Pagina 123 van 251 EersteEerste ... 2373113119120121122123124125126127133173223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.441 t/m 2.460 van 5004
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sdc Bekijk bericht
    Oh wacht en te snel rijden is niet asociaal, illegaal en het lokt geen agressie uit.
    ge hindert op die manier minder eh (tenzij ge gaat bumperkleven)

als ge links plakt verspert ge effectief de weg van iemand die rapper wil

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door curlbro Bekijk bericht
    Mensen schijnen precies te vergeten dat als er 1km voor mij iemand 124 rijdt, en ik 125 (bijvoorbeeld), dat dit ook 'inhalen' is. Ook ik mag en zal blijven hangen op links als ik wil blijven inhalen zonder onmiddellijk naar rechts te schuiven.
    Je mag dat niet. 1km is ruimte genoeg om op te schuiven naar rechts en inhalen met 1km/h verschil kan gezien worden als hinderen van het verkeer, ook al doet ge zogezegd 5km/h te hard.
    Leer uw regels voor ge op een ander kapt.

ik kan mij nu al nieuwsberichten herinneren van dit jaar waarbij het grenske van 2 al overschreden is bullcrap.
    Op de snelweg?

Mensen ambteren of mensen in gevaar brengen? Kies zelf maar wat het ergste is, slimmerd.
    Mensen ambeteren is vaak de oorzaak waarom anderen gevaarlijke dingen gaan doen. Als je opzij gaat is er niemand die gaat bumperkleven of rechts inhalen, maar blijkbaar gaat dat niet. Actie->reactie. Doet gij ambetant, die andere gaat zich enerveren en begint dom doen. Ga jij gewoon opzij zoals elk weldenkend mens, die rijdt u voorbij en niemand heeft nog last van elkaar, iedereen blij.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk bericht
    Op de snelweg?
    Meer dan helft verkeersdoden op autosnelwegen te wijten aan ongevallen waarin maar 1 voertuig betrokken is! - BIVV

^
    maximale grens verkeersdoden = '2'
    helft = 1
    meer dan de helft = meer dan 1 maar minder dan 2? Zijn dat 1,5 doden?
    elk jaar zullen er ruim meer dan 2 doden zijn op autosnelwegen. kaygell is nogal ne simpele, that's it.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk bericht
    Je mag dat niet. 1km is ruimte genoeg om op te schuiven naar rechts en inhalen met 1km/h verschil kan gezien worden als hinderen van het verkeer, ook al doet ge zogezegd 5km/h te hard.
    Leer uw regels voor ge op een ander kapt.
    Ik vind dit maar net ruimte genoeg.

Member
    iTrader
    0
    1 km maar net genoeg om in te voegen ?
    heb ik dat goed begrepen ?

Approved 9-lifer RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    @cultbro: als je 1km ruimte hebt, en je haalt hem in aan 5km/h verschil (em 120, gij 125)
    dan duurt dat 12 minuten voor je hem inhaalt... en dat noem jij maar 'net' genoeg ruimte?
    wees eens wat realistischer aub
    Laatst gewijzigd door RealRoot; 23 juni 2012 om 22:18 Reden: rekenfoutje
    If it ain't broke, don't fix it
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Meer dan helft verkeersdoden op autosnelwegen te wijten aan ongevallen waarin maar 1 voertuig betrokken is! - BIVV

^
    helft = 1
    elk jaar zullen er ruim meer dan 2 doden zijn op autosnelwegen. kaygell is nogal ne simpele, that's it.

Jongen, praat eens niet naast de kwestie. Hij zei dat er 2 doden op de snelweg vallen door snelheid. Eerst komt ge af met alle doden door snelheid op alle wegen en nu met alle doden op snelwegen, ongeacht oorzaak. Discussieer eens over het onderwerp en niet over iets anders om toch maar uw gelijk te halen. Die ongevallen met 1 voertuig zijn vaak aquaplanning (niet aan 200 maar aan 110-120), in slaap vallen, een tweede voertuig dat niet geraakt werd, maar het veroorzaakte .... Noem maar op.
    Ik herinner me maar 1 ongeval waarbij een dode viel op de snelweg door snelheid eigenlijk, en die mens werd dan nog vrijgesproken omdat die andere (die dood was) hem de pas afsneed.

En als ge 1km maar nipt vindt, dan heb je ofwel een heel slecht inschattingsvermogen van afstand, want zelfs 150 meter is ruim voldoende om op te schuiven, ofwel ben je een extreem irritante angsthaas die beter geen auto zou nemen. Waarschijnlijk zijde zo ene die kakt op camions die inhalen, maar zelf het verkeerd ophoudt.

Member Kenneth124's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    gisteren frontale botsing mogen ontwijken ... x6 die dacht een rij vrachtwagens in te halen op mijn rijvak, in een blinde bocht dan nog. Hij ramde nog bekans de vrachtwagen toen em mij zag aankomen en sjans dat er ruimte was voor mij om uit te wijken. Ik hoop dat em eens goed in zijn broek gescheten heeft

Member
    iTrader
    0
    Daarnet bijna een dodehoek ongeval gehad
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

Approved 9-lifer
    iTrader
    33 (100%)

^
    helft = 1

Reported voor belediging, altijd leuk zo op de man spelen.
    Ik denk dat je goed genoeg kon afleiden dat het over 2 doden ten gevolge van overdreven snelheid op de snelweg ging.
    Bij deze, nog maar eens de cijfers.

Slachtoffers - Cognos PowerPlay Web Explorer

2 doden zijn er in 2011 gevallen op de Nederlandse snelweg met als eerste toedracht overdreven snelheid.
    In België worden de cijfers niet gedetailleerd bijgehouden, maar we kunnen er vanuit gaan dat daar geen drastische verschillen tussen gaan liggen.

Oh en als je 1 km maar net voldoende ruimte vindt dan denk ik dat je best niet te veel je mening uitspreekt over wat veilig is of wat niet. Dat toont aan dat je zelf 0,0 verkeersinzicht hebt.
    Laatst gewijzigd door kay-gell; 23 juni 2012 om 22:47

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door virtualdude Bekijk bericht
    Eenvoudig op papier maar in realiteit geraak je bijna nooit eraf als je rondpunt links opgaat.
    Dan ben je een duts in de wagen of heb je gewoon niet het juiste systeem.

In "mijn" realiteit heb ik letterlijk nog NOOIT een keer moeten doordraaien omdat ik er niet afraakte.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    En over de discussie linksrijden vs snelheid: als je naar rechts kan, ga je naar rechts. Klaar. Als jij op je kilometerteller aan 125 rijdt en daarom niet opzij wil, dan ben je serieus irritant bezig. Temeer daar jouw kilometerteller wel eens pakweg 7km zou kunnen afwijken bij die snelheid, en degene achter jou zelfs nog legaal je voorbij zou willen.

Daarenboven is er niets verkeerd met 130 of 140 te willen rijden als de verkeersdrukte blijkbaar zodanig is dat jij gemakkelijk een vak naar rechts kan opschuiven.

Enfin, ik maak me daar niet druk in. Niet opschuiven = rechts voorbij. Simpel

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Eenvoudig op papier maar in realiteit geraak je bijna nooit eraf als je rondpunt links opgaat. Je zit dan als een oen te wachten totdat iemand aan de rechterkant je doorlaat.
    Als je als een oen moet staan wachten dan doe je iets verkeerd. Je kan gerust anticiperen op het verkeer op een rondpunt. Na bv de 2de afslag kan je al je pinker opzetten en je al voorbereiden om af te slaan door bv dan wel naar de rechterstrook te gaan als er niemand rijdt, ofwel wat gas bijgeven of je gas wat loslaten, maw anticiperen op het verkeer. Dat is de reden waarom bijna iedereen op een rondpunt rechts staat aan te schuiven, omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Ik vind dat je veel meer een oen bent als je heel het rondpunt langs de buitenkant neemt om de laatste afslag te nemen. Alhoewel ik er geen last van heb, blijven jullie maar lekker rechts aanschuiven, des te vlugger ben ik thuis als ik links een rondpunt kan oprijden.
    Luchtkarabijnen:
    - Weihrauch HW90 .22 + Scope Hawke Sport HD 3-9x50 IR AO
    - Weihrauch HW97k .177 + Scope AGS Sapphire 3-9x50
    - Crosman Phantom 1000 .177 + Scope Walther 6x42 AO

Approved 9-lifer
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-boxter2003 Bekijk bericht
    Als je als een oen moet staan wachten dan doe je iets verkeerd. Je kan gerust anticiperen op het verkeer op een rondpunt. Na bv de 2de afslag kan je al je pinker opzetten en je al voorbereiden om af te slaan door bv dan wel naar de rechterstrook te gaan als er niemand rijdt, ofwel wat gas bijgeven of je gas wat loslaten, maw anticiperen op het verkeer. Dat is de reden waarom bijna iedereen op een rondpunt rechts staat aan te schuiven, omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Ik vind dat je veel meer een oen bent als je heel het rondpunt langs de buitenkant neemt om de laatste afslag te nemen. Alhoewel ik er geen last van heb, blijven jullie maar lekker rechts aanschuiven, des te vlugger ben ik thuis als ik links een rondpunt kan oprijden.
    Haha ja ik geniet altijd van de linkse leegte, wat extra gas en inderdaad, desnoods wat minder (inschatten) maar hoe dan ook ik geraak er altijd zonder rare toeren af en sneller dan die mensen die koppig rechts blijven.
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Member
    iTrader
    0
    M'n ergernis van de dag.. Ik reed op de rechter rijstrook (ja, daaraan zullen mensen zich niet aan mij ergeren ), maar snelheid lag ondertussen al op 80km/u. Laat auto links van me doorgaan, volgende auto is op ruim voldoende afstand. Dus pinker aan, naar links gaan en vol gas om terug op 120km/u te geraken. (Kleine inschattingsfout van me omdat ik 6e versnelling was gebleven en dus niet zo snel optrek als verwacht) Zo'n vent in z'n kamionetje (die dus op ruim voldoende afstand was om me te zien invoegen) claxonneren, links inhalen en teken doen dat ik moet uitkijken.. Hallo, volgens mij moet jij gewoon vertragen.. En die L hangt er ook niet ter versiering hè..

Eenvoudig op papier maar in realiteit geraak je bijna nooit eraf als je rondpunt links opgaat. Je zit dan als een oen te wachten totdat iemand aan de rechterkant je doorlaat.
    Valt wel mee, afremmen en achter hem overdraaien (en helaas anderen opstoppen maar je kan het ook niet helpen..).
    Valt wel op dat ik meestal alleen sta aan te schuiven, ergens wel begrijpelijk.. Moest ik m'n ouders het niet altijd zien doen, zou ik ook niet zo geneigd zijn links aan te schuiven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [LRRP] Bekijk bericht
    Daarnet bijna een dodehoek ongeval gehad
    Ook op de 'harde' manier achter gekomen dat de dode hoek ook op de autostrade belangrijk is. Nu ja, gewoon wat geschrokken, laat het een les zijn

Oja, en de discussie +120/u rijden vs niet rechts invoegen indien mogelijk..
     Apple MacBook Pro 15" 2,66Ghz Mid 09 120Gb SSD -  iPhone 4 32Gb
    PSN: bn326160
    iDesire

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht
    Haha ja ik geniet altijd van de linkse leegte, wat extra gas en inderdaad, desnoods wat minder (inschatten) maar hoe dan ook ik geraak er altijd zonder rare toeren af en sneller dan die mensen die koppig rechts blijven.
    Ik wil wel eens zo'n heerlijk dubbel rondpunt zonder miserie als jullie ze.
    Ik neem hem ook altijd langs de binnenkant (als ik de 1ste afslag niet moet hebben), maar hoeveel keer ik al niet heb moeten claxoneren, omdat deze op 't rechtse vak zijn bocht wilt afsnijden door wat in 't midden te komen rijden

EDIT:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bn326160 Bekijk bericht
    Ook op de 'harde' manier achter gekomen dat de dode hoek ook op de autostrade belangrijk is. Nu ja, gewoon wat geschrokken, laat het een les zijn
    Aangezien je nog maar pas rijdt en de hoop er nog is dit in je hoofd te rammen:
    "Kijk altijd eens over uw schouder als ge opschuift van vak of ergens inslaat!!"

Wanneer ik iemand voorbij steek met de moto, zijn er soms gasten die plots opschuiven, terwijl ik er net naast rij. En dat is altijd te voorkomen door eens vlug over uw schouder te kijken
    Laatst gewijzigd door ghosthaunt; 25 juni 2012 om 02:43
    Keep the bugs off your glass and the bears off your ass. This here's the Rubber Duck on the side

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosthaunt Bekijk bericht
    Ik wil wel eens zo'n heerlijk dubbel rondpunt zonder miserie als jullie ze.
    Ik neem hem ook altijd langs de binnenkant (als ik de 1ste afslag niet moet hebben), maar hoeveel keer ik al niet heb moeten claxoneren, omdat deze op 't rechtse vak zijn bocht wilt afsnijden door wat in 't midden te komen rijden
    dan zijt gij gewoon niet vlot genoeg mijn jongen .
    ofwel zijt ge vlot genoeg da ge dervoor gaat ofwel houd ge wa in en blijft ge ewa derachter , nie moeilijk ze

tof wordt het pas als die die rechts blijft de 3de afslag moet hebben en jij die links zit de 2e
    om zo'n situaties te voorkomen houd ffkes is en meestal ziet ge al aan hun doeningen wat ze gaan doen maar verwachten dat ze rechtsafgaan is om miserie vragen

aan de dampoort leerde da wel rap

tof om op te driften ook de dampoort veel toeschouwers

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    @ ElZ,

ghosthaunt rijdt met ne motor (en doet heel wat km's dus zal wel deftig rijden neem ik aan, zeker als ge altijd zn verhaalkes hoort ), ik denk niet dat zijn probleem de vlotte doorstoom is, maar wel dat mensen hem simpelweg niet zien..
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bn326160 Bekijk bericht
    M'n ergernis van de dag.. Ik reed op de rechter rijstrook (ja, daaraan zullen mensen zich niet aan mij ergeren ), maar snelheid lag ondertussen al op 80km/u. Laat auto links van me doorgaan, volgende auto is op ruim voldoende afstand. Dus pinker aan, naar links gaan en vol gas om terug op 120km/u te geraken. (Kleine inschattingsfout van me omdat ik 6e versnelling was gebleven en dus niet zo snel optrek als verwacht) Zo'n vent in z'n kamionetje (die dus op ruim voldoende afstand was om me te zien invoegen) claxonneren, links inhalen en teken doen dat ik moet uitkijken.. Hallo, volgens mij moet jij gewoon vertragen.. En die L hangt er ook niet ter versiering hè..
    Waarom moet die vent vertragen? Omdat jij zijn voorrang afneemt en hem daarbij hindert? Nee, jij moet hem niet hinderen. Akkoord dat je met een L nog wel eens mist, maar zelfs met een L moet je inzien dat je hier in fout was, anders komt het niet goed.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    ik vermoed dat hij gewoon de fout heeft gemaakt door niet terug te schakelen aangezien hij in 6de vitesse zat..
    Die camionette kon (denk ik dan) gemakkelijk naar links zonder te hoeven te claxonneren! Maar wss dacht hij wer van:'Tis weer een L, we zulle het hem eens duidelijk maken'
    Met de veronderstelling dat er 3 stroken waren
    claxonneren, links inhalen en teken doen dat ik moet uitkijken
    En iedereen maakt wel eens een inschattingsfoutje
    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand, iedereen denkt er genoeg van te hebben.

~ Voltaire

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElZ Bekijk bericht
    dan zijt gij gewoon niet vlot genoeg mijn jongen .
    ofwel zijt ge vlot genoeg da ge dervoor gaat ofwel houd ge wa in en blijft ge ewa derachter , nie moeilijk ze
    @Elz, dit dus:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    @ ElZ,

ghosthaunt rijdt met ne motor (en doet heel wat km's dus zal wel deftig rijden neem ik aan, zeker als ge altijd zn verhaalkes hoort ), ik denk niet dat zijn probleem de vlotte doorstoom is, maar wel dat mensen hem simpelweg niet zien..
    Ik rij ook met de auto ze
    En lol, whuut? Verhaalkes?

@Elz:
    Als ik op het binnenste vak rij, haal ik altijd wel het buitenste vak in (met auto of moto). En vaak gaan ze wat in 't midden rijden wanneer ik er net naast hang tijdens het in te halen (ge ziet toch in dat ge dat sowieso doet bij het inhalen?).
    Met de moto remt ge best niet kort in nen bocht (wat vele automobilisten gewoon niet inzien) en de auto van mijn ouders en/vriendin breng ik liever in zijn geheel terug thuis.

Ofwel is da gewoon iets typisch aan de Expo in Kortrijk, omdat er amper daar het binnenste vak nemen en de meesten waarschijnlijk denken dat dat vak er als versiering bijstaat.

EDIT:
    Ofwel willen ze me allemaal ne loer draaien, omdat ze denken dat ik associaal bezig ben door de hele file op 't rechtervak in te halen
    Keep the bugs off your glass and the bears off your ass. This here's the Rubber Duck on the side

Pagina 123 van 251 EersteEerste ... 2373113119120121122123124125126127133173223 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten