hm, mss vijgen na pasen.. maar ja
de MG ZR is vooral qua rij-eigenschappen fantastisch, het is een echt gooi-en-smijt bakske![]()
ik heb niet voor niets ook eentje.. (benzine, bouwjaar 2002) -> foto
de diesel is ook absoluut snel te noemen, maar deze diesels zijn eerder zeldzaam..
wisselstukken zou geen enkel probleem mogen zijn, onderhoud is ook niet duur..
maar 2400 euro vind ik eerlijk gezegd té goedkoop..
deze wagens gaan idd voor meer over de toonbank, dus kijk uit voor verborgen gebreken..
vooral de koppakking is bij de benzine's een probleem.. maar kweet niet of dat ook van toepassing is op de diesels..
http://www.9lives.be/forum/varia/802...-speakers.html
versterker + subwoofer + speakers
Doe anders eens belachelijk man
ne goeie maat doet zijn Mitsubishe L200 weg (dakar versie)
zeer goed verzorgd geweest door een echte liefhebber, ge weet nooit dat er hier liefhebbers voor zijn...
Mitsubishi L200, Auto's, West Vlaanderen | Kapaza
da's nog geen reden om zo belachelijk te doen, als je niet weet waarover men spreekt dan zwijg je gewoon..
zo'n diesel is mss geen pkmonster (zoals jullie +200pk auto's) maar in een lichte en sportieve ZR komt die wel tot zijn recht..
0-100 is toch ook geen slecht cijfer voor slechts een 113pk diesel? maar de topsnelheid is wel volledig onjuist.. doe daar maar ruim 10km/u bij.. ik heb met mijn 103pk ook al 197km/u op gps gereden, de diesel heeft zowat gelijke prestaties..
of kennen jullie nog andere wagens met 100 à 115pk die ook dergelijke prestaties kunnen neerzetten?![]()
Laatst gewijzigd door sink; 2 juli 2011 om 17:25
tja, je hebt snel en snel natuurlijk
ik bedoel gewoon dat deze wagen snel is ivgl met andere wagens in diezelfde categorie..![]()
Bmw 735i | Openbare Verkopen
ken er niets van maar kweet dat het een 7 is![]()
yeah right da ge daarmee onder de 10s gaat
en ja er is snel en snel, tis appels met peren, ulle 200pk bakken zijn ook slakken als ge er iets of wat hedendaagse sportauto naast zet. lacht iemand jullie daarvoor uit? ik dacht het nie, tenzij als je ernaast staat aan de lichten misschien
doe dat dan ook nie met iemand wiens auto net dat ietske sneller is dan een gemiddeld koekendoosje met 75pk. (en daarmee ook content is)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)