|
|
#1701 | ||||
|
uh, das gewoon powersliden dat die doet. kot open in een bocht, de achterkant laten uitbreken en blijven gaan, klinkt simpel maar doe het maar eens op ne moto
![]() en koppeling doseren als ge afschakelt, 2 naar beneden bangen en die koppeling doodleuk loslaten gaat natuurlijk nie goe aanvoelen ![]() |
||||
|
|
#1702 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
#1703 (permalink) | ||||
|
heeft niks te zien met snelheid of die verhoudingen. gewoon loeihard remmen vooraan, afschakelen, koppeling op aangrijpingspunt houden en achterrem gebruiken.
een bocht insliden is al een kunst op zich dus tis nie omdat nie direct lukt dat het daarom aan uwe moto ligt eh ![]() |
||||
|
|
#1704 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Binnenkort eens een beetje mee bezighouden denk ik! ![]() |
|||||
|
|
#1706 (permalink) | ||||
|
Jazeker. Een rode vest van Richa en een zwarte broek. Heb je ook gezien denk ik; Je keek nog achterom toen ik aan Rogier de afslag nam neen?
![]() En voor morgen...ben pas thuis omstreeks 7h 's morgens, en om dan al om 9h30 in Halle te zijn... Zal mijn best doen, maar vrees er een beetje voor. |
||||
|
|
#1707 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En voor morgen ga ik het zelf dan ook zo laten. 't weer lijkt me ook nie echt zo plezant om een plezierritje te houden. Next time ![]() |
|||||
|
|
#1708 (permalink) | ||||
|
Iemand ooit gehoord van een Yamaha TT350 4 takt? Ben op zoek naar een goedkope supermotard en kwam zo 1 tegen voor een zeer deftige prijs (met werk aan, maar dat is niet erg, ik kan ten vroegste toch maar in de grote vakantie beginnen met mijn rijbewijs).
Maar op het internet vind ik blijkbaar niet echt veel info over een TT350 4 takt... |
||||
|
|
#1711 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Anyway, da zijn normaal wel betrouwbare moto's en redelijk bulletproof, ma 't is natuurlijk ni zot snel ofzo ![]() |
|||||
|
|
#1715 (permalink) | ||||
|
mja, tis uiteraard ook niet de bedoeling eh. Kwil met iets lichts beginnen en gwn hier in de regio wat kunnen rond rijden (kleine baantjes enzo.) Eerst dacht ik van een gewone moto te kopen maar tis toch maar voor int weekend te rijden en puur voor het plezier, dus dan leek een sm mij een betere toffere optie.
|
||||
|
|
#1719 (permalink) | ||||
|
Amai ge zou bijna denken da 't zomer is!
Geweldige moto-dag ![]() Ik heb vandaag mijn eerste knieke gelegd 't Was ongemerkt, maar wel ervoor geprobeerd ^^ Kwam thuis en zag da er toch een (klein) kraske op de kant van mijne rechterslider was Waarschijnlijk juist de grond eens miniem getoucheerd ![]() |
||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|