|
||||||
| Mobiliteit - Alles ivm Auto's, Moto's, Brommers, ... kan je hier kwijt! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
Als het voor op bedrijf te zetten is moet er al zeker niemand afkomen met een M3,M5 of al die dikke bakken.
Dan moette een gewone wagen nemen en een diesel (tenzij ge zo een goed draaiend bedrijf hebt dat u de aftrekbaarheid genen bal kan schelen) Dus eerst moeten we wetn of het nu persoonlijk wordt aangekocht, of op naam van het bedrijf. |
||||
|
|||||
|
|
#42 (permalink) | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij is het om op zelfstandige basis advocaat te worden en via het bedrijf dan te kunnen doorrekenen aan eindklanten of een advocatenbureau? In dat geval zou ik toch voor een (bijna) nieuwe normale wagen gaan. (dus niet al te opzichtig) Binnen BMW vind ik zoiets een zowel zakelijke als sportieve wagen: Autozone: Bmw 3 Reeks 320d Automaat + GPS occasie, tweedehands Bmw 3 Reeks 320d Automaat + GPS, occasies, oldtimers, motoren en nieuwe wagens (mijn filters waren: break, zwart, GPS, weinig KMs. Een 318D zonder automaat met dezelfde kenmerken zal goedkoper uitkomen) EDIT: nu kom, zoals je zelf aangaf, er zijn nog genoeg andere BMW modellen die rond dat budget zullen vallen zoals de normale 1 reeks, de 1 coupé, de 3 sedan ... Een E60 zal waarschijnlijk al veel kms hebben binnen dat budget. Gewoon als een zot overal rondkijken en wie weet kunt ge een superkoopke doen ![]() Laatst gewijzigd door MilM; 6 augustus 2009 om 19:13 |
||||||
|
|||||||
|
|
#44 (permalink) | ||||
|
daarmee dat bmw al ieder jaar voor de afgelopen 20 ofzo jaar verschillende engine of the year awards binnensleept
![]() mijne (zie sig) gekocht aan 92k km, engine remap rond de 100k en heb daarmee al 50k+ (dus totaal 150k km) mee rondgereden. Waarvan allemaal zeer sportief, met 50pk meer als standaard en een 1000tal op circuit.... Nog niks van kosten aan de motor gehad. BMW scoort ook al jaren enorm hoog (sinds kort zelf vaak #1) in betrouwbaarheidstesten, jajaja, voor toyota of honda.... Motto blijft dan ook: als je niet weet waarover je spreekt, zwijg dan. |
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | ||||
|
T'is daarom dat er hier zo veel op het forum zijn met E30's en consoorten waar er hopen kilometers opstaan, en nog zo goed als geen kosten hebben gehad.
![]() Voor een keer ga ik ongeveer helemaal akkoord met serial, hoewel ik het iets vriendelijk/subtieler zou uitgelegd hebben ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#47 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#48 (permalink) | ||||
|
Nen BMW is nu ook niet direct de wagen die ge voor een beginnend bedrijf moet kopen.
Veel te duur voor wat ge maar krijgt (ik kan er van meespreken) ![]() Maja dat is iets wat den threadstarter moet beslissen. Voor hetzelfde geld schept dienen tientallen miljoenen per jaar ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|