Die is het ook waard om geld in te pompen.![]()
Die is het ook waard om geld in te pompen.![]()
En blijven pompen ^^
Uwe 7 op de baan krijgen!!!
Blauwe 3 blauwe 5 en blauwe 7!!!!
whatever allemaal ongeveer hetzelfde
en ge moet ni stoefen met u speciaal kleurke
btw:
BMW, 750, EX VOITURE DU ROI ALBERT. FULL occasie te koop - AutoScout24
en deze blijft het vermelden waard:
BMW, 750, iL HIGHLINE INDIVIDUAL occasie te koop - AutoScout24
en deze blijft het vermelden waard:
BMW, 750, iL HIGHLINE INDIVIDUAL occasie te koop - AutoScout24
Man man man, da interieur![]()
Die eerste heeft full leder en da wil ik wel!
Die laatste is![]()
Volvo S40 2.0 '98 op LPI, vermoedelijk men daily.
Iemand comments?
Ik heb zelf ne 1.9TD van 1996
Geef me is de optielijst en ik zeg u al zo waar ge op moet letten
1 ding wat ge zeker moet doen : check de koffer goed voor waterlekkage (haal er eens de lamphouders uit), S40 en V40 staat bekend om binnen te lekken via de achterlichten. Makkelijk op te lossen door VEEL silicone tussen de dichting en de behuizing te spuiten.
Ook als he ene met airco is: kijk na dat hij goed water afvoert, vantijd loopt de afvoer toe en dan krijgt ge al da water in uw passagierskant binnen.
Onder de kapot: is het ne fase 1 (groot&dim op dezelfde lens), check dan goed da ALLE afstelkopkes nog op de koplampen zitten. fragiel plastieken brol dat rap afbreekt.
Ook goed kijken naar de ophanging: zowel of de veerpoten en veren nog goed zijn, en de draagarmen. De mijne had serieuze sleet op zijn driehoeken en is daar voor afgekeurd.
Check ALLE engine mounts. nen 2.0 kan zowel hydraulische als rubberen hebben vanboven en die hydraulische zijn ongeveer 100pstuk duurder dan de gewone. Hydraulische zijn simpel te checken: komt er braggel uit dan zijn ze kapot. Rubberen ziet ge het moeilijke aan, schijn er is met een zaklamp op en normaal mag er geen licht door schijnen. Wel zijn ze vaak echt OP tegen 175-200k, en als ge het moet laten doen is het vrij kostelijk. Hebt ge geen 2 linker handen dan kunt ge het zoals mij voor pak em beet 500EUR voor alle 4 gedaan krijgen.
Laat dees lijst u overigens niet afschrikken: ik heb de mijne gekocht voor 1600EUR, er nog pakweg 1000EUR ingestoken aan preventieve & noodzakelijke repairs en da is echt ne super auto nu.
Licht&Geluid, Eventmanagement en DJ GearDe goedkoopste online shop voor PA materiaal, muziekinstrumenten en accesoires
Mercedes-Benz, C 200, CDI Avantgarde occasie te koop - AutoScout24
Aardige prijs, weinig km's, lederen zetels,... Knappe wagen wel![]()
Maserati, Quattroporte, 4.2 V8 Bose*Xenon*Leder*Navi* occasie te koop - AutoScout24
zou ik nog wel willen, rijd ik wel zonder voorbumper
ja natuurlijk, maar voor 25 000 euro 'bezit' je eig al een maserati quattroporte van pakweg 2005
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)