Omdat de vorige thread 5000 post had
http://www.9lives.be/forum/mobilitei...jes-topic.html
Omdat de vorige thread 5000 post had
http://www.9lives.be/forum/mobilitei...jes-topic.html
Efkes voor Swiss zijn vraag te beantwoorden: tussen de auto's/vrachtwagens en de vangrail inhalen is pure zelfmoord imo. Sowieso zou ik al niet inhalen tussen auto's die 100km/h rijden. Ik zou gewoon op de rechtse strook inhalen, want je zegt dat ze daar toch 140 rijden.
Is tegelijk remmen en afremmen op uw koppeling slecht voor de versnellingsbak?
Nope, enkel slecht voor uw koppeling![]()
Als ge door het rood gereden hebt en geen flits ofzo gezien hebt, is de kans dan groot dat er niks van in de bus komt?
zeer groot, dieje flits is serieus duidelijk
Wordt ge normaal gezien niet altijd geflitst als ge door het rood rijdt?
Er hing daar geen flitscamera maar wel zo een gewone camera, of wat dat ding ook is.
Zo 1 dat je praktisch op elk verkeerslicht wel ziet staan.
@xtaz: ik denk dat je die "camera" bedoeld die af en toe een rood lichtje schijnt?
Detecteert gewoon de aanwezigheid van voertuigen
Als er genen flasher hangt en niks gezien hebt, dan moogde gerust zijn.
Tenzij dat de politie u zou hebben gezien![]()
heb ook geluk had,gewoon verstrooid en door rijden ,stond een flitspaal,geen flits gezien en heb toch nog niets in de bus (ondertussen al 2maand geleden)
Hm,weet niet ofdat iemand mij er zo ga opkunnen antwoorden maar toch :
Vanmiddag met men schoonvader onderweg in den opel astra en ineens gaat de verwarming uit/aan radio stiller/luider lampje van ABS springt aan/uit
beetje verder begint hij percies vermogen te verliezen en dan valt hij stil en doet hij niets meer.
Als we proberen te starten hoor je gewoon een klik en gedaan :-/
iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
iemand tips voor een gps te kopen? (heb al de search al gebruikt maar kreeg veel oude topics)
mvg
Kga het hier ook eens zetten:Ik vond vanmiddag in de schuur nog een inlaat + kabelboom terug van een 1.6 xsara motor.
Uit benieuwdheid heb ik ff de schuifmaat genomen en daaruit bleek dat:
- het spruitstuk dezelfde diameter heeft (dus 1.6 = 1.4 GTI)
- het gasklephuis van de 1.6 3mm groter is van binnendiameter dan het 1.4 GTI gasklephuis
Maar het 1.6 gasklephuis heeft een vernauwing. Ik heb geen ervaring met zo'n dingen, maar volgens mij moet die er met wat geduld wel uit te dremelen zijn.
Hebben er daar ervaring mee? En zoja, wat levert 3mm op als het inlaatspruitstuk gelijk blijft?
En het gasklephuis is Solex. Wil dat wat samenwerken met bosch, of moet ik alles overzetten van het gti gasklephuis?
Ik ben benieuwd naar jullie eventuele bevindingen
foto:
(de 1.6 klep is weldegelijk groter. Ze oogt kleiner doordat de 1.4-klep van dichter gefotografeerd is)
Ge kunt da op een draaibank steken, en dan volledig uitdraaien naar de gewenste diameter. Wel opletten natuurlijk. Als ge te diep zit, dan zit ge wss in koelwater kanalen.
Maar bekijk wat het minste werk is. Als zo een 1.4 klep past zonder ombouw, dan kunt ge die uitdraaien naar 1.6 specs en daar de gasklep van de 1.6 insteken.
Klein vraagje, zie laatste tijd zwart-wit nummerplaten, is dit toegelaten?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)