Pagina 104 van 346 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.546 t/m 1.560 van 5189
    Banned serial's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    dat mag ook wel voor een auto die bijna 3 keer zoveel kost .
    Dat rekenen uw sterkste kant niet is weten we intussen ook al langer dan vandaag hé.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk bericht
    Heel deze discussie slaat eigenlijk op niets ... 't zijn echt appelen met peren vergelijken. Ja puntje bij paaltje is RWD leuker en beter dan FWD. Maar 't feit of ne standaard BMW 3 serie sneller door de bochten gaat dan ne Megane RS weet ik zomaar niet. Laat staan ne MX-5. Als ge sportief rijplezier wilt, dan ben ik er bijna van overtuigd dat ne Megane RS veel leuker gaat rijden. Omdat die is opgevat om sportief te rijden. Ne BMW 3 of ne 1 is opgevat als een vlotte allrounder. En heel die bazaar aan andere onderdelen buiten de aandrijving zijn ook opgevat voor standaard gebruik.

Daarom appelen en peren .... vergelijk dan ne M3 met ne Megane RS. Maar als ge het prijskaartje in't achterhoofd moet houden. Dan hebt ge nie veel keuze bij BMW eh?
    ²
    Ik zou nooit zo'n Megane RS kopen, maar doen alsof PKs (bijna) niet tellen voor rijplezier is wel extreem kort door de bocht. En het verschil qua pks tussen een (standaard) 318d bijvoorbeeld en een Megane RS is gewoon te groot om beiden te vergelijken.

Member pikeowned's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-boxter2003 Bekijk bericht
    Renault en PSA altijd op de top kwa betrouwbaarheid??
    Ik denk dat jij die statistieken achterstevoren leest.

Betrouwbaarheid 2009
    Betrouwbaarheid 2010 (auto's van 2002 tot 2007)
    Betrouwbaarheid 2010 (auto's van 2008 tot 2009)
    Top 100 meest betrouwbare auto's
    TÜV Gold badge voor betrouwbaarheid

Ik weet niet waar u het vandaan haalt dat uberhaupt Renault en PSA de betrouwbaarste auto's zijn. Noem ze mooi-spannend-comfortabel als het maar niet betrouwbaar is.
    Kerel; Ik zeg vanaf 2007 en:
    -uw 3e bron is van 2006.
    -uw andere zijn tevredenheidstesten =/= pannenstatistieken.

Kijk hier maar eens: Pannenstatistik
    Je moet ook weten hoe zo'n rangschikking in elkaar wordt gezet. Dit is dus een gemiddelde van 5 jaar! Als je bv naar Renault kijkt, zie je dat sinds de massale hervormingen qua betrouwbaarheidspolitiek in 2007 ze bij de beste zijn.
    Standard de Liège

psn: zany123

Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pikeowned Bekijk bericht
    -uw 3e bron is van 2006.

Je moet ook weten hoe zo'n rangschikking in elkaar wordt gezet. Dit is dus een gemiddelde van 5 jaar! Als je bv naar Renault kijkt, zie je dat sinds de massale hervormingen qua betrouwbaarheidspolitiek in 2007 ze bij de beste zijn.
    Funny over ADAC heb ik vandaag nog dit gelezen...
    If you've never failed at anything you’re not trying hard enough.

Member x-boxter2003's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pikeowned Bekijk bericht
    -uw 3e bron is van 2006.

Betrouwbaar = geen/weinig pannes das toch duidelijk?? Trouwens die onderzoeken van Autoweek zijn volgens mij één van de beste die er zijn, omdat iedere nederlandse/belgische auto eigenaar over zijn eigen auto spreekt en dus ook zegt hoeveel/weinig problemen hij daar mee heeft gehad. Aangezien die door duizenden eigenaars zijn afgenomen lijkt me die dan ook accuraat en belangeloos. Renault is misschien verbetert, de pannes zijn misschien afgenomen met 200% en bij andere merken misschien maar met 50%, maar daarmee staan ze nog belange niet op het niveau van Honda en andere japanners.

Ik weet waarover ik spreek. Van in de jaren 80 reden wij thuis met Renault (11 TXE, 11 Turbo, 21 TXE, Clio 1 RSI, Clio II Phase 2 Dci). Heel tevreden over geweest, maar vanaf de Clio RSI was het begonnen. De RSI reed super, maar er was wel altijd iets aan. Ingeruild voor een Golf III GT TDI 110pk. Aantal jaren nadien nog maar eens bij renault, omdat ik een diesel moest hebben en omdat de kleine commonrail diesels maar juist kwamen kijken. Een Clio II Dci gekocht, en dat was de laatste. Ik wou echt een betrouwbare auto, en heb deze dan ook gekocht. Ik rij nu al 5 jaar en bijna 100.000km probleemloos rond. Ik heb me dan ook weer een nieuwe gekocht die in augustus geleverd wordt. Een Honda zou ik ook graag gehad hebben, maar die gaan een beetje de mist in met hun garantie voorwaarden.
    Luchtkarabijnen:
    - Weihrauch HW90 .22 + Scope Hawke Sport HD 3-9x50 IR AO
    - Weihrauch HW97k .177 + Scope AGS Sapphire 3-9x50
    - Crosman Phantom 1000 .177 + Scope Walther 6x42 AO

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk bericht
    Dat rekenen uw sterkste kant niet is weten we intussen ook al langer dan vandaag hé.
    jij kan het toch nooit laten om mensen persoonlijk aan te vallen hé? ik zou beginnen denken dat je gewoon mentaal niet in staat bent om normaal te communiceren.

maar nu ontopic:

80.000 voor de 1m, 27.000 voor de rs. 3x27.000 = 81.000.
    nu mag jij eens proberen je extreme ego aan de kant te zetten en mij uitleggen wat voor rekenfout ik gemaakt heb.

Approved 9-lifer brechen's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    de 1M begint vanaf 50K en niet 80K.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x-boxter2003
    ...
    In welk opzicht is het relevant met hoeveel Renaults je vroeger gereden hebt, als gesteld wordt dat de laatste jaren Renault weer een pak beter is? Voor zover ik opmaak heb je de laatste jaren geen Renault gehad. Hoe zou je dan weten waarover je spreekt?

Ik kijk naar uw link, wagens van 2008-2009: Tevredenheidstrofee - AutoWeek.nl

Ik zie dan dat de Laguna het beter doet dan de Passat en Avensis, de Megane beter dan de Golf. En die worden wel als betrouwbaar aanzien. Als je dat dan aanziet als "een van de beste onderzoeken die er zijn", dan spreek je je toch ietwat tegen vind ik.

En nog eentje @CobraX: als je stelt dat je je laat leiden door reviews en vervolgens gaat beweren dat een Megane RS minder rijplezier biedt dan om het even welke BMW omdat die laatste RWD heeft en de Megane niet, dan klopt er ergens iets niet. Volgens mij heb je nul komma nul reviews gelezen van de Megane RS, anders had je dergelijke onzin niet verteld. Sorry dat ik er wat cru over ben, maar je weet duidelijk niet waarover je praat.

Approved 9-lifer w3bb3r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    In welk opzicht is het relevant met hoeveel Renaults je vroeger gereden hebt, als gesteld wordt dat de laatste jaren Renault weer een pak beter is? Voor zover ik opmaak heb je de laatste jaren geen Renault gehad. Hoe zou je dan weten waarover je spreekt?

Ik kijk naar uw link, wagens van 2008-2009: Tevredenheidstrofee - AutoWeek.nl

Ik zie dan dat de Laguna het beter doet dan de Passat en Avensis, de Megane beter dan de Golf. En die worden wel als betrouwbaar aanzien. Als je dat dan aanziet als "een van de beste onderzoeken die er zijn", dan spreek je je toch ietwat tegen vind ik.

.
    Dat de Avensis problemen gehad heeft met vooral de D-Cat is geweten. Ik denk dat de Avensis een model geweest is dat idd niet goed te noemen was. Maar dat is dan één van de uitzonderingen. En ook maar een paar jaar. Alle andere jaren van de tevredenheidstrofee zijn ook nog te bekijken.

2006-2007

Renault en Peugeot hebben jaren problemen gehad! Je gaat toch niet zeggen dat ze in 4 jaar tijd een reputatie hebben opgebouwd van een betrouwbaar merk?? Daar is jaren voor nodig! Hoe je het ook draait of keert japanners staan al jaren bovenaan voor betrouwbaarheid, dat weet toch iedereen?? Terwijl ook iedereen weet dat franse auto's comfortabel zijn, maar nu niet echt betrouwbaar.

btw: een volkswagen golf aanzien als betrouwbaar?? Degelijk, goede afwerking, maar betrouwbaarheid was/is niet zijn sterkste punt, eerder middelmatig, maar als ik mag kiezen tussen een Golf of een Megan ga ik zonder twijfelen voor een Golf.
    Luchtkarabijnen:

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    waar is de tijd dat hier nog foto's stonden en geen pagina's gezever
    Gory, gory, what a hell of way to die.

iTrader
    22 (100%)
    Ja, das waar. Laten we ermee ophouden. Das toch een discussie die nooit zal afgelopen zijn. Als ik mijn auto heb zal ik een foto posten.
    Luchtkarabijnen:

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CobraX Bekijk bericht
    Natuurlijk is een BMW of een Audi beter afgewerkt dan een Renault. Maar zelfs als je dit even wegdenkt. Je gaat mij niet wijsmaken dat een Megane RS die FWD heeft beter rijdt dan een BMW met RWD. BMW is net gekend om hun rijplezier.
    De laatste keer dat ik in een BMW 318 zat heb ik me ook rotgeamuseerd, tedju ik kan er nog altijd niet van over hoe rot ik me wel niet geamuseerd heb... de brokken vlogen er af van het amusement dat toch zeer rot was.

Qua looks dan... Dat is natuurlijk subjectief. Ik heb zelden mooiere wagens gezien dan een BMW 3 reeks of een Audi A5 bvb. Voor mij komt een Franse wagen nog niet in de buurt qua looks (sedan types dan, want de nieuwste Citroën C4 vind ik veruit de schoonste hatchback op de markt nu).
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member pikeowned's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dat de Avensis problemen gehad heeft met vooral de D-Cat is geweten. Ik denk dat de Avensis een model geweest is dat idd niet goed te noemen was. Maar dat is dan één van de uitzonderingen. En ook maar een paar jaar. Alle andere jaren van de tevredenheidstrofee zijn ook nog te bekijken.

2006-2007

Renault en Peugeot hebben jaren problemen gehad! Je gaat toch niet zeggen dat ze in 4 jaar tijd een reputatie hebben opgebouwd van een betrouwbaar merk??
    Wie heeft het hier over reputatie? Daar zijn inderdaad meerdere jaren voor nodig, maar je kan toch moeilijk ontkennen dat ze niet goed bezig zijn.

/discussie is voor mij gesloten om niet nog meer mensen te vervelen

Ik ga binnenkort een project starten over een............................

jawel Renault Fuego 2.0 gtx:
    Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.productioncars.com/send_file.php/renault_fuego_gtx_pink_1983.jpg
    Foto's van mezelf volgen nog en ben ook van plan een thread te openen in het subforum. Ik kreeg de kans om zo eentje over te nemen met weinig roest van een gepensioneerde. Het enige wat hij wou is om er nog één keer mee te gaan rijden als hij in orde is.
    Standard de Liège

psn: zany123

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Renault en Peugeot hebben jaren problemen gehad! Je gaat toch niet zeggen dat ze in 4 jaar tijd een reputatie hebben opgebouwd van een betrouwbaar merk?? Daar is jaren voor nodig!
    Duh, maar we praten dan ook niet over de reputatie, we praten over de effectieve betrouwbaarheid. Reputatie hangt soms nogal los van de eigenlijke betrouwbaarheid, en komt vaak jaren na de feiten. Alleszins is een koper niets met reputatie.

Oh, en aan de verveelde mensen: je bent niet verplicht om posts te lezen. Op een autoforum ontstaan al eens discussies over auto's, en raar genoeg gaat het zelfs af en toe off-topic!

Pagina 104 van 346 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten