|
||||||
| Mobiliteit - Alles ivm Auto's, Moto's, Brommers, ... kan je hier kwijt! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#61 | ||||
|
|
ik bedoelde dan ook vooral hier overgekocht, zelf geimporteerd...
tis nu nie een auto zoals bv corvette of zo die superbekend is hier, dus vroeg ik me af hoe je erop komt om een skyline te zoeken, want zelf had ik er tot in gran turismo nog nooit van gehoord |
||||
|
|||||
|
|
#63 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Uiteraard via importeur, want zelf kan je het niet echt doen zonder wat connecties binnen het milieu te hebben (overheid doet namelijk nogal lastig over die wagens) Compleet standaard geïmporteerd. En dan begint de fun hé ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#69 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en die 355 die lawaai was aant maken jammer van die flikken..Heb in een brooklands gezeten van een kennis, damn ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#72 (permalink) | ||||
|
Er was een 355 serieus gas aant geven
die pakte telkens iemand mee Ook een SRT-10 en R33 gtr. Maar effe later zag ik polizei en toen wou precies niemand meer wat wel begrijpelijk is. Nuja ik weet niet of het toeval was of dat er iemand gebeld had..Straks upload ik wel alles, die 355 klonk echt ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#73 (permalink) | ||||
|
Ben ook geweest, maar pas vanaf 15u30...
Kdacht dat het tot 18u ging duren, maar blijkbaar was dat daar al bijna gedaan... Wel nog paar vette bakken gezien en kunnen fotograferen, maar minder dan verwacht ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#74 (permalink) | ||||
|
carrera gt was idd vet, spijteg da die nie in hoge toere ging, had is graag gehoord,
liep ook nog achter ne 9ff door toen die aant rijde was... das pas geluid da er uitkomt, precies of de wereld was aant vergaan ne f430 was ma kattepis daartege ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|