|
|
#1723 (permalink) | ||||
|
den deze vandaag voor de eerste keer met ne cross gereden op een echt parcours. eens afgezakt met ne maat naar circuit van axel en mocht zijn yammy 450 eens uitproberen.
ik reed 4 ronden en voelde m'n armen al niemeer en die moto reed dus met mij in plaats van ik met die moto man man man met ne baanmoto of sm rijden houdt fysiek gezien dus werkelijk niks in als ge eens deftig met ne cross hebt gereden. der is gewoon geen moment dat die moto stabiel onder uw gat zit dus dat is continue werken, en ik ging dan nog nie eens rap ![]() ook eens schoon front flipke gemaakt over de moto nadat het voorwiel wegschoof in een spoor ![]() |
||||
|
|
#1725 (permalink) | ||||
|
vind het eigenlijk wel geestig en ik zou maar al te graag crossen er willen bijpakken omdat die ervaring ook een serieus pak in uw voordeel speelt als ge op een SM kruipt. probleem is dat ik geen geld over heb om nog ne extra moto erbij te pakken zelfs al zou het maar gaan om een cross die in principe nie veel gebruikt zou worden dus ook niet echt veel kosten met zich zou meebrengen.
tweede minpuntje is dat met mijn gestalte ne cross is zekere zin miserie is voor te hanteren want ben juist 1m70, dan is een cross dus echt wel een hoog ding voor op te kruipen. ben paar keer stilgevallen en die boel dus kicken zonder een randje om mijn andere voet te kunnen opzetten of iemand voor da stuur vast te houden is dus dikke miserie mijne fysiek is op da vlak ook nie om naar huis te schrijven dus het feit dat achter 4 ronden mijn kaars uit was is nie echt abnormaal.en toch, als de kans zich voordoet zal ik mij er nog wel eens aan wagen ![]() |
||||
|
|
#1726 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Cross is ni echt m'n ding denk ik, ben ni zo'n grote fan van modder, en die jumps, dunno zeh ![]() |
|||||
|
|
#1729 (permalink) | ||||
|
die kickstarters van die cross brommers zijn toch ook wel extreem zwaar?
ik heb enkele keren een oude CR 250 in gang moeten kicken maar dat ging dus voor geen meter soms ![]() en ook enkele keren voet serieus pijn gedaan door de terugslag.. en een donutje + omvallen zat er ook bij ![]() eerste keer datk met iets zwaarder dan een 80cc mini cross reed direct 250 full cross onder mijn gat ![]() http://www.rockymountainregionvintag...R__005_014.jpg ongeveer zo eentje, enkel wat andere details zoals zadel enzo |
||||
|
|
#1734 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Mijne oude(1987) XR250 startte trouwens een pak beter als mijne ktm nu:/ |
|||||
|
|
#1737 (permalink) | ||||
|
Als je vanuit stilstand vertrekt aan een rond punt, nemen jullie dan dat rond punt in 1ste of 2de vitesse. Ik trek meestal wat op en schakel naar 2de, maar heb het gevoel dat dit de verkeerde manier is. Motor heeft precies niet genoeg toeren dan en soms vrees ik dat de motor zou stilvallen.
Aan de andere kant, neem ik er één in 1ste vitesse dan voelt de moto onaangenaam aan omdat hij meteen de toeren in gaat. Durf dan niet schakelen omdat ze op de rijschool gezegt hebben, dat ge nooit moogt schakelen in nen bocht. Heb het hier wel over grote ronde punten, maar dat is in princiepe hetzelfde als nen bocht nemen. Toch blijf ik me afvragen wat de beste manier is. |
||||
|
|
#1738 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Vooral zonder een elektrisch schuurmachine ![]() |
|||||
|
|
#1739 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En je mag best schakelen in een bocht hoor das geen probleem.. als je à la limite rijdt mss minder ideaal maar dan nog, als ik wil schakelen schakel ik ![]() |
|||||
|
|
#1740 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|