Pagina 218 van 252 EersteEerste ... 118168208214215216217218219220221222228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.341 t/m 4.360 van 5022
    Approved 9-lifer Terror Factor's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Bmw e36 coupe - Te ruil | 2dehands.be

Heb die wagen als ruilaanbod gehad voor mijn BBR.

Ik citeer de verkoper:
    op papier een 325i er zit een 2800cc motor in mer nog tal van stukken

grotere inlaat
    race injekteurs
    sport koppeling
    met kroon wiel van m3
    325i uitlaat ( meer tegendruk is meer inspuitling
    enzo..

is iets rapper dan een orginele m3
    Zou geen roest hebben, geen mechanische problemen, pas blanco gekeurd 3 weken geleden, maar wel een barstje in de voorruit.

Wa zou da waard zijn? Om eerlijk te zijn, is het ongeveer een E36 zoals ik zou zoeken, moest ik achter eentje zoeken. Hoge taksen, grotere (en duurdere) banden en waarschijnlijk algemene onderhoudskosten (en hoog gewicht, beperkt potentieel qua motor zonder grote kosten te doen, minder speels dan een mx-5) zijn de voornaamste punten waarom ik uiteindelijk voor een mx-5 ben gegaan.

De nieuwe plaat en de M3 badgekes etc schrikken me ook wel een beetje af. Heb een beetje schrik dat het een afgebeulde johnnybak is

Dikke plus is wel het B25 uitlaatspruitstuk, en de gasinstallatie, 2 'mods' die ik ook zou doen moest 'k voor een E36 gaan.
    Drift.

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    En dan heb je nog de 2 negatieve reacties..
    I5-2500K | DP67BG | 7950 Vapor-X

iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nTFs Bekijk bericht
    En dan heb je nog de 2 negatieve reacties..
    Mja, heb die idd ook al is bekeken, ma 't zijn geen noemenswaardige dingen imo
    Drift.

Approved 9-lifer Mr. SLASH's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terror Factor Bekijk bericht
    Bmw e36 coupe - Te ruil | 2dehands.be

Heb die wagen als ruilaanbod gehad voor mijn BBR.

Ik citeer de verkoper:

Zou geen roest hebben, geen mechanische problemen, pas blanco gekeurd 3 weken geleden, maar wel een barstje in de voorruit.

Wa zou da waard zijn? Om eerlijk te zijn, is het ongeveer een E36 zoals ik zou zoeken, moest ik achter eentje zoeken. Hoge taksen, grotere (en duurdere) banden en waarschijnlijk algemene onderhoudskosten (en hoog gewicht, beperkt potentieel qua motor zonder grote kosten te doen, minder speels dan een mx-5) zijn de voornaamste punten waarom ik uiteindelijk voor een mx-5 ben gegaan.

De nieuwe plaat en de M3 badgekes etc schrikken me ook wel een beetje af. Heb een beetje schrik dat het een afgebeulde johnnybak is

Dikke plus is wel het B25 uitlaatspruitstuk, en de gasinstallatie, 2 'mods' die ik ook zou doen moest 'k voor een E36 gaan.
    hoeveel km's heeft de motor er op zitten ?

want de wagen heeft echt wel de km-stand waarop veel dingen beginnen te falen(spreek uit ervaring) .

wat is het uitlaatspruitstuk ? collector ?
    of word hiermee de inlaat bedoeld , want dat is nl. een mod die op een 328i inderdaad vermogenwinst heeft , indien goed geplaatst want daar zijn dikwijls problemen mee in verband met valse lucht trekken ed .
    dus zeker zien dat alles goed gedaan is .
    maar rapper dan een originele M3 zal ie zeker niet zijn hoor zoals in zijn uitleg staat .

staat er wel proper bij , zowel interieur als exterieur , voor zover ge dat kunt zien op die foto's .

jaarlijkse taks is net geen 700€

gezien zijn uitleg bij zijn advertentie , heb ik er toch twijfels over .

iTrader
    99 (100%)
    Owh sorry, dat uitlaatspruitstuk is idd een misser van mij, 't is idd de inlaat die een goede winst geeft. Rapper dan een m3 leek me ook wel heel optimistisch (en daarmee dat 'k de wagen dus nog meer in twijfel trek. Vertrouwt ge iemand wel me tuning etc als hij zoiets beweert?)

'k heb enkele foto's in een hogere resolutie (nog altij redelijk crap, ma ok) gekregen, en hij ziet er idd nog goed uit. Heb ze ff online gezet:
    Spoiler:

'k ga zaterdag normaal toch naar Oost-Vlaanderen voor een andere wagen te bezien, zou misschien eens kunnen afspreken dan.

EDIT: motor zou 145k km hebben, kas 204k. Zou van zijn vader zijn geweest, gasinstallatie zou er 5j insteken. Vroeg hem ook waarom hij hem zo snel wegdeed (heel recente plaat):
    moteur eef nu rond de 145000km kas eef 204xxxkm

gas zit er in van hm 5j geleden zeker . eef op mijn pa zijn naam gestaan . nu op mijne . verkoop hem omda iets wil da rap is en rechtsgesteurt das top !
    Laatst gewijzigd door Terror Factor; 26 april 2012 om 20:10
    Drift.

Approved 9-lifer brechen's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    man wa ne marginaal is me da precies :')

Banned Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik zou die kar laten staan.

iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk bericht
    Ik zou die kar laten staan.
    redelijk wa kans da da de beste optie is ja, ma 'k ga er wss toch is naar gaan kijken
    Drift.

iTrader
    113 (100%)
    Welk nut heeft zoiets als je op voorhand weet dat het niks gaat worden..

Member
    iTrader
    0
    - Opgetjoende bak: Deze zijn sowieso al een pak kwetsbaarder, laat staan in de handen van een johnny.

- Analfabeet

- Hoogstwaarschijnlijk een verouderde gasinstallatie, wat al wat meer problemen kan opleveren. Al zeker met tuning die verder gaat dan een chipje.

- Negatieve reputatie

- Veel gezever en gezeik over het "sneller zijn dan een M3"

- Problematische kilometerstand waar inderdaad (zoals eerder aangehaald) vele onderdelen aan vervanging toe zijn.

Kortweg, een bak waar je hoogstwaarschijnlijk een pak problemen mee gaat hebben.

iTrader
    99 (100%)
    Da weet ge ni, da's het juist. Hij ziet er nog goed uit op de foto's, heeft de goeie motor, en lpg. Aangezien ik toch in de buurt ga zijn, is het een klein moeite om het zeker te weten

EDIT: @Thai: true, ma da zijn allemaal indirecte zaken/vooroordelen. Hem direct afschrijven daarom is er over. Beetje het voordeel van het twijfel geven he
    Drift.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terror Factor Bekijk bericht
    Da weet ge ni, da's het juist. Hij ziet er nog goed uit op de foto's, heeft de goeie motor, en lpg. Aangezien ik toch in de buurt ga zijn, is het een klein moeite om het zeker te weten

EDIT: @Thai: true, ma da zijn allemaal indirecte zaken/vooroordelen. Hem direct afschrijven daarom is er over. Beetje het voordeel van het twijfel geven he
    Ik vind mijn aangehaalde punten eerder feiten.

- Getunede wagens zijn nu eenmaal kwetsbaarder, de verkoper kan daadwerkelijk geen correct Nederlands, er zal hoogstwaarschijnlijk een verouderde gasinstallatie opzitten (dit kan nu wel anders zijn natuurlijk), de verkoper heeft een negatieve reputatie, hij zevert over het feit dat de wagen sneller is dan een M3, de wagen heeft een kwetsbare kilometerstand.

Enkel de gasinstallatie zou je eens moeten navragen.

Ik weet maar al te goed dat de liefde voor een wagen je blind kan maken, maar natuurlijk heb je gelijk dat je de wagen zeker niet 100% kan afschrijven. Laat het ons zo zeggen: "het ziet er op het eerste zicht niet zo gunstig uit"

iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaii Bekijk bericht
    Ik vind mijn aangehaalde punten eerder feiten.

- Getunede wagens zijn nu eenmaal kwetsbaarder, de verkoper kan daadwerkelijk geen correct Nederlands, er zal hoogstwaarschijnlijk een verouderde gasinstallatie opzitten (dit kan nu wel anders zijn natuurlijk), de verkoper heeft een negatieve reputatie, hij zevert over het feit dat de wagen sneller is dan een M3, de wagen heeft een kwetsbare kilometerstand.

Enkel de gasinstallatie zou je eens moeten navragen.

Ik weet maar al te goed dat de liefde voor een wagen je blind kan maken, maar natuurlijk heb je gelijk dat je de wagen zeker niet 100% kan afschrijven. Laat het ons zo zeggen: "het ziet er op het eerste zicht niet zo gunstig uit"
    Oke, uw feiten zijn feiten, maar feiten die ni per se iets me de staat van de wagen te maken hebben

Nu, 'k ga zeker op m'n hoede zijn. Zo groot is de liefde voor een E36 ook niet, ma het is een redelijk alternatief, en ik krijg hem mogelijk ook beter verkocht dan mijn (rechtsgestuurde, 'kapotte') mx5
    Drift.

Member
    iTrader
    91 (99%)

iTrader
    113 (100%)
    560sec-slr-gtr

Approved 9-lifer
    iTrader
    40 (100%)
    VISTA draait zich om in zijn graf! (of bed...)

En de 2009 335i's beginnen op mijn gewenst prijsniveau te komen

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mazda, MX-5, 1.8i 16v Sport occasie te koop - AutoScout24

nog steeds te koop.

Bespreekbaar voor liefhebbers
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INF3RN040 Bekijk bericht
    /me gaat in een hoekje wenen.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

iTrader
    99 (100%)
    Ff updaten: ben ni naar de E36 gaan kijken, heb geen adres/telefoonnummer meer doorgekregen.

Iemand die mogelijk goesting heeft om volgende week naar ne mx5 te gaan zien, in Izegem? Bij voorkeur iemand die ewa afweet van turbo's en aftermarket ECU's (LINK) enz

Ben er vandaag al eens naar gaan kijken, qua roest zat het precies wel goed, en het spel trok ook redelijk goed op, ma minder dan 'k verwacht had. Hadden snel ne boostmeter teruggeplaatst, ma die die bleef bij licht gas geven nog altijd onder 0. Mijne gaat precies sneller naar 0/positieve boost. Engine internals zouden ook onder handen zijn genomen, ma hij had daar geen aankoopbewijzen van (had de auto zelf 2ehands gekocht). 'k heb t adres van de garage doorgekregen die alles geplaatst hebben, dus die eens gecontacteerd.
    Spel heeft ook een big brake kit en een andere ophanging, en raakt nooit van z'n leven zo door de keuring. Dus 'k moet weten of het de moeite waard is
    Drift.

Pagina 218 van 252 EersteEerste ... 118168208214215216217218219220221222228 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten