|
||||||
| Mobiliteit - Alles ivm Auto's, Moto's, Brommers, ... kan je hier kwijt! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#87 (permalink) | ||||
|
YouTube - Tbo AMV8
Damn ik kwam aan en het eerste wat ik zag was een AMV8 driftend uit een hangaar komen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#89 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Jammer genoeg geen veyron.. |
|||||
|
||||||
|
|
#90 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() KLein verslagje: Om half 10 aangekomen in Brussel Centraal om op zoek te gaan naar de Morgan. Ik zag zijn neusje achter een wagen uitkomen, en zag direct dat dit echt zo een mooi ding was. Op foto misschien wat ouderwets en saai, maar in het echt is dat echt zo'n ontzettend gaaf Kennis gemaakt met de eigenaar, en ingestapt. Eerst even zoeken naar de deurklink, maar die vond ik niet Blijkbaar moet je die langs binnen open doenDeurtje open, erin kruipen, gordel om, en gaan. Vanaf de sleutel wordt omgedraaid wordt je overrompeld door de heerlijke roffel van de motor. Zeker met het dakje af was het echt enorm mooi. Heerlijk ook die blikken van automobilisten en voetgangers We reden in de binnenstad van brussel, en altijd na de lichten, even goed doortrekken al. Snelheidservaring is subliem. Met het dak open en zo laag op de grond heb je het gevoel dat je gaat als een raket. Grappige noot, we reden zo'n 130km/h op een brede baan in het stad, tot we plots echt voorbij worden geknald door een kleine Smart met een Brabus badge ![]() Dan de snelweg op, en zo'n cabrio is wel gaaf, maar niet echt evident om te rijden in zulke omstandigheden. Heel veel wind, dus praten is er niet echt bij. Ik had ook een pet op die ik constant moest vasthouden, of ze vloog weg Eenmaal heb ik ze zelf uit de lucht moeten grabbelen nadat ze net van mijn hoofd vloog. Had geluk dat ik ze niet moest gaan zoeken op de snelwegNa een aantal minuten werden we dan vergezeld van de C6 Z06 en Diablo van een paar medeforummer's, waarmee we dan in een treintje richting antwerpen zijn gereden. Even gestopt op een marktplein om nog wat andere mensen te gaan opzoeken, om dan met een stuk of 15 man richting C&C zelf te gaan. Onderweg heel wat leuke blikken van omstaanders, dat maakt het echt zo leuk hé ![]() Over C&C kan ik kort zijn: eerst regen, in de namiddag veel zon, maar veel zand. Heel wat mooie wagens, maar het liep toch vrij snel leeg al denk ik. Ook organisatorisch waren er wat mankementen. Binnen was het ook vrij donker, dus zonder statief was het vrij moeilijk foto's maken. Heb er toch nog een paar gemaakt. Omstreeks 4u kreeg ik dan het berichtje dat we gingen vertrekken. Dus de QP in, en weg! Heel leuk treintje met een oude XK-R, 2 AMV8's, Porsche 996 Carrera 4, Lotus Elise en Honda Civic R. We kregen walkie talkies om onderweg met elkaar in contact te blijven, wat natuurlijk ontzettend gaaf is Dan in groep richting St martens Latem gereden om even te stoppen bij de garage van Vandenberghe. SLR, Cayenne Diesel, LP560, Conti GTC, F430,... Het stond er allemaal.Daarna met dezelfde groep iets gaan drinken in dat dorp, om daarna afscheid te nemen van meeste mensen. Wij met de QP, de ene AMV8 en 996 gingen nog iets gaan eten in Gent. Zo dan richting Gent gegaan, en op restaurant een hele gezellige avond gehad. Omstreeks 22u dan vertrokken en afscheid genomen van de mensen, en richting Zottegem vertrokken. Hier in Wetteren zijn er mooie stukken weg, waar je al eens goed kan doortreken. ook niets van volk, dus gaan maar. Lichten op groen, doortrekken, en na geen mum van tijd zaten we aan 210 ![]() Rond kwart voor 11 dan afgezet aan huis. Gaat hij nog even revven voor de hele straat, waardoor zelf de hond gaat blaffen Bel aan, mijn moeder doet open, die kerel doet goeiendag aan mijn moeder, om er dan met gierende banden er vandoor te gaan. Schitterend, de reactie van mijn moeder was priceless ![]() Foto van het treintje aan de garage. Wij mij vindt krijgt een koekje. ![]() All in all een dagje om in te kaderen ![]() Ik ga dit topic niet volspammen met foto's, dus ik ga maar wat linken: |
|||||
|
||||||
|
|
#91 (permalink) | ||||
|
Om jullie toch te overtuigen om te klikken, toch een paar foto's hier direct zetten:
![]() ![]() ![]() 2 foto's hier eerste gallery 2e gallery, inclusief verslag nog een 3tal foto's laatste gallery |
||||
|
|||||
|
|
#96 (permalink) | ||||
|
echt zalige foto's voral die scudaria blijft vet
trouwens 7mei word datum en locatie vrijgegeven voor cars en coffee in Knokke ( Cars and Coffee Knokke - Cars and Coffee™ Forum )wss zondag 14 juni, hoop dat het nog beter word, voor die nie aanwezig ware is het zeker de moeite voor te doen, maar da zulde al wel gezien hebbe aan de foto's wss ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|