Pagina 2 van 42 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 826
    Approved 9-lifer
    iTrader
    13 (100%)
    Vandaag 100% vertrouwen gelegd in mijn Coyote en nu hopen dat hij zijn werk heeft gedaan ^^.

Tot nu toe nog steeds zonder boete aant rijden.
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Platinum Member GaMe®'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht
    Vandaag 100% vertrouwen gelegd in mijn Coyote en nu hopen dat hij zijn werk heeft gedaan ^^.

Tot nu toe nog steeds zonder boete aant rijden.
    Pas toch maar op hoor. Coyote werkt goed, maar de volledige 100% vertrouwde ik de mijne toch niet hoor. Een paar keer per jaar zet de politie soms wel eens zo'n flitskast op een brug of ergens in de struiken waar niemand op let. Dan zijt ge gejost.

Approved 9-lifer Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Heeft iemand ervaring met mobiele flitsers gemeld op de Live-service van TomTom?
    Heb nl sinds gisteren zo'n gps en zou wel eens willen weten hoe betrouwbaar die is
    "Elendes Eintagsgeschlecht, des Zufalls Kinder und der Mühsal, was zwingst du mich dir zu sagen, was nicht zu hören für dich das Erspriesslichste ist? Das Allerbeste ist für dich gänzlich unerreichbar: nicht geboren zu sein, nicht zu sein, nichts zu sein. Das Zweitbeste aber ist für dich - bald zu sterben."

Approved 9-lifer
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GaMe® Bekijk bericht
    Pas toch maar op hoor. Coyote werkt goed, maar de volledige 100% vertrouwde ik de mijne toch niet hoor. Een paar keer per jaar zet de politie soms wel eens zo'n flitskast op een brug of ergens in de struiken waar niemand op let. Dan zijt ge gejost.
    Nja i know en twas heel stuk langs den autostrade ... maar khad een afspraak om 12.30u en ik stond er ook exact om 12.30u zonder gevaarlijke toeren uit te halen maar toch door moeten rijden om er te geraken.
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Member B.J. Blazkowicz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soundstorm Bekijk bericht
    Hoe goed werkt dat dan wel dat het verder dan 5m kan? Mij lijkt het dat de ruis van een motor dat al kan verstoren.

En BJ, een zelfgemaakte is ook illegaal hoor
    kga stoppen met off topic te gaan. (zal eens de moeite doen om de wetteksten te lezen) en of da nu illigaal is u nie toch eens proberen (staan soms vlak bij mijn deur te flitsen, kzal daar eens op testen.

mijn laatste boete 58 waar 50 mocht (52 gecorrigeerd)
    Dus weer 50EUR voor het politie bal.
    My cars
    Ford Mustang 1966 coupe 289 2V
    Mercedes Vito 1997 110D

Member
    iTrader
    22 (100%)
    41 te snel in Nederland, 130 waar ik 80 mocht om 03uur snachts -_-.
    Anyway direct papierke meegekregen maar daar stond nog geen boete op. Iemand ervaring met de boetes in Nederland?

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    In welk opzicht gebruik je je wagen? Een radardetector is toch geen onderdeel van je wagen? Je pleegt een misdrijf terwijl je in je wagen zit, dat kan ik nog verstaan, maar je gebruikt je wagen toch niet om dat misdrijf te plegen?
    Toch wel.
    Net zo als je inbrekersmateriaal of drugs of wapens in je koffer liggen hebt.
    Hierbij is de aanwezigheid van de auto dan nog onderdeel van het misdrijf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B.J. Blazkowicz Bekijk bericht
    volgens de wet is een aangekochte detector zeker strafbaar, zelfgemaakte niet, dacht ik.
    Elk middel om politievaststellingen te omzeilen is verboden. Gekocht of zelf gemaakt, maakt niet uit.

een ontvanger bouwen op politiezenders te horen mag, mag enkel de informatie niet publiek maken. lijkt mij wel leuk projectje flikken doen ook dingen die niet mogen zoals flitsen op een brug terwijl het ook niet mag met die types (lees de krant)
    Bedoel je het afluisteren van de politieradio? 'k Wens je veel succes ...

@ROBO jij zit bij de politie, jij kan mij dat dan eens uitleggen hoe ik dat moet doen.
    Leg eens uit hoe het werkt mag in PM zijn natuurlijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soundstorm Bekijk bericht
    Hoe goed werkt dat dan wel dat het verder dan 5m kan? Mij lijkt het dat de ruis van een motor dat al kan verstoren.
    Technisch kan ik het niet uitleggen, maar praktisch heb ik het al gezien.
    Werkt perfect vanuit een rijdende politieauto bij tegemoetkomend verkeer over ruime afstand.

www.politieforum.be - Voor politie, aspiranten en iedereen die vragen heeft ivm de politie.
    .

Approved 9-lifer Soundstorm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Robo_ Bekijk bericht
    Technisch kan ik het niet uitleggen, maar praktisch heb ik het al gezien.
    Werkt perfect vanuit een rijdende politieauto bij tegemoetkomend verkeer over ruime afstand.
    Indrukwekkend!
    Zou wel eens weten hoe ze dat kunnen. Want die uitstraling is echt minimaal. En de ontsteking van een benzine motor zorgt voor zo veel storing, dat het echt moeilijk wordt om nog dingen te meten.

Approved 9-lifer
    iTrader
    21 (100%)
    Weblogs
    1
    een ontvanger bouwen op politiezenders te horen mag, mag enkel de informatie niet publiek maken. lijkt mij wel leuk projectje flikken doen ook dingen die niet mogen zoals flitsen op een brug terwijl het ook niet mag met die types (lees de krant)
    Als ik mij niet vergis zijn de meeste diensten in Brussel op het digitaal ge-ecrypteerde ASTRID netwerk overgeschakeld. Niet meer mogelijk dus om zoals in de films via een cb kanalen te scannen. Er is trouwens een bepaalde frequentierange die in europa niet gedekt mag worden voor commerciele radio tranceivers. Zo een astrid-radio illegaal verkrijgen zou u ook ni ver krijgen, zelf als ge aan de encryptie codes kunt geraken, kan de centrale via avl aan georapportering doen

Ontopic: 50 € voor 52km/u (gecorigeerd) Kutland..
    need.. rrr
    sys1: i7 2600K@4.9/P8Z68-PRO/4x4GB sys2: Q6600@3.8/EP45T-DS3/2x2GB
    Rip Kris

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Hier ook mijn eerste snelheidsboete in de bus gehad. 83 waar ik 70 mocht, 50€. Had meer verwacht.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member B.J. Blazkowicz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Robo_ Bekijk bericht
    Heb ze vroeger nog zo een ontvangertje gemaakt ergens in middelbaar. was toen fluitjes van een cent.

Nu is dat natuurlijk stuk moeilijker (zelf onmogelijk zonder hulp van binnen uit)
    My cars
    Ford Mustang 1966 coupe 289 2V
    Mercedes Vito 1997 110D

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Zelfs al heb je exacte dezelfde radio dan de politie, dan nog zul je niet kunnen meeluisteren.
    Elke radio dient geprogrammeerd te worden naar de gespreksgroepen die hij mag gebruiken.
    Daarnaast dient elke radio aangemeld te worden op het systeem. Als die niet is aangemeld (zeg maar: in de lijst gezet met toegestane toestellen), dan hoor je niks. Zie het als een gsm zonder simkaart.
    De enige manier om mee te kunnen luisteren is een radio te bemachtigen en zelfs dat gaat maar goed tot het opgemerkt wordt.
    Er is een systeem van controle op de radio's. Wanneer er dan gemerkt wordt dat er een radio ontbreekt, kan deze gedeactiveerd worden vanop afstand en heb je weer niks meer.

Vroeger kon je simpel meeluisteren, dat klopt. Er was dan ook geen codering, geen trunking, geen aanmelding, ... Nu is het even gemakkelijk als het afluisteren van een gsm, met de extra moeilijkheid van trunking erbij.

Wie wat wil bijlezen over het radionetwerk van de hulpdiensten in België: www.astrid.be
    Het grootste politiekorps in België (Antwerpen) gaat zijn radio's trouwens vernieuwen naar volgend model: http://www.cassidian.com/dms/cassidi...EN_Nov2010.pdf
    Laatst gewijzigd door _Robo_; 19 juli 2011 om 13:57 Reden: Info over radio's toegevoegd.

www.politieforum.be - Voor politie, aspiranten en iedereen die vragen heeft ivm de politie.
    .

Approved 9-lifer
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaar Bekijk bericht
    41 te snel in Nederland, 130 waar ik 80 mocht om 03uur snachts -_-.
    Anyway direct papierke meegekregen maar daar stond nog geen boete op. Iemand ervaring met de boetes in Nederland?
    Heb de mijne nog nooit aangekregen, zit zeer veel in NL en ben al aantal keren geflitst en nog nooit iets gehoord, ook al 1x aan de kant gezet en toen stak die flik nen hele preek af dat dat onveilig was(had tegen 140 waar je 100 mocht even langs rechts ingehaald zonder richtingsaanwijzer kutlinksrijders) maar om niet altijd de "vreemdelingen" eruit te pakken heeft hij me gewoon een waarschuwing gegeven. Zei dat op zo een Hollandse zegswijze.

In Duitsland ook meerdere keren geflitst geweest en niet alleen op de autobahn ook op gewone banen aan 120 waar je 70 mag, echt duidelijk de flits zien afgaan(is langsvoor) en nooit iets van gehoord.

------------------

Maar ik heb ook eens een vraagje, heb nu onlangs 2 boetes gehad, en omdat die truc met die 7.5 euro betalen als je 75 euro moet niet meer zou werken heb ik gewoon gewacht, heb toen een herinnering gekregen voor men boete en heb die 1e dan maar betaalt, nu heb ik ook een herinnering voor de 2e gekregen maar ik vraag me af, als ik nu nog wacht, sturen ze dan nog een 3e of zou het gewoon in de adminstratie zoek raken? Al vind ik het al knap dat ze een reminder sturen, dat was vroeger niet.
    Desktop Specs: AMD Athlon 64 X2 4200+ socket AM2 // Asus EN7900GT TOP 256mb // ATX 520W voeding // Zalman CNPS9700 LED Cooler // OCZ Gold PC6400 800mHz DDR2 6gb // 1x Dell Ultrasharp 2407WFP & 2x 19" TFT // Creative 5.1 surround // Logitech G15v2 & MX1100 // Windows 7 Ultimate 64bit NL | My Ride: BMW X1 E84 sDrive18d
    Gamertag: Liquid Li0n | PSn: Liquid_Li0n | PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // PS3 (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

Banned serial's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ^die van NL komen weldegelijk aan hoor, heb er al een mooi stapeltje van liggen als bewijs

Approved 9-lifer
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk bericht
    ^die van NL komen weldegelijk aan hoor, heb er al een mooi stapeltje van liggen als bewijs
    wel vreemd of ik heb gewoon geluk gehad of omdat het een bedrijfswagen is.

Iemand een idee over mijn vraag?
    Desktop Specs: AMD Athlon 64 X2 4200+ socket AM2 // Asus EN7900GT TOP 256mb // ATX 520W voeding // Zalman CNPS9700 LED Cooler // OCZ Gold PC6400 800mHz DDR2 6gb // 1x Dell Ultrasharp 2407WFP & 2x 19" TFT // Creative 5.1 surround // Logitech G15v2 & MX1100 // Windows 7 Ultimate 64bit NL | My Ride: BMW X1 E84 sDrive18d
    Gamertag: Liquid Li0n | PSn: Liquid_Li0n | PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // PS3 (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

Member Dracones's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het is ook nog nekeer van dat,

69 waar ik 50 mocht , 80euro
    in dendermonde, steenweg naar wetteren. richting wetteren <== dit klopt niet want ik reed die moment richting dendermonde omdat ik wedstrijd ging doen,ben maar s'avonds laat terug gereden O_o,maar ja best geen discussie verzeker of het kan nog meer zijn

Member
    iTrader
    0
    Ik heb gisterennacht zo'n kutwagen langs de kant zien staan om te flitsen. Op die moment reed ik 54 op mijn teller (waar je 50 mag) maar ik heb dus niet effectief gezien of ik geflitst ben... Hoeveel gaat er nu juist af van die correctie en hoe lang duurt het vooraleer ik de boete in de bus krijg als ik eventueel geflitst ben?
    A smooth sea never made a skilled sailor
    Currently Playing: Destiny
    Awaiting: The Witcher 3 | Evolve

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    Ik heb gisterennacht zo'n kutwagen langs de kant zien staan om te flitsen. Op die moment reed ik 54 op mijn teller (waar je 50 mag) maar ik heb dus niet effectief gezien of ik geflitst ben... Hoeveel gaat er nu juist af van die correctie en hoe lang duurt het vooraleer ik de boete in de bus krijg als ik eventueel geflitst ben?
    Aan die snelheid gaat er 6 km/u vanaf dus zou je gecorrigeerd 48 rijden. Je zal dus niks in de bus krijgen.

Approved 9-lifer darkslave's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    ge zou de flits zoiezo wel gezien hebben als het donker is, zie je zelfs vrij duidelijk op klaarlichte dag..
    Laatst gewijzigd door darkslave; 6 augustus 2011 om 17:03
    Desktop: AMD Phenom II X4 940, 4GB Geil, 640HD, Radeon HD 4850X2
    Laptop: Macbook Pro 2010
    Console: Playstation 3 40GB, PSN: Fraeye
    GSM: Iphone 4

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Heb er hier pas 2 gekregen:

- 1 van 160€ => minnelijke schikking omdat ik op 4 februari 2010 door het rood ben gereden

- 1 van 100€ => 65 km/u in bebouwde kom

Pagina 2 van 42 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten