Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 31
    Member Delark's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)

Flitspaal voor afrit Borgerhout.

Ik neem regelmatig de afrit van Borgerhout op de e17, en toen ik er daarnet voorbijreed viel mijn oog in de achteruitkijkspiegel op een mooie flitspaal, een beetje voor de afrit aan de rechterkant van de baan.

Er ging geen flits af, maar staat die daar al lang? Of... Want het is de eerste keer in een jaar ofzo dat 't ding me opvalt.

Member the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ge bedoelt op de ring richting Nederland? Ja, die staat er toch al een paar maand maar heb hem nog nooit weten flitsen.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Der zijn een hoop flitspalen die gewoon nie werken hoor

Banned
    iTrader
    0
    inderdaad, 2 weken geleden een hollander op de ring tegen zeker 160 mij voorbij knallen, flitspaal deed niks.

Member Catscratch's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Der staat er nog ne nieuwe een beetje terug. Die gaat ook nie. Ben er onlangs per ongeluk tegen 140 voor bij gegaan.

Member Delark's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Bedankt voor de antwoorden. Dacht al dat ik aan 't hallucineren was.

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dat is niet de E17 he maar de E19 of tewel de ring, ze noemen het ring 1 of 2 maar ik weet nooit welke nu richting gent en welke nu richting nederland is.

maar daar staan idd 2 flitspalen, ze staan er nog niet lang en moeten nog geactiveerd worden.

ze staan al wel in de coyote.
    die 2 verderop net voor de afrit van het sportpaleis, die staan niet in coyote (wel in inforad, wikango geen idee)

Member Mighty Penguin's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    dat is niet de E17 he maar de E19 of tewel de ring, ze noemen het ring 1 of 2 maar ik weet nooit welke nu richting gent en welke nu richting nederland is.

maar daar staan idd 2 flitspalen, ze staan er nog niet lang en moeten nog geactiveerd worden.

ze staan al wel in de coyote.
    die 2 verderop net voor de afrit van het sportpaleis, die staan niet in coyote (wel in inforad, wikango geen idee)
    toen ik mijn coyote nog gebruikte en ik van de e313 naar de e19 ging kreeg ik wel steeds een melding van die flitser.
    Mss dat voorbijgangers hem ingaven da durf ik nu allemaal ni te zeggen, maar elke keer kwam die erop

Member NA_T's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bij mij kwam er bij die 2 flitspalen (L + R voor sportpaleis) op de Coyote de melding 'Variabele flitspaal' ofzoiets

iTrader
    0
    Bij mij komen er bij die (van het sportpaleis) niks van melding.bij die
    2 aan borgerhout geeft hij wel een melding dat je er 100 mag.

Op de E313 r. Antwerpen aan Q8 in Ranst geeft de coyote ook altijd een melding dat daar een vaste flitspaal voor 120 zou staan terwijl dat niet is.

dat moet ik nog melden aan coyote, heb de manier hoe je ze meld gezet in het coyote/wikango topic op 9lives hier.

Maar voor zo een betalend en veel gebruikt programma vind ik het toch niet accuraat.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Desktop Specs: AMD Athlon 64 X2 4200+ socket AM2 // Asus EN7900GT TOP 256mb // ATX 520W voeding // Zalman CNPS9700 LED Cooler // OCZ Gold PC6400 800mHz DDR2 6gb // 1x Dell Ultrasharp 2407WFP & 2x 19" TFT // Creative 5.1 surround // Logitech G15v2 & MX1100 // Windows 7 Ultimate 64bit NL | My Ride: BMW X1 E84 sDrive18d
    Gamertag: Liquid Li0n | PSn: Liquid_Li0n | PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // PS3 (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

Member
    iTrader
    23 (93%)
    mijn oog viel er vandaag ook op, ik had een wtf gevoel. rij er dagelijks voorbij en nooit zien staan

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samko Bekijk bericht
    mijn oog viel er vandaag ook op, ik had een wtf gevoel. rij er dagelijks voorbij en nooit zien staan
    ik doe veel km's en heb een maand coyote en al veel 2x zei hij dat er een mobiele flitser was en idd, dat klopte maar meerdere keren zeg hij dat er wel een flitser staat wanneer het niet klopt of andersom.

op de baan richting sportpaleis, de bisschoppenhoflaan, zei de coyote ook dat die flitspalen flitsen bij 50kmu terwijl je daar 70 mag.

ik weet niet hoe het met de andere provincies zit.

Member
    iTrader
    0
    Hallo iedereen

Is er iemand van jullie die weet of de flitspalen op de ring ter hoogte van Borgerhout nu wel actief zijn. Ik ben hier de voorbije week een paar keer voorbij gereden zonder te beseffen dat de max. snelheid daar 100 km/h is...

Member debelgwest's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze flitsen niet allemaal he, er zijn ook infrarode bij die flitsen zonder flits.

Member
    iTrader
    0
    de enige flitspalen op de ring die effectief werken zijn die bij de kennedy tunnel

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door debelgwest Bekijk bericht
    Ze flitsen niet allemaal he, er zijn ook infrarode bij die flitsen zonder flits.
    Inderdaad, niet elke flitser zal je zien flitsen als deze afgaat, maar ik vroeg mij eerder af of deze actief is of niet.

Member kawadude's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JCé Bekijk bericht
    Inderdaad, niet elke flitser zal je zien flitsen als deze afgaat, maar ik vroeg mij eerder af of deze actief is of niet.
    Dat zal jij ons binnen enkele weken kunnen vertellen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    de enige flitspalen op de ring die effectief werken zijn die bij de kennedy tunnel
    dream on, sommigen op de ring werken ook mijn beste, flitsen wel pas op 120+

Member
    iTrader
    63 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    dream on, sommigen op de ring werken ook mijn beste, flitsen wel pas op 120+
    inderdaad ,elke dag zie ik wel en idioot die geflitst wordt vaak +- 400 meter voor de afrit van deurne .

Member angelus2002's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Klopt. Ze werken. Zelf onlangs geflitst in een moment van onoplettendheid... Als ik mij niet vergis aan 134.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten