|
|
#1741 | ||||
|
Idem lijk dragjeh ongeveer. Al rijdend is da in 2de(en dan mooie wheelie als je van het punt afgaat
), vanuit stilstand 1e, en meestal naar 2de schakelen terwijl ik op het rond punt zit. 1e is bij mijne ook verschrikkelijk aan/uit, da rijdt ni aangenaam.Ge rijdt normaal redelijk traag op een rond punt, en ni op de limiet, dus dan kan da schakelen ni zo kwaad. Als ge natuurlijk heel op de limiet zit te rijden, en in 1x valt al uw power weg en komt die terug, ja, da kan wel is minder goed aflopen natuurlijk ![]()
|
#1742 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Hier en daar dan een kramp in de pols, arm of shouder....best een hels karwei ja. ![]() Dit zou het resultaat moeten worden. http://www.ktmcentre.co.uk/image.php?type=P&id=292 |
||||||
|
|
#1744 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() sloeg soms serieus hard terug als de kick niet goed was ![]() |
|||||
|
|
#1745 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De buis zelf zal wel gaan, maar het gedeelte met de hoekskes, dat ge vasthangt aan u motorblok, dat zal andere koek worden. Haat hoekskes schuren ![]() In ieder geval, veel succes |
|||||
|
|
#1746 (permalink) | ||||
|
Ik ben stikjaloers op mijnen buur
Eerst en vooral was 'k jaloers op zijnen auto, nen BMW M3. Maar vanochtend kwam ik in mijn garage en zag ik het nieuw machien van mijn buurman staan. Nen duc 848 met de kont volledig in carbon en volledig uitlaatsysteem. Kstond er echt te kwijlen. De foto's zijn slecht, kwas gehaast en ze zijn genomen met mijn gsm. Volgende keer met de gewone camera nemen ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|
#1747 (permalink) | ||||
|
Hahaha da zou ook goe kunnen ja
![]() @Hierboven: dienen duc is idd geil, ma ik zie hem nog liever in 't wit ![]() @Marly: ge moogt gerust schakelen in nen bocht, zeker op een rondpunt tegen heel lage snelheid. Ik doe het dan wel sowieso zonder koppeling (behalve van 1 naar 2), 'k heb anders ook schrik da er iet mis gaat gaan... Laatst gewijzigd door Gonzo; 15 maart 2009 om 23:53 |
||||
|
|
#1748 (permalink) | ||||
|
@Gonzo : kweeni, als ik zoveel geld zou outcashen zou ik toch den 1098S nemen voor de Ohlins ophanging en de traction control, en die is er niet int wit. blijven wel geile bakken die 1098's, moeten blijkbaar ook enorm aangenaam zijn om mee te rijden. nu soit, ik blijf nen hyper willen ^^
|
||||
|
|
#1749 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#1751 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
( of 1098R van 40k ) Mijne rijstijl is (nog?) nie zo gevorderd da ik zomaar efkes 7k extra zou uitgeven ![]() Citaat:
![]() Zoveel speelgoed, zo weinig tijd/geld ![]() |
||||||
|
|
#1752 (permalink) | |||||
|
Citaat:
@ Gonzo: ik dacht dat de 1098S nog geen traction control had? De 1198S van dit jaar daarentegen wel. Nuja, ik kan me vergissen. |
|||||
|
|
#1753 (permalink) | ||||
|
Heb dit weekend kort testritje gedaan op een Street Triple R. Godverdomme wat een moto! Had bijna gelijk de mijne afgegeven en er eentje besteld. Maak echter teveel verlies op de mijne om nu al te verkopen. Volgend jaar haal ik er eentje in huis (wel een gewone Street), daar ben ik 100% zeker van
![]() |
||||
|
|
#1754 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het gat tussen de 1198s en de 1098r is idd wel klein geworden, maar toch hebben die ni te klagen imo. Volledige racelijn van termi inbegrepen, lichter gewicht. Als ge nen R koopt dan WEET ge dat ge veel geld geeft voor minor improvement, dat is nu eenmaal zo. Ne 999R was buiten de carbon bodypanels en iets meer paarden hetzelfde als de 999S, maar ook een pak duurder. Tis limited edition voor iets ![]() Nen 848 is vrij "goedkoop" ja, maar ik zou die nooit overwegen. Standard heeft die een natte koppeling (wat niet hoort op een ducati superbike), en als ge die wilt laten ombouwen naar dry clutch dan kost em u quasi evenveel dan een gewone 1098 ... |
|||||
|
|
#1757 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ge zat er dicht bij ![]() |
|||||
|
|
#1758 (permalink) | ||||
|
Wat een pechvogel ben ik toch! Parkeer ik me in het bos van Terkameren om een koffietje te drinken op deze prachtige dag. Stap af, wandel richting terras en PATS...draai me om en zie moto op z'n zij liggen! Blijkbaar was mijn pikkel mee de zachte ondergrond ingedoken. Schade valt gelukkig nog mee; wederom! (zie olievlek vorige keer) wat krassen op de zijkap en topje van de koppelingshendel afgebroken. De bar-endspiegels hebben het gehouden tot mijn verbazing
.Bestaat er zoiets als een lakstift waarmee ik de kleine krassen zou kunnen camoufleren? En dat allemaal nadat in mijn leuke rimstriping had geplaatst ![]() De krassen aan de rechterkant dateren van mijn aanrijding van oktober. Deze ga ik pas laten maken als ik het geld van mijn verzekering recupereer. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door TiBasco; 16 maart 2009 om 17:57 |
||||
|
|
#1759 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Man ik zou pissed zijn...Nuja, troost u: da gaat ge ook genen 2e keer voorhebben... Heb 't zelfde voorgehad gehad op mijn eigen oprit ( op een plaats waar hij al tientallen keren gestaan had zonder in de grond te zakken ). Sinds dan check ik mijne zijstand altijd 3 keer ipv 2 ![]() Voor kleine kraskes kunt ge normaal touch-up paint bestellen ja... Linkske naar supersite daarvoor: Motorcycle Paint :: Touch Up, Aerosol & Refinish Paint - ColorRite |
|||||
|
|
#1760 (permalink) | |||||
|
Citaat:
op da pleintje waar de hilton en dergelijke is stond exact dezelfde gelijk den uwe , ook met groene striping , kmoest direct op u peizen toenek em zag staan |
|||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|