|
|
#2261 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#2264 (permalink) | ||||
|
|
Wat is de mogelijke bijdrage voor ongeveer 125 op een autostrade waar je door smog maar 90 mag? Vond het al opmerkelijk dat iedereen zo traag reed. Wist het natuurlijk wel van de smog maar ja de gewoonte en verder niet bij stilgestaan. Waarschijnlijk door direct naar het middenvak te gaan om tussen de vrachtwagen vandaan te zijn, het smog bord niet gezien.
![]() Dus mocht ik een flitser gepasseerd zijn, wat kan ik verwachten? |
||||
|
|||||
|
|
#2270 (permalink) | ||||
|
omdat het onderbord "smog" voor zover ik weet nog altijd niet in de wegcode is opgenomen ( en ja, het c43 met 90 en smog bord telt als 1 geheel ) + vraag maar eens naar een bewijs dat op die bepaalde plaats ( waar men geflitst is ) uberhaupt te veel smog is, de welke de snelheidsbeperking kan rechtvaardigen. juist hetzelfde liedje met het geklungel van het vlaams verkeerscentrum en hun dynamische borden voor en na de kennedytunnel ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2272 (permalink) | |||||
|
Citaat:
veel discussie overgeweest, dat wel, de ene zegt het is geldig, den andere zegt het is niet geldig omdat het bord "smog" niet opgenomen is in de wegcode en voor zover ik weet is het bord nog altijd niet opgenomen in de wegcode. als ik mijn lessen nog goed ken, alles wat op 1 paal staat moet als 1 geheel worden aanzien en te lezen van boven naar onder, van zodra er iets ophangt dat niet in de wegcode staat, kan men dit niet afdwingen, alleen de mensen "informeren" waarom men 90 zou moeten rijden. |
|||||
|
||||||
|
|
#2274 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2277 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het bord C43 (90) is geldig, daar het beschreven is in ons verkeersreglement. Het bord "SMOG" is niet opgenomen, maar heft de snelheidsbeperking ook niet op. Het is een louter informatief bord. |
|||||
|
||||||
|
|
#2279 (permalink) | |||||
|
Citaat:
) |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| flikkenthread |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|