke weggebruikers en dat die wel voorrang hebben.
    Ik heb ze even verbaasd aangestaard en ben dan maar verder gelopen. Man, als ge de verkeersregels ni kent, dan moet ook ni uit de hoogte doen en andere mensen gij "bijscholen".
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    22 (100%)
    Heeft niks te maken met oude of nieuwe versnellingsbakken. Het is gewoon een techniek dat leuk is om te doen, ook als je het goed doet heb je geen enkel schokje in je aandrijflijn. Noodzakelijk is het natuurlijk niet meer. Overbodig, als je geen kloten van je auto aantrekt. Het wordt allesinds nog toegepast bij sportief rijden, omdat als je rev matching goed toepast je geen schok krijgt die vertraging met zich meebrengt. Als je motor in 3de versnelling nog amper 2000rpm draait, en je gaat naar 2de versnelling zonder rev matching is de schok te verwaarlozen. Als je wat sportiever hoger in toeren rijdt en terugschakelt is die schok er wel serieus aanwezig, en dan is die techniek wel goed.
    Luchtkarabijnen:

ElZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hier hoef ik niets aan toe te voegen

volkomen juist x-boxter

zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Idioot mens dat mij van de baan probeerde te rijden, ofwel dacht dat haar Fordje nog een halve meter smaller was (al schiet er dan niet echt veel auto meer over).
    Smal baantje, éénrichting uitgezonderd fietsers, waar ik met de fiets in de tegenrichting rij. Aan haar kant staat er een auto half op de baan, waardoor er niet genoeg ruimte meer overschiet om veilig te kruisen. Ik zie haar van ver komen, en wil haar niet de kans geven om haar ertussen te proppen, dus rij ik ietsje verder van de kant dan normaal. Ze weigert echter te vertragen/stoppen, waardoor we dus kruisen als ik aan die geparkeerde auto ben, er zelfs bijna voorbij. Kasseibaantje met smalle, diepe goot en hoge borduur, dus ik kon nergens naartoe... Heb mij helemaal scheef moeten smijten om mijn stuur en heup niet tegen haar spiegel kapot te rijden.
    Ze zal waarschijnlijk in haar autootje aan het mopperen geweest zijn op de onverantwoordelijke fietsers. -___-

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Gisteren zat ik al een 10-tal minuten te 'slenteren' achter iemand op een baan van 70. Constant tegen de 65km/u rijden en echt héééél langzaam accelereren als we moesten stoppen voor de lichten.

Uiteindelijk wordt dat stuk van 70km/u een kleine kilometer 90km/u en dan terug 70. Ik was het beu en wou die kerel inhalen. In de verte kwam er een tegenligger af, maar er was genoeg ruimte. Beginnen ik in te halen, gaat die kerel even gas bijgeven. Uiteindelijk ben ik head-on aan het rijden naar die tegenligger, tegen +-100km/u en nog geraak ik er met moeite over.

Uitgeweken naar rechts en hem 1m. opzij geduwd (zonder te raken ofc). Achterlijke kutmongolen. Eerst 10km. liggen slenteren op de baan en als ze dan ingehaald worden, even de lul uithangen en accelereren, kon godverdomme serieus fout afgelopen zijn.

Kingfisher's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Gisteren zat ik al een 10-tal minuten te 'slenteren' achter iemand op een baan van 70. Constant tegen de 65km/u rijden en echt héééél langzaam accelereren als we moesten stoppen voor de lichten.

Uiteindelijk wordt dat stuk van 70km/u een kleine kilometer 90km/u en dan terug 70. Ik was het beu en wou die kerel inhalen. In de verte kwam er een tegenligger af, maar er was genoeg ruimte. Beginnen ik in te halen, gaat die kerel even gas bijgeven. Uiteindelijk ben ik head-on aan het rijden naar die tegenligger, tegen +-100km/u en nog geraak ik er met moeite over.

Uitgeweken naar rechts en hem 1m. opzij geduwd (zonder te raken ofc). Achterlijke kutmongolen. Eerst 10km. liggen slenteren op de baan en als ze dan ingehaald worden, even de lul uithangen en accelereren, kon godverdomme serieus fout afgelopen zijn.
    Dus die kerel reed minder dan 70, waar de maximum snelheid 70 is, en versnelt dan, daar waar de maximum toegelaten snelheid naar 90 gaat?!?
    Tsssss, zooo fout.
    Reven is voor mietjes
    If I wanted to drive a mercedes, I would have taken a taxi.
    Think of how stupid the average person is, and then think about how half the population is even more stupid than that.

Aydhayeth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwerver Bekijk bericht
    Idioot mens dat mij van de baan probeerde te rijden, ofwel dacht dat haar Fordje nog een halve meter smaller was (al schiet er dan niet echt veel auto meer over).
    Smal baantje, éénrichting uitgezonderd fietsers, waar ik met de fiets in de tegenrichting rij. Aan haar kant staat er een auto half op de baan, waardoor er niet genoeg ruimte meer overschiet om veilig te kruisen. Ik zie haar van ver komen, en wil haar niet de kans geven om haar ertussen te proppen, dus rij ik ietsje verder van de kant dan normaal. Ze weigert echter te vertragen/stoppen, waardoor we dus kruisen als ik aan die geparkeerde auto ben, er zelfs bijna voorbij. Kasseibaantje met smalle, diepe goot en hoge borduur, dus ik kon nergens naartoe... Heb mij helemaal scheef moeten smijten om mijn stuur en heup niet tegen haar spiegel kapot te rijden.
    Ze zal waarschijnlijk in haar autootje aan het mopperen geweest zijn op de onverantwoordelijke fietsers. -___-
    Stop dan zelf ipv hier te komen neuten.

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Wtf is da hier in Gent (kan ergens anders nog zo zijn) eig om elke keer ze de baan voor ene stuk open leggen om weer iets van werken te doen, dat achteraf te dichten met van die mottige voetpadtegels. Godmiljaar daar kan ek mij in opjagen

[LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren met de dood bedreigd door den 1 of andere bruinen.
    Eerst probeerde hij mij van de weg te duwen met zijn auto, waarbij hij zijn spiegel is verloren om ons daarna klem te rijden en mij te bedreigen met een zakmes. Helaas voor hem had hij mijn bijrijder (ex militair speciale eenheid, figuur en lichaam van Rambo) niet zien zitten (lag te slapen)

Die zat rap terug in zijn auto
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Gisteren met de dood bedreigd door den 1 of andere bruinen.
    Eerst probeerde hij mij van de weg te duwen met zijn auto, waarbij hij zijn spiegel is verloren om ons daarna klem te rijden en mij te bedreigen met een zakmes. Helaas voor hem had hij mijn bijrijder (ex militair speciale eenheid, figuur en lichaam van Rambo) niet zien zitten (lag te slapen)

Die zat rap terug in zijn auto
    en wat hadden we gedaan om hem boos te maken?

Pagina 18 van 334 Eerste ... 81415161718192021222868118 ... Laatste

Regels voor berichten