Pagina 32 van 101 EersteEerste ... 222829303132333435364282 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 466 t/m 480 van 1513
    Member VMax's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    VAG 2.0TFSI

To prevent carbon build-up on the turbine shaft in the turbocharger, an auxiliary coolant pump provides additional coolant circulation for a certain time after the engine is shut off hot. The pump forces the lower temperature coolant against the normal direction of flow. The coolant flows from the radiator through the turbocharger to the engine block and back to the cooler.
    Golf

Member xyus89's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VMax Bekijk bericht
    VAG 2.0TFSI

To prevent carbon build-up on the turbine shaft in the turbocharger, an auxiliary coolant pump provides additional coolant circulation for a certain time after the engine is shut off hot. The pump forces the lower temperature coolant against the normal direction of flow. The coolant flows from the radiator through the turbocharger to the engine block and back to the cooler.
    VAG, spontaan kotsneigingen krijg ik dan als ik dat woord hoor.
    ___\MacBook Pro 15'' / Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz / 2GB
    ____\HTC Desire <= shit phone. Nexus 4 now
    _____\ Saab 9-5 Sold => Peugeot 406 driver

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeg mannekes, probeer eens braaf en vriendelijk te zijn voor elkaar!

@Nicholas1: Ik zou het net als de rest apprecieren als je hier niet altijd je eigen mening als feiten komt verkondigen en je dan in alle bochten wringt als blijkt dat je fout bent. Het zijn niet altijd de andere die mis of gefrustreerd zijn.

@Al de rest: probeer er niet altijd allemaal tesamen op te springen en iets vaker de report knop te gebruiken aub
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member xyus89's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Forumbot heeft mijn posts verwjidert. pfff
    ___\MacBook Pro 15'' / Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz / 2GB
    ____\HTC Desire <= shit phone. Nexus 4 now
    _____\ Saab 9-5 Sold => Peugeot 406 driver

Approved 9-lifer Bill's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Je bent niet alleen

“Did you know if you spell racecar backwards, you get racecar?” Martin Brundle

Member utolor.'s schermafbeelding
    iTrader
    31 (97%)
    @Robust²: "ik denk" of "naar mijn mening" o.i.d. wilt niet zeggen dat ik zeg dat iets een feit is. Ik zou het appreciëren dat men mijn posts leest zoals ze zijn.

Maar wat wel een feit is, is dat sommigen op alles vliegen wat ik (niet) post (want mijn posts worden niet gelezen zoals ze er staan). Dus ik reageer terug. action-reaction.

Member blind_ripper's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VMax Bekijk bericht
    VAG 2.0TFSI

idd men 1.8'je heeft dat ook, als de turbo nog te warm heeft draaid die cooling eff na soms tot 2min max.
    maar hoe warm het word geen idee, bij de eerste dyno ooit is er rook gekomen van de nieuwe uitlaat . dus denk wel warm genoeg

Approved 9-lifer Duc's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Zeg mannekes, probeer eens braaf en vriendelijk te zijn voor elkaar!

@Nicholas1: Ik zou het net als de rest apprecieren als je hier niet altijd je eigen mening als feiten komt verkondigen en je dan in alle bochten wringt als blijkt dat je fout bent. Het zijn niet altijd de andere die mis of gefrustreerd zijn.

@Al de rest: probeer er niet altijd allemaal tesamen op te springen en iets vaker de report knop te gebruiken aub
    Men zou op de duur wensen dat Mobiliteit hetzelfde systeem mag hanteren als Pol&Act.
    Sommige mensen zouden gewoon de toegang tot dit onderdeel moeten geweigerd worden als je ziet wat voor flagrante onzin ze neerpoten.
    Wat voor zin heeft het zo iemand te reporten als hij verder mag blijven doen in zijn heilige overtuiging dat alles wat hij zegt de absolute waarheid is, ook al bewijzen mensen met een veel zwaardere technische bagage dat hij onzin uitkraamt?
    Dit soort Troll hou je best zo ver mogelijk van dit forum verwijderd

Just my 2 cents...
    There once was a time when all people believed in God and the Church ruled.
    This time was called the Dark Ages...

~ Richard Lederer.

iTrader
    31 (97%)
    Here we go again. Ik zal maar weer eens de wijze zijn zeker.

Banned serial's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht
    Men zou op de duur wensen dat Mobiliteit hetzelfde systeem mag hanteren als Pol&Act.
    Sommige mensen zouden gewoon de toegang tot dit onderdeel moeten geweigerd worden als je ziet wat voor flagrante onzin ze neerpoten.
    Wat voor zin heeft het zo iemand te reporten als hij verder mag blijven doen in zijn heilige overtuiging dat alles wat hij zegt de absolute waarheid is, ook al bewijzen mensen met een veel zwaardere technische bagage dat hij onzin uitkraamt?
    Dit soort Troll hou je best zo ver mogelijk van dit forum verwijderd

Just my 2 cents...
    strong ²²²² en dikke rep waard.
    Er zijn maar weinig mensen die zoveel onzin in zo weinig posts kunnen uitkramen dat zelf Soundstorm er op reageert. That just about says it all...

Member [LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alles hangt af van hoe goed hij gechiped is en hoe er zorg voor is gedragen.
    Een kennis zijn Scania die gechiped is naar + 700 pk en bijna 1 miljoen km heeft, die zijn turbo leeft nog steeds. Die van zijn collega was al na 300 000 km stuk (niet gechiped)
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

Approved 9-lifer Soundstorm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk bericht
    strong ²²²² en dikke rep waard.
    Er zijn maar weinig mensen die zoveel onzin in zo weinig posts kunnen uitkramen dat zelf Soundstorm er op reageert. That just about says it all...
    Ik was eigenlijk op vakantie, dus weet van niks!
    Maar het geen hier nog staat heeft wel een paar facepalms veroorzaakt

Hoeveel auto's heeft Nicolas1 al gehad? Want als het alleen nog maar die Smart is, kan ik ergens wel begrijpen dat hij zijn eerste auto de hemel in prijst. Ik herinner mij hier nog zo iemand, maar die heeft hem ondertussen herpakt, en dan ngo eens een coole auto gekocht ook. Dus Nicolas nog niet direct langs de kant zwieren. Misschien kunnen we hem een kans geven om bij te draaien.

iTrader
    31 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soundstorm Bekijk bericht
    Hoeveel auto's heeft Nicolas1 al gehad? Want als het alleen nog maar die Smart is, kan ik ergens wel begrijpen dat hij zijn eerste auto de hemel in prijst.
    Mijn eerste auto, maar heb al met meerdere auto's gereden. En ik vind de smart goed rijden, maar heb hem nooit de hemel ingeprezen, dat is het net... Ik ben er content van en da's alles wat ik gezegd heb, maar dan begon iedereen elke letter van mijn post te vervormen en er een eigen betekenis aan te geven.

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soundstorm Bekijk bericht
    Ik was eigenlijk op vakantie, dus weet van niks!
    Maar het geen hier nog staat heeft wel een paar facepalms veroorzaakt

Hoeveel auto's heeft Nicolas1 al gehad? Want als het alleen nog maar die Smart is, kan ik ergens wel begrijpen dat hij zijn eerste auto de hemel in prijst. Ik herinner mij hier nog zo iemand, maar die heeft hem ondertussen herpakt, en dan ngo eens een coole auto gekocht ook. Dus Nicolas nog niet direct langs de kant zwieren. Misschien kunnen we hem een kans geven om bij te draaien.
    ²nd to that Soundstorm. Dit is tenminste een normale reactie, ik vond die post van Brechen gisteren dat hij hier niet meer welkom was wel een beetje erover...alle geluk is die post verwijderd door de forumbot
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 jet black // 500gb HDD // PS3 fat (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

iTrader
    31 (97%)
    Merci, ben blij dat er idd nog mensen normaal reageren ook. Ik zeg niet dat ik geen fouten heb gemaakt en misschien iets te enthousiast ben geweest over mijn auto, maar ben er gewoon content van en ik heb geen woord gelogen.

Pagina 32 van 101 EersteEerste ... 222829303132333435364282 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten