Ok... even dit probleempje...
Ik ben zaterdag naar een 2e hands autodealer geweest (turken), heb een wagen gezien en ze zeggen mij zonder keuring, als die gekeurd moet worden komt er nog 500€ bij, is goed, ik vandaag naar mijn garagist... die zegt dat ie het niet wil doen... bel ik terug naar die kerels met hun auto, zeggen ze dat die niet kunnen laten keuren...
Verder zeg ik dan goed... dan annuleer ik de wagen en vraag ik mijn voorschot van 250€ terug... nu gaan zij zeggen dat ze dit niet willen doen en het voorschot houden... nu is de vraag, is het wettelijk mogelijk van dit voorschot te houden of is het verplicht om mijn voorschot terug te geven?
Zoniet: Waar kan ik terecht om mijn gelijk te krijgen, heb onlangst al een paar keren gebeld om het toch terug te krijgen, alles is via skype gegaan en opgenomen...
Het is maar 250€ maar toch geld is geld...
MVG

LinkBack URL
About LinkBacks
Dat ze de wagen voor u 'reserveren'.

Ik ga met u akkoord, maar misschien is uw verwoording wat te beledigend. En niet iedereen heeft die mensenkennis, of algemene kennis. Het zou bovendien best kunnen dat je dit ook met een autochtone handelaar voorhebt.