€100, gecorrigeerd 90 waar ik 70 mocht.
€100, gecorrigeerd 90 waar ik 70 mocht.
140€ 105 waar ik 70 mocht ,
107€ 139 waar ik 120 mocht
De mijne hier vergeten vermelden van 2 maanden terug. Wil natuurlijk niet onbreken in de lijst. :-)
56 na correctie in zone 50 dus vijftig euro
Beste om boetes te vermijden blijft voor mij toch ne vlot werkende cruise control denkik...
€50
om 3u45 82 rijden waar 70 mag. Was onderweg naar het ziekenhuis, mijn vrouw ging bevallen...
@ hierboven. mijn cruise control stond op 90 omdat ik 90 mocht, maar op de plaats van de camera was het 100 meter waar je slechts 70 mocht, daar ben je dan met je cc![]()
Laatst gewijzigd door VishnuSixDix; 1 mei 2012 om 22:04
50€, 128km/h (gecorrigeerd) waar 120 mocht.
E40 Jabbeke, 't is niet alsof ze daar alle dagen staan te flitsen![]()
€65, geflitst op E314 in Halen
Geflitst door ne mobiele, 86 euro.
71 waar ge 50 mocht, eige fout, het gaat van 70 naar 50 en ik heb de plakken natuurlijk niet in't oog gehouden, vreemd want ik kom er elke dag voorbij![]()
Langs voor geflitst 's nachts aan de wegenwerken in Erpe-Mere. Goed van Hilde dat ze de wegenwerkers wil beschermen, maar toen ik er passeerde rond 2u 's nachts werkte er geen kat...
Ahja, €80 dus
Mja, da's hetzelfde alsof je je cruise control op 160 zet op de autosnelweg... uiteraard ga je dan ook ooit geflitst worden.
Zonder cruise control zou ik op verscheidene banen geen 50 kunnen aanhouden (lange wegen, 2 rijstroken, zonder grote gevaarlijke punten).
Telt een boete van de flikkers voor een overtreding met de fiets ook mee? Anders moogt ge 150 op mijn naam zetten![]()
Goh, alles wat onder "mobiliteit" valt zal ik maar meetellen. Ja dus.![]()
Een stukske straat in Gent van 50m waar der es geen 'uitgezonderderd fietsen' bord onder het C1 bord hing. Vaneigens da ne dwazen flik der zelf gaat staan met zen velo.
Is trouwens dezelfde boete als met de auto. Had ek niet op men teensletsen geweest (voor nekeer het weer toen wa meeviel), had ek gewoon weggereden.
terechte boete.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)