|
|
#1881 | |||||
|
Citaat:
Duurt dat lang voordat dat bruin wordt? Bon, geen idee hoe ik dat moet 'bleeden'. Edit: Hoeveel zou mij dat kosten als ik dat door professionals laat doen? Laatst gewijzigd door Huasheng; 20 maart 2009 om 14:57 |
|||||
|
|
#1882 (permalink) | ||||
|
Ik zie niks op die foto's (zwart boogje?
) ma het minimumniveau is dus gewoon die lijn onder 'MIN'... DOT4 remvloeistof bijgieten als het onder da streepke komt. Vervangen lijkt mij nie nodig, zolang het doorzichtig blijft (= niet troebel) en er minder dan een Linkske: Procycle REMVLOEISTOF DOT4 - Onderhoud - Onderhoud moto - RAD Moto kledij, helmen en accessoires Pas trouwens op mee da spul, nie op uw kleren/vel gieten Da 's nogal agressief...Als ge uwe lak wilt houden, best ook nie op uwe moto zelf gieten ![]() [EDIT] Remvloeistof vervangen en remleidingen ontluchten [/EDIT] Laatst gewijzigd door Gonzo; 20 maart 2009 om 15:44 |
||||
|
|
#1883 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ik kijk nooit naar die aanduidingen op reservoir omdat ge daar in vaak toch niks wijzer mee wordt, het niveau is in de meeste gevallen niet duidelijk zichtbaar. best direct dekseltje er eens afschroeven, kunde tegelijkertijd ook de status van uw vloeistof beoordelen. |
|||||
|
|
#1884 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Hoe ziet de remvloeistof van de achterrem eruit? Bon, anders ga ik morgen gewoon eens langs bij de dichtstbijzijnde Honda-dealer (Van Gijsegem) om zeker te zijn. Ik moet daar sowieso toch zijn om een slot te kopen. |
|||||
|
|
#1885 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Effe verbeteren...Zonder kijken heb ik nie gezegd he, ge moet sowieso ontluchten/beetje bijvullen van tijd tot tijd. Als uw rem sponzig wordt merkt ge het ook wel Om da nu elk jaar volledig te vervangen lijkt mij wa overbodig - op voorwaarde da het niet troebel ziet (= er zit vocht in). 2 jaar = ideaal ![]() Citaat:
Het staat bijna op 't minimum vanachter, er mag wel wa bij. 't Zal idd makkelijkst zijn om gewoon ff bij uwe dealer te passeren ![]() Laatst gewijzigd door Gonzo; 20 maart 2009 om 15:50 |
||||||
|
|
#1886 (permalink) | ||||
|
De zon schijnt en tis een prachtige dag om te slagen in theorie voor de moto
![]() Kwas er naartoe gegaan met de ingesteldheid van "ik kan het maar eens proberen", want echt veel had ik nie geoefend. Kwam toe, begon de vraagjes, en kreeg zo meer en meer de indruk dat het niet al te best ging. Veel vragen waar ik niet zeker over was of niet wist (remafstand ) dus ik dacht dat het al gauw ging oplopen tot een buisje.En dan plots tot mijn grote verbazing het "U bent geslaagd!" venstertje Khad uiteindelijk zelf meer als toen bij mijn theorie voor de auto ![]() Maandag rijschool gaan ^^ Kben in mijn nopjes!
|
#1892 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Anyway, ik heb vandaag EINDELIJK gebeld voor m'n nieuwe tandwielen. Ze gaan die bestellen, en dan moet 'k woensdag terugbellen. Da gaat dus weer ff duren, maarja... te hopen dat het weer nog een tijdje goed blijft! |
|||||
|
|
#1893 (permalink) | |||||
|
I knowz
Ge kent da wel, paniek voor niets enzo ^^Citaat:
"Mijne" moto zal er pas zijn als ik mijn rijbewijs heb, en dan op afbetaling bij mijn ouders. Zoiezo tweedehands, welke ben ik nog steeds niet uit omdat ze er hier nogal op staan da ik een 250cc neem ![]() Maar dit is alvast een goede stap in de richting, en ik hoop da ik hiermee ook kan duidelijk maken dat ik er echt voor wil gaan ![]() |
|||||
|
|
#1894 (permalink) | ||||
|
vandaag achter ne garmin nuvi 510 geweest en direct geinstalleerd , nu wat prutsen voor routes der op te krijgen en dan morgen keer testen , moet me wel nog een bluetooth oorke gaan halen
![]() en proficiat babsie ![]() |
||||
|
|
#1895 (permalink) | |||||
|
Vraagje in verband met de choke. Als je bijvoorbeeld ergens naartoe rijdt dat 5 minuten van je deur is, en je bent ergens binnen voor 30 min (of een uur). Eens je weer vertrekt, zou het dan nodig zijn de choke weer open te zetten?
Citaat:
Op uw strepen staan! ![]() Voor wanneer zijn de lessen? |
|||||
|
|
#1897 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ik kan hier wel een gewoon oortje inpluggen in mijn mount. is hier ook een tijdelijke oplossing maar het is iets. |
|||||
|
|
#1898 (permalink) | |||||
|
Citaat:
normaal niet , als uwe motor voor dat ge em aflegt gewoon blijft draaien in ralenti zonder choke (wat na 5 min zeker zo zou moeten zijn) dan zal em na een half uur(of meer) wel terug starten zonder choke , nekeer uw blok een beetje warmte heeft , is choke niet meer nodig |
|||||
|
|
#1899 (permalink) | ||||
|
Proficiat Babsie! En dat zelfs zonder de 20 extra posts
.Ge kunt mss proberen om tegen uw ouders te zeggen dat ze op de rijschool ook 500-600cc gebruiken om geen 250 te moeten kopen? Vandaag toch ook weer 60tal km gereden, twas wel wat kouder dan de laatste dagen, maar toch zeer plezant ritje . |
||||
|
|
#1900 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Babsie: Dees is ook 250 cc : http://www.visordown.com/review/imag...rs250-1994.jpg |
|||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|