Pagina 126 van 251 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130136176226 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.501 t/m 2.520 van 5004
    Member Osis1984's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    vantijd komt ge toch randdebielen tegen op de weg..
    vandaag , ik stop om voorrang van rechts te verlenen. bestuurder komt half de baan opgereden, tot er een camionet mijn voorbij vlamt met ene hangend uit het raam vloekend en zwaaiend naar mij omdat ik niet opschoot.. heb em dan maar een welverdiend applaus gegeven.

spijtig voor die andere bestuurder , maar had ergens gehoopt dat hij erop gereden was. Daar had ik met plezier blijven wachten om getuige te spelen.

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    De laatste dagen ook weer een paar prachtexemplaren tegengekomen...

Eergisteren rij ik vanop de E314 richting Heerlen, de A2 op richting Maastricht-airport.
    Je komt daar uit een bocht, voegt in op 2 rijstroken, die worden terug 1 rijstrook en die voegt dan in op de A2:
    https://maps.google.com/maps?q=maast...178.47,,0,2.75

Bij het invoegen op de A2 pink ik naar links, en gezien beide vakken vrij zijn achter mij, schuif ik direct door naar het linkse rijvak, waar ik optrek tot 130 op de teller.
    Vlak op mijn achterbumper doet een BMW1 (belgische plaat) hetzelfde, maar zonder pinken en nog over de volle lijn, om vervolgens in mijn gat de komen rijden en half tot in de vangrail schuiven om duidelijk te maken dat hij erlangs wil.
    Normaal schuif ik gewoon op voor zo'n mensen, maar als er een vrachtwagen rechts van je rijdt gaat dat natuurlijk niet.

Om duidelijk te maken dat ik vind dat hij te kort op mij rijdt, tip ik even mijn rem aan, genoeg om de lampen te doen branden (rem dichtstampen zou betekenen dat hij op mij zou zitten, dat hoeft ook weer nie).
    Meneer laat ruimte, en zodra ik de kans krijg schuif ik naar rechts om hem door te laten.

Vervolgens komt hij wild gebarend langs mij rijden, om vervolgens op mijn rijstrook te komen rijden (ruim over de streep) om mij van de baan te rijden.

Nu, ik moest er 3km verder af, en hij blijkbaar ook. Dus aan de lichten stopt hij langs mij, en doet zijn raampje naar beneden. Blijkt dus een nederlander te zijn (met lang achterover gekamd haar met veel gel, beetje zoals Hans Teeuwen vroeger: http://www.hansteeuwen.tv/images/default/hans_2.jpg) die op mij begint te roepen.
    "vond je dat zelf nou geen vreemde actie daarnet?"
    Ik maak hem duidelijk dat ik enkel mijn rem aantipte om te zorgen dat hij afstand moet houden, waarop hij reageert met "als je me dat nog eens flikt sla ik je vuile kankerkop eraf!"

'k heb hem vriendelijk uitgenodigd dat te komen doen, maar hij reed voort. Vervolgens komen we nog 2 keer lichten tegen, waar hij telkens zo traag mogelijk rijdt in de hoop dat het oranje wordt om mij voor het rood te zetten.

500m verder was hij op zijn bestemming: DSV, de mannen die de inklaringen van de douane doen, die uw pakketten altijd een half jaar achterhouden en dan opengesneden en kapotgescheurd terugbezorgen (met een DSV sticker lint rond)... Verklaarde een hoop.

Vandaag zie ik een paar honderd meter voor mij op hetzelfde stuk weer ne gek, slalomen, langs rechts inhalen, vlak langs andere auto's af vliegen, ...
    Rijdt ook af op mijn afrit en rara, hij stopt ook bij DSV!
    Laatst gewijzigd door Massis; 28 juni 2012 om 11:29

Member magnificent_one's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Van de week op de snelweg turnhout-antwerpen, ik was rustig aant meecruisen met de camions 90-100kph dus. Ik had tijd
    Komt er mij ineens iemand met een autoremork (leeg) langs rechts over de pechstrook voorbij omdat ze langs de linkse kant de camion(s) achter mij, mij en de camion(s) voor mij al aan het voorbij steken waren.

DEBIEL!

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Nen dikke douchebag in nen BMW goed doen schrikken door heel laat te stoppen, ook al kwam ik van rechts. Kon er moeilijk oprijden he. En het zijn die mannen dat overal en altijd op hun strepen staan als ze in hun recht zijn, maar zelf afremmen voor een (blinde) straat van rechts, nee nee nee.

Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massis Bekijk bericht
    Om duidelijk te maken dat ik vind dat hij te kort op mij rijdt, tip ik even mijn rem aan, genoeg om de lampen te doen branden (rem dichtstampen zou betekenen dat hij op mij zou zitten, dat hoeft ook weer nie).
    Meneer laat ruimte, en zodra ik de kans krijg schuif ik naar rechts om hem door te laten.
    Ook al remt ge niet, da's nog gevaarlijk. Er is altijd de kans dat hij wel op zwaar op z'n rem gaat staan en zo een ongeluk veroorzaakt.
    Imo de beste manier: gewoon vertragen, rij je traag genoeg: zelf wat versnellen tot er terug afstand is. Na twee keer heeft hij wel door dat hij afstand moet houden.

Al kan je dat natuurlijk niet altijd doen (als er veel volk achter je rijdt bv.)

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Ook al remt ge niet, da's nog gevaarlijk. Er is altijd de kans dat hij wel op zwaar op z'n rem gaat staan en zo een ongeluk veroorzaakt.
    Imo de beste manier: gewoon vertragen, rij je traag genoeg: zelf wat versnellen tot er terug afstand is. Na twee keer heeft hij wel door dat hij afstand moet houden.

Al kan je dat natuurlijk niet altijd doen (als er veel volk achter je rijdt bv.)
    Ik begrijp wat je wil zeggen, ma tbfh is dat niet mijn probleem als hij in z'n remmen vliegt en die daarachter erop zit. Wil alleen zeggen dat ze allebei niet genoeg afstand houden.
    Ik hou altijd genoeg afstand om zeker op tijd te kunnen remmen/uitwijken als die voor mij iets onverwacht zou doen.

Approved 9-lifer switchblade's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Waarom remlichten? Gewoon ff je vier pinkers opzetten is meer dan genoeg, heeft nog nooit zijn effect gemist bij mij.
    Laatst heb ik een bumpersticker gezien "my brakes are fine, how's your insurance?", maar toen ik hem wou kopen was die kerel al weg. Jammer

Ergernis van vandaag:
    - E40 en de ramptoeristen dat er op zitten. Een camion brandt ter hoogte van merelbeke uit (op de pechstrook...) en de kijkfiles ervoor zorgen dat het voor honderden kilometers zorgt in beide richtingen, en dan ook nog eens op de E17.
    - Debiel dat 70-80 reed op het middenvak ter hoogte van Erpe-Mere
    - Linksplakkers op de Brusselse buitenring
    - Ik moest pissen gelijk een paard tijdens dit alles

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door switchblade Bekijk bericht
    Waarom remlichten? Gewoon ff je vier pinkers opzetten is meer dan genoeg, heeft nog nooit zijn effect gemist bij mij.
    Laatst heb ik een bumpersticker gezien "my brakes are fine, how's your insurance?", maar toen ik hem wou kopen was die kerel al weg. Jammer

Zalige sticker :-D

Enne: 4 pinkers helpt hier amper of nooit, remlichten daarentegen zijn veel efficiënter... En ik rem zo lichtjes dat je het amper remmen kan noemen, gewoon net genoeg om de lichten te doen branden.

Member Kenneth124's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    zo ga je hem/haar juist nog meer opjagen ... hou gewoon uw snelheid aan en ga aan de kant wanneer er ruimte is

Member Kingfisher's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massis Bekijk bericht
    Zalige sticker :-D

Enne: 4 pinkers helpt hier amper of nooit, remlichten daarentegen zijn veel efficiënter... En ik rem zo lichtjes dat je het amper remmen kan noemen, gewoon net genoeg om de lichten te doen branden.
    This trick never fails: als ze aan uw gat plakken, gewoon eens goed doorspuiten met uw ruitensproeiers. Alle smurrie van uw voorruit en uw dak op hun voorruit. Dan zie je ze al rap afstand nemen.

Noot: slechte zielen zouden voor extra effect één van hun vier sproeier wat hoger kunnen afstellen om zeker over het dak te spuiten :-D

Approved 9-lifer massey-ferguson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    retedruk op de baan vandaag

Member Atlantis's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dat van die ruitensproeiers doe ik ook altijd als ze in mijn gat hangen. Werkt bijna altijd

Ben net terug van een weekje Puerto Rico (voor het werk). Man man, het hele verkeer is daar 1 grote ergernis. Niet dat er teveel file is ofzo, maar die kerels rijden daar echt als zotten. Zelfs een rood licht wordt beschouwd als een suggestie. Bovendien zijn er heel wat putten in de weg (soms moeilijk zichtbaar) en zijn alle verkeersdrempels van die heel korte zoals je ze hier vaak aan parkings ziet. Heb zelfs een keer met de bodem van de huurwagen tegen zo'n drempel geknald omdat ik het te laat zag

Maar het strafste van al was dat ik een boete van 100 $ (!) heb gekregen omdat ik zogezegd parkeerde op groen gebied. Ik stond inderdaad op een stuk met een grasspriet of 5, tussen minstens 50 andere wagens die geen boete hebben gekregen, gewoon omdat het een huurauto was, bende racisten! Gelukkig heb ik met het huurbedrijf kunnen regelen dat ze die boete als algemene kost aanrekenden, zodat ik het zelf niet hoef te betalen

Zo, dat moest er even uit

Member
    iTrader
    0
    Op de rotonde in de remmen gaan omdat er iemand wilt oprijden is blijkbaar normaal

Stoppen op een hoofdweg omdat er 25auto's van het industrieterrein willen is ook normaal, ene doorlaten omdat die voor u die straat in moet kan ik inkomen maar die hele rij

Oma die het normaal vond haar deur open te gooien zonder te kijken of er iemand aan komt

Scooterke achter mij die dacht dat hij met mij kon meerijden want zat bijna in mijn koffer, jammer voor hem had mijne auto een hele dag onder een boom gestaan en hing er veel stof en stuifmeel en rotzooi op mijn ramen
    Heeft hij ook meteen geleerd dat een t-shirt en short niet voldoende zijn

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vorig weekend weer last gehad van zo'n é"&µ^$é&é! gatplakker.
    Rustig baantje richting Nijlen. Nu, ik was vrij moe (ik kwam van graspop) en reed dus rustig op de snelheidslimiet. Dat was blijkbaar tegen de zin van een klote bestelwagentje achter mij. Hij zat zo dicht dat ik zijn koplampen niet meer zag. De baan was leeg dus hij had mogelijkheden genoeg om in te halen. Maar hij bleef maar pushen. Echt zéér irritant, ik vraag me af of hij het echt deed om mij op stang te jagen. Tegen beter weten in heb ik ook ff m'n rem ingeduwd, omdat ik zo pissed was. vanaf dan nam hij eindelijk afstand, om kort daarna een straatje in te draaien. Echt, kill it with fire, zo'n chauffeurs.

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    In de jaguar moeten rijden zonder hittewerend glas en defecte airco.

Ik ben een beetje gestorven

Member NA_T's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gewoon blijven rijden en alle ramen open! Als je file tegenkomt ben je gejost..

Heb ook geen airco in de E36 !

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Wagen had ganse dag staan te bakken in de zon, ramen open hielpen niet

Member x-boxter2003's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    klimaatregeling of tenminste een manuele airco wil ik nooit meer missen. Ik word agressief in het verkeer als ik begin te zweten, en dan zweet ik nog harder. Een vicieuze cirkel dus.

Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dit: deredactie.be: Wielertoeristen takelen autobestuurder toe
    En zelf zijn ze dan zo dikwijls in overtreding. Op weg van en naar werk is er ook zo'n plek waar die mannen constant in fout gaan. In plaats van de fietsoversteekplaats te nemen, vliegen ze een paar meter verder over de baan omdat dat wat makkelijker uitkomt.
    Maar als je er dan een opmerking over maakt moet je je klep houden..

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Men zou haast zin krijgen met een 2ehands wrak zonder nummerplaten wielertoerist-bowling te spelen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten