Pagina 167 van 334 EersteEerste ... 67117157163164165166167168169170171177217267 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.491 t/m 2.505 van 5004
    Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Welkom in de dode hoek :-)

Vandaag op de ring 2 ongevallen met een auto. 2 keer dode hoek...
    Dode hoek? Ik reed naast z'n cabine en rijdt met een hogere auto (berlingo)
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member Thaii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn bloedende V70. Olieverlies.

Member Slayerbe's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    godverdomme die trajectcontrole op de E17 is blijkbaar zonder correctie. kzal maar wachten op mijn boete van 92 ofzo gemiddeld...

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA Bekijk bericht
    Dode hoek? Ik reed naast z'n cabine en rijdt met een hogere auto (berlingo)
    Dan zou hij het inprincipe wel moeten gezirn hebben.. Ik had u toch gezien; )

En wtfffr dude met 5 plaat die, gelijk het op oranje springt, alles toeslaagt dat de smoor uit zen band komt en zen kutkar bekan in 2 remde. Eel plezant als ge met 18 ton aant rijden bent

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PolletPoulet Bekijk bericht
    Dan zou hij het inprincipe wel moeten gezirn hebben.. Ik had u toch gezien; )
    't Is dermee dat het mij zo verbaasde, die zal nie gekeken hebben onder hem hé, was toch wel verschieten.

Ma bon, hij heeft z'n hand opgestoken en daarmee is alles vergeten
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Taxis rond Brussel die het verdrijvingsvak om linksaf te slaan gebruiken als derde rijvak om snel de boel wat voor te steken. Chance dat ik al zoiets verwachtte en tijdig claxonneerde of één van die klojo's had me in de zijkant geramd. De helft van die mannen hebben hun rijbewijs precies gratis gekregen bij een doos waspoeder.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

Member Mad Max's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daarstraks grote fail van mij. Ik hoorde dat mijn uitlaat altijd luider werd. 20min later oorverdovend lawaai. Bouten aan de flens zaten los, moerkes nergens meer te bespeuren. Straks terug eens vastzetten zie.

Member realstiner's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noctilucus Bekijk bericht
    Taxis rond Brussel die het verdrijvingsvak om linksaf te slaan gebruiken als derde rijvak om snel de boel wat voor te steken. Chance dat ik al zoiets verwachtte en tijdig claxonneerde of één van die klojo's had me in de zijkant geramd. De helft van die mannen hebben hun rijbewijs precies gratis gekregen bij een doos waspoeder.
    Waspoeder? Die hebben dat niet nodig, ze hebben elke dag wel iets nieuws aan. Doos cornflakes lijkt me reëler.
    Act as if what you do makes a difference. It does. PSN: stainspired (MW3 - Fifa 11)
    Member of Jackstraw

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Gisteren nog een taxi-chauffeur die me mijn kop vol zottigheid probeerde te schelden. Het feit dat mijn reacties in het genre "meh" "whatever" gingen kalmeerden hem blijkbaar niet, integendeel. Het kon me toch allemaal geen botten schelen.

Member Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door realstiner Bekijk bericht
    Waspoeder? Die hebben dat niet nodig, ze hebben elke dag wel iets nieuws aan. Doos cornflakes lijkt me reëler.
    Dat zal het zijn
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

Member Osis1984's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    vantijd komt ge toch randdebielen tegen op de weg..
    vandaag , ik stop om voorrang van rechts te verlenen. bestuurder komt half de baan opgereden, tot er een camionet mijn voorbij vlamt met ene hangend uit het raam vloekend en zwaaiend naar mij omdat ik niet opschoot.. heb em dan maar een welverdiend applaus gegeven.

spijtig voor die andere bestuurder , maar had ergens gehoopt dat hij erop gereden was. Daar had ik met plezier blijven wachten om getuige te spelen.
    WE are PES

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    De laatste dagen ook weer een paar prachtexemplaren tegengekomen...

Eergisteren rij ik vanop de E314 richting Heerlen, de A2 op richting Maastricht-airport.
    Je komt daar uit een bocht, voegt in op 2 rijstroken, die worden terug 1 rijstrook en die voegt dan in op de A2:
    https://maps.google.com/maps?q=maast...178.47,,0,2.75

Bij het invoegen op de A2 pink ik naar links, en gezien beide vakken vrij zijn achter mij, schuif ik direct door naar het linkse rijvak, waar ik optrek tot 130 op de teller.
    Vlak op mijn achterbumper doet een BMW1 (belgische plaat) hetzelfde, maar zonder pinken en nog over de volle lijn, om vervolgens in mijn gat de komen rijden en half tot in de vangrail schuiven om duidelijk te maken dat hij erlangs wil.
    Normaal schuif ik gewoon op voor zo'n mensen, maar als er een vrachtwagen rechts van je rijdt gaat dat natuurlijk niet.

Om duidelijk te maken dat ik vind dat hij te kort op mij rijdt, tip ik even mijn rem aan, genoeg om de lampen te doen branden (rem dichtstampen zou betekenen dat hij op mij zou zitten, dat hoeft ook weer nie).
    Meneer laat ruimte, en zodra ik de kans krijg schuif ik naar rechts om hem door te laten.

Vervolgens komt hij wild gebarend langs mij rijden, om vervolgens op mijn rijstrook te komen rijden (ruim over de streep) om mij van de baan te rijden.

Nu, ik moest er 3km verder af, en hij blijkbaar ook. Dus aan de lichten stopt hij langs mij, en doet zijn raampje naar beneden. Blijkt dus een nederlander te zijn (met lang achterover gekamd haar met veel gel, beetje zoals Hans Teeuwen vroeger: http://www.hansteeuwen.tv/images/default/hans_2.jpg) die op mij begint te roepen.
    "vond je dat zelf nou geen vreemde actie daarnet?"
    Ik maak hem duidelijk dat ik enkel mijn rem aantipte om te zorgen dat hij afstand moet houden, waarop hij reageert met "als je me dat nog eens flikt sla ik je vuile kankerkop eraf!"

'k heb hem vriendelijk uitgenodigd dat te komen doen, maar hij reed voort. Vervolgens komen we nog 2 keer lichten tegen, waar hij telkens zo traag mogelijk rijdt in de hoop dat het oranje wordt om mij voor het rood te zetten.

500m verder was hij op zijn bestemming: DSV, de mannen die de inklaringen van de douane doen, die uw pakketten altijd een half jaar achterhouden en dan opengesneden en kapotgescheurd terugbezorgen (met een DSV sticker lint rond)... Verklaarde een hoop.

Vandaag zie ik een paar honderd meter voor mij op hetzelfde stuk weer ne gek, slalomen, langs rechts inhalen, vlak langs andere auto's af vliegen, ...
    Rijdt ook af op mijn afrit en rara, hij stopt ook bij DSV!
    Laatst gewijzigd door Massis; 28 juni 2012 om 11:29

Member magnificent_one's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Van de week op de snelweg turnhout-antwerpen, ik was rustig aant meecruisen met de camions 90-100kph dus. Ik had tijd
    Komt er mij ineens iemand met een autoremork (leeg) langs rechts over de pechstrook voorbij omdat ze langs de linkse kant de camion(s) achter mij, mij en de camion(s) voor mij al aan het voorbij steken waren.

DEBIEL!

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Nen dikke douchebag in nen BMW goed doen schrikken door heel laat te stoppen, ook al kwam ik van rechts. Kon er moeilijk oprijden he. En het zijn die mannen dat overal en altijd op hun strepen staan als ze in hun recht zijn, maar zelf afremmen voor een (blinde) straat van rechts, nee nee nee.

Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massis Bekijk bericht
    Om duidelijk te maken dat ik vind dat hij te kort op mij rijdt, tip ik even mijn rem aan, genoeg om de lampen te doen branden (rem dichtstampen zou betekenen dat hij op mij zou zitten, dat hoeft ook weer nie).
    Meneer laat ruimte, en zodra ik de kans krijg schuif ik naar rechts om hem door te laten.
    Ook al remt ge niet, da's nog gevaarlijk. Er is altijd de kans dat hij wel op zwaar op z'n rem gaat staan en zo een ongeluk veroorzaakt.
    Imo de beste manier: gewoon vertragen, rij je traag genoeg: zelf wat versnellen tot er terug afstand is. Na twee keer heeft hij wel door dat hij afstand moet houden.

Al kan je dat natuurlijk niet altijd doen (als er veel volk achter je rijdt bv.)
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Pagina 167 van 334 EersteEerste ... 67117157163164165166167168169170171177217267 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten