Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 44
    Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member [LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ filmke, dat had ik niet verwacht.

Ik heb 3 sterretjes in mijn ruit. Eén daarvan is 1 mm groter geworden... De rest is nog steeds even groot.
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

Member CAS's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wel met opletten, soms heeft uw ruit een redelijk dragend element, en dan barst da wel verder.

Nuja, dat direct vervangen is toch wat zever, tegen da ge er zijt is da al verder gescheurd. Heb zelf al genoeg sterretjes gehad. Juist die fazant had een te grote ster achter gelaten

Maar de sterretjes die verder scheurden waren de dag zelf wel al groter... Heb het dan wel op een sprinter, daar zal de ruit wel al wat dragen.
    "Drag racing a BMW is like taking a hooker fishing. It may be fun, but it's not what you got her for."

Zwamtalent citrofenwick's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb een klein barstje en dat doet al 2 jaar niets.

onze vorige subaru had een barst van meer dan een halve meter en da heeft nooit niets gedaan eenmaal ze op lengte was.

Stoort ze u: vervangen
    Stoort ze u nie: zo laten en kijken hoe ze evolueert. Z
    Koop niet bij carglass, die zijn idd veel te duur.

Via mn garagist in een ax een getint raam laten plaatsen (gelijmd) en da was 170 euro.
    Volg ons rallyteam op facebook: http://www.facebook.com/dbracingstaden
    AX GTI | AX GTI Rally | AX TRE

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Nuttige reacties, thanks Ga't gewoon zo laten dan, de barst hangt boven mijn voorliggers, dus last heb ik er zeker niet van.
    Guitar in Kludde :: All instruments in Toorn :: Bass in Tim's Favourite

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Approved 9-lifer SpeedFreak.be's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb voor 3 jaar een barst in de ruit gehad van rechts boven naar midden onder en ik stond op het punt met verlof te gaan. Carglass gebeld nieuwe ruit besteld, enz ze kwamen hier toe: nieuwe ruit beschadigd. weer een nieuwe afspraak gemaakt, maar ik had een probleem met het verlof.
    Ik ben dus met die barst in de ruit naar zuid-Duitsland geweest en weer terug gekomen geen enkel probleem en ik heb me echt niet ingehouden op de autobahn
    If in Doubt, Flat out - Colin McRae (R.I.P.)

XBox GT : SpeedFreak be
    PSN : BeFast4Fun-Be

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Twee weken geleden nieuwe voorruit in de Avensis laten steken bij Carglass: €650. Ik wist niet wat ik zag.

Kun je geen glasbraak nemen en binnen een paar maand laten vervangen op verzekering? Die verzekeringen vangen al genoeg geld, je mag ze ook wel eens terugbedriegen

Banned
    iTrader
    0
    Ik heb een barst over de volledige breedte, deze valt wel buiten mijn 'zichtveld', zoek anders eens op waar dat zich juist bevindt, men keurt alles af in het zichtveld..onverbiddelijk

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Twee weken geleden nieuwe voorruit in de Avensis laten steken bij Carglass: €650. Ik wist niet wat ik zag.

Kun je geen glasbraak nemen en binnen een paar maand laten vervangen op verzekering? Die verzekeringen vangen al genoeg geld, je mag ze ook wel eens terugbedriegen
    Sja, ze moeten ergens hun geld halen dat ze kwijt zijn aan profiteurs en bedriegers
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Ik denk dat de geldstroom toch eerder richting hen gaat dan omgekeerd

Member Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik zit met ster van +15 cm aan mn achteruitkijkspiegel.
    Voor 8/01 moet ik naar keuring, kben benieuwd. Ik doe niks aan die ruit zolang ik er doorgeraak op de keuring. De barst is van binnenuit, dus er kan geen water inkomen dat bevriest.

Khad al eens gebeld naar Carglass, zou me 408€ kosten. Opel garage was rond de 400€.
    Ik werk bij de spoorwegen, en kan daar een (kleine) korting krijgen bij Autoglas Vlaanderen. Daar zou het me 230€ kosten, en met een blauwe rand bovenaan (tegen de zon). Het gaat hier om een Opel Corsa van in 1998.
    "No one ever wins, no one finally loses, except the dead... Under the sun they rot together with absolute biological equality."

Member blazingsvbiker's schermafbeelding
    iTrader
    22 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ja snuggeren... Precies of ze gaan mij ginder vertellen dat ik er gerust mee kan verderrijden, als ze aan mij even goed een nieuwe voorruit kunnen verpatsen

gie ziet ook de grappigste thuis als de vuilbak buiten staat zeker?

verder rijden met kapotte ruit, you retard, den eerste ki daje autosnelweg doet eje glas in je vreter

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Ik rijd al een half jaar met die barst rond, en rijd bijna dagelijks op de autosnelweg, gij marginalen aap Trouwens, een voorruit KAN niet in stukken vaneen vliegen.
    Echt, gij brengt eigenhandig het niveau in deze thread naar ongekende laagtes, nice going.
    Guitar in Kludde :: All instruments in Toorn :: Bass in Tim's Favourite

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Member MrZodiac's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Als het zo een wending krijgt, check this out

Wij hebben hier al gereden zonder voorruit met de zonnebril op. t'is wel fris en ge vreet vliegen, maar het gaat.

(Ze hadden gewoon de voorruit van m'n kameraad zijn wagen gestolen...., toen we terug in de wagen stapte vonden we het al raar da we gewoon verder konden praten met ene buiten de auto terwijl alles dicht was de flikken zeiden zelfs da we zo maar naar huis moesten rijden na aangifte.)

Member [LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Epic
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten