|
|
#1762 (permalink) | ||||
|
nope , ik werk bij de spoorweg(bovenleiding) in brussel en tijdens mijn middagpauze eens naar de mediamarkt geweest in city2 en daarvoor passeer ik te voet aan dat plein
![]() ma twas dus wel degelijk den uwe , schoon spel , kleur valt goed op |
||||
|
|
#1763 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1766 (permalink) | ||||
|
amai seg, wa een waardeloze leugenaars bij FC-Moto
ik bestel botten die in stock staan op de site eerst word men verzending al met een week verzet, ok een week is ni lang dus ik kan daar mee leven, werd normaal dus deze maandag. vandaag nog steeds niks verstuurd dus ik mail, "ja we gaan ze den 23e verzenden". wa een bende amateurs miljaarde, eerste en de laatste keer da ik daar een bestelling plaats |
||||
|
|
#1768 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() alleszins, van 6maart verzenden naar 23 maart kan ik dus NIET mee om eh, zeker niet als hij mij vorige week nog 100% garandeerde dat ze deze maandag verzonden gingen worden dikke amateurs zijn me da ... |
|||||
|
|
#1769 (permalink) | ||||
|
Vandaag mijn banden gaan laten oppompen (twas nodig
) en mijn ketting ook snel laten smeren en wat mij onderweg opviel is dat Goldwing-rijders ni terugwuiven. Ik ben vandaag 3 Goldwings tegengekomen, gene ene dat teken terugdeed en alle andere motorrijders wel. Nog iemand zo ervaringen?@ Desolation: spijtig van uw mindere ervaring met fc-moto, maar ik kan alleszins niets dan goeds vertellen over hun. Nuja, ik was ook ter plaatse daar, dus dan heb ik ook geen problemen met verzending. |
||||
|
|
#1770 (permalink) | ||||
|
mja keb zonet de baas gesproken aan den telefoon, en de fout lag dus bij een van zijn medewerkers. die hadden gekeken in de stock van de "uitverkoop" SMX-Plus boots, en die waren er inderdaad nog, maar wél al gereserveerd. de mijne moesten binnen komen met een levering van Astars en die is er pas eind deze week. al een chance dat die man zelf nog behulpzaam is, maar ik denk niet dak er nog online ga bestellen
|
||||
|
|
#1778 (permalink) | ||||
|
Morgen eindelijk verzekering en plaat
![]() Hopelijk rijdt hij ook deftig, anders ben ik hem nog een weekje kwijt aan onderhoud. Tgaat in ieder geval fameus deugd doen, ook al stottert hij nog een beetje. |
||||
|
|
#1780 (permalink) | ||||
|
hmm, ik wil al zeer lang een moto kopen
, maar mijn pa en ma vinden het te "gevaarlijk", maar mijn pa rijdt wel zelf al 30 jaar met moto's (hij komt wel bijna jaarlijks met gebroken botten thuis van een crossvakantie ). Ik ga ze toch nog eens moeten proberen te overhalen.Omdat ik nog geen 21 jaar ben moet ik nog onder de 25kw grens blijven. Zijn er onder deze grens genoeg machientjes om enkele jaartjes mee toe te komen? Ik heb wel al wat ervaring (scooter, 80cc crosser, suzuki RMX250 van men pa), maar tis gene vette.
PSN: FietFiet PC: Intel Core2 Duo E6750 (2.66GHz), 2GB DDR2, 250GB SATA, Sapphire 4870 1GB, Samsung 32" Full HD + Samsung Syncmaster 940NW, Logitech Z4 Laptop: Intel Dual Core 2,33 GHz, 3GB DDR2, 160GB, 15,4" |
||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|