Iemand geflitst zien worden aan drukkerij Haletra in Houthalen-Helchteren. Was het Dacuba misschien?
Iemand geflitst zien worden aan drukkerij Haletra in Houthalen-Helchteren. Was het Dacuba misschien?
gisteren voor het eerst prioritair met de ziekwagen gereden en aangenaam verrast hoe de andere bestuurders reageerden
en dat voor op ne zondag![]()
zon vliegende rat kan anders wel uw koplamp goed beschadigen.
en ik zal niet op mijn rem gaan staan om een vogel / vos /kleine beest te redden als ik er niet zeker van ben dat er niemand achter mij zit.
ik had verstaan dat je alleen mag remmen voor een grote hond of vee ofzo, als je noodstopt voor een kat en ze rijden in je gat ben je in fout ofzo?
Dat is dan weer half en half waar, want als iemand in je gat zit is het hun fout ( dacht ik?)
K stond op het voorsorteervak om linksaf te slaan
Rechtdoor krijgt eerder groen, maar het was daar file..
Achter mij was een camionet komen staan die de file wou afsnijden.. pech dus dat ik er stond
En geen kat da hem weer liet invoegen![]()
Mijn goede daad van vandaag is gebeurd
Ik was naar een nieuw huis gaan kijken en wat stond er schuin voor de oprit? Ne flitswagen van Geraardsbergen!
Ik heb er mij netjes voorgeparkeerd, goed dicht achteruit gereden, uitgestapt en eens gezwaaid
10 minuten nadien stond ze daar nog :')
Inderdaad, die geit![]()
En binnen 14 dagen 73 boetes binnenkrijgen, want ge stond op alle foto's.![]()
Deze nacht naar huis gereden tussen de weides...
1 mega lang stuk, natuurlijk stuit ik op een tegenligger, dus hup, heel dat stuk achteruit.
Op een bepaald moment kan ik een L rijden tussen 2 paaltjes waar mijn seatje net tussen kon.
In 1x ertussen met langs de 2 kanten slechts enkele cm's over.
Doet die gast zijn ruit open en roept: CHANSAAAAAAAR!!!
![]()
1. M'n vader die deze ochtend eens z'n turbo's heeft bovengehaald rond de haven van Zeebrugge
2.M'n vader die iets te veel op dat automatisch remsysteem vertrouwde en zelf nog op't einde volle bak moest remmen om niet in de auto voor ons terecht te komen, 't was aant regenen en we hebben toch een meter of 5 gegleden
3. Nogmaals m'n vader die daarjuist op een een leeg stukje snelweg eens goed doortrok tot 200![]()
the man made my day![]()
M'n opa vertelt me net dat we deze week wss een toertje gaan doen met z'n '66 Mustang CoupeIk kijk er naar uit
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)