Beeh, vorige week band kapot gereden van papa's auto
300€ / stukjawadda ...
Beeh, vorige week band kapot gereden van papa's auto
300€ / stukjawadda ...
kweeni ofdak et hier mag posten maar dees is een zeer goeje en goedkope bandencentrale in charleroi tis ver maar tis het waard als ge ziet dak voor 30 euro ne milestone/pirelli band kan hebben voor mijn corsake.
Pneus et Jantes en vente sur Planet-Pneus
indien ik geen linken mag plaatsen verwijderd ge mijn post maar kwil gewoon helpen![]()
Toch ene die weet da Kleber van dezelfde fabriek komt als Michelin.
Volledig akkoord met den uitleg. Buiten dan die Yokohama's. Da kom ik zelden tegen. Kan dus ook nie zeggen of ze goed of slecht zijn, alleen da ze blijkbaar dan toch ook nie zo'n grote speler zijn.
Goodyear Eagle F1 is een mooi design maar ik heb mijn twijfels bij dat "V-profiel." Heel wat wagens kunnen daar niet mee overweg. En dan heb ik het meer op Range Rovers en andere jeep-achtigen.
Ikzelf vind Dunlop qua prijs/kwaliteitsverhouding toch wel een van de betere banden.
En ja Vredestein. Die hebben een type band, vandaag nog vastgehad. waar het loopvlak zo goed als dwarse groeven in het profiel heeft. Design by Guigaro blijkbaar. Al redelijk wat klachten over rolgeluid en wegtrekken gehad. Ik zou echt graag die banden eens testen, want het lijkt me echt geen goede band.
Ik heb klanten elk merk al horen afbreken en in de hemel prijzen. Er is maar 1 merk waar ik nog nooit slechte commentaar van heb gehad: Michelin. Ik denk dat zoiets voor zich spreekt.
en ineens all seasons kopen? Moet ge ni meer wisselen van zomer naar winter
all seasons sucken. nie zo goed als winterbanden in de winter, en nie zo goed als zomerbanden in de zomer. zomerbanden gans het jaar door ftw, ge moet u maar aanpassen naar de omstandigheden. ik ben overal geraakt door de sneeuw en regen en winterweer met mijn mr, en mijn achterbanden zijn bijna semislicks.
Nu hier toch bandenexperts aanwezig zijn
Heeft het nut van een 'snellere' band te nemen? Ik veronderstel dat deze toch ergens een verschil moeten hebben. Beter gebalanceerd of zo?
Ik heb zo'n banden liggen achteraan nu.
En qua geluid zijn ze superstil. Ook merkte ik zelfs direct veel meer stabiliteit achteraan i.t.t. uniroyal rainsport 2
de uniroyal rainsports waren na een 12.000km al op de blokken...
Vredestein introduceert Ultrac Cento Autobanden / banden portaal:
Hier enkele die een review hebben geschreven
Vredestein Ultrac Cento at tyre reviews - the online tyre guide
Tegen de zomer komen er vooraan ook 2 nieuwe op.
Het is dan ook Vredesteins op één na duurste band...
Idd, hogere snelheidscode.
Die kunnen idd hogere snelheden aan. Maar er moet dan toch iets specifiek zijn waardoor ze van hogere kwaliteit zijn om die snelheden te kunnen garanderen?
Ik bedoel dan specifiek bij 1 bepaalde band, die in dezelfde maat verkrijgbaar is met verschillende snelheidscodes.
Heb nog Toyo's gehad, hielden enorm goed baan maar waren na nog geen 15K compleet versleten (op een wagen met 60PK).
300€ voor 3 banden (TS had nog een goede band), is best mogelijk in een andere maat !
Ik heb nog geen 400€ betaald voor 4 205/50/R17 banden..
Trouwens 270€ voor die 2 Vredesteinbanden met 40% korting, dan ben jij toch goed te grazen genomen (om het op zijn new kids te zeggen). Ik vind er na 5min zoeken voor 87€/band...![]()
Winterbanden met hoge snelheidsindex zijn peperduur. Dus geen enkele reden om dat op te leggen. Of ga jij 200km/h rijden in winterweer misshien?
Dat stickertje dient voor de keuring. Als dat er niet in hangt keuren ze de wagen af. Het feit alleen al dat ge u iets aantrekt van het "marginaal stickertje" in een huurwagen. Jaagt ge u ook op in het stickertje boven de tankklep waar er staat dat ge diesel moet tanken ipv naft?
Soundstorm. Als uw wagen 200km/h max haalt is er geen reden om daar een band met snelheidscode 270km/h op te leggen. Geld weggegooid.
Huurwagen moest vervangwagen zijn.
Ge slaapt er precies 's nachts nie van, als ik uwe toon van antwoorden bekijk, als ik dat een marginaal stickerke vind. Als ik ne 325i als vervangwagen krijg, wil ik ook dat er gepaste banden onder steken. Peperduur? Ik betaal zelf door de 400 EUR per band, dus da peperduur zal nog wel meevallen zekerst voor ne gepaste winterband.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)