|
|
#1681 | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#1683 (permalink) | ||||
|
Ik heb een vraagske voor jullie allemaal.
Ik wil een KTM EXC (250-F, 450 of 525) (enduro) kopen en ik zit te kijken naar occasies. Maar al deze occasies hebben geen Supermotard-kit erop steken en in de info staat dat ze nooit competitie hebben gereden. Wat hebben deze mensen er dan mee gedaan ,want ik dacht dat om legaal op de weg te mogen dat er een Supermotard-kit MOEST op zitten. Ben ik nu zo fout? Alvast bedankt. |
||||
|
|
#1686 (permalink) | ||||
|
Maar waarom vertellen alle verkopers mij dan da er een SM-kit moe opstaan voor straat-legaal te zijn en da als ge ne nieuwe koopt de kit er gratis wordt opgezet?
en k d8 ook idd aan de 450 of 525. |
||||
|
|
#1687 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Die SM-kit houdt normaal gewoon een ander set velgen met banden in, eventueel nog een aangepaste vering/remmen. 'k ben ni zeker of da er ook bijzit. Anyway: die kit is aangeraden als ge alleen maar op straat rijdt, gewoon omda ge me straatbanden veel meer grip gaat hebben, en als uw remmen/vering is aangepast, gaat ge da ook wel merken. Maar het is NIET verplicht. Met een enduro mag je zo op straat rijden. De enige reden da ik kan bedenken is om extra geld uit u te slaan, ma als ze 't gratis doen:/
|
#1688 (permalink) | |||||
|
Citaat:
een enduro (geen cross!) is straatlegaal en moogt ge mee op straat rijden, maar het is niet aangewezen omdat noppenbanden heel snel slijten op tarmac en niks van grip bieden. waarvoor wilt ge die moto gaan gebruiken, toch niet als enig vervoersmiddel hoop ik? |
|||||
|
|
#1689 (permalink) | ||||
|
K wil dieje moto gebruiken voor in de zomer naar de unif te rijden en daarna te gaan crossen in de velden me ee paar maten die ook cross of quads ebben en tis nie mijn enigste vervoersmiddel, k heb ook nen auto.
merci voor den uitleg, k d8 echt da da verplicht was, ma alsek mij nu nen 2ehands aanschaf moetek dus gwn straatbadnen opleggen, maar gaan die straatbanden wel passen tussen de schokdempers, want die crossbanden zijn toch wel redelijk dun vinnek ten opzichte van straatbanden? |
||||
|
|
#1690 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nu, rijden me endurobanden gaat nog wel tamelijk hoor, 'k heb da ook nog ne tijd gedaan ![]() |
|||||
|
|
#1691 (permalink) | ||||
|
Als ge effectief wilt gaan crossen/enduro rijden zou ik het bij een 450 houden, tenzij ge wat ervaring hebt. Int zand kan dat wel eens verrassen en geen controle over uwe moto hebben terwijl ge tussen de bomen rijd is vrij gevaarlijk.
In ieder geval succes met de zoektocht. ![]() |
||||
|
|
#1693 (permalink) | ||||
|
Serieus verschil ja, beeld u maar is gewoon in dat het enige contact met de weg een paar topkes rubber zijn.
Velgen switchen bij ne KTM is echt rap gebeurd, pakt een 10 minuten als ge het rustig opt gemakske doet. Voorwiel bvb. zijn 4 boutjes en 1 grote bout. Als ge daar een velg met wavedisk insteekt zult ge wss nog ne spacer moeten steken tussen uw remklauw en de veerpoot. Maar dat is niet veel werk. Achterwiel is gewoon 1 grote bout, afstelbouten van ketting naar voor draaien, misschien nog remklauw eraf halen om krassen op de SM velg te voorkomen maar dat zijn ook maar 2 bouten. En alls terug inbouwen, remklauwen bvb. niet vergeten vast te zetten met loctide. ![]() Laatst gewijzigd door sinki; 13 maart 2009 om 19:01 |
||||
|
|
#1695 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1697 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#1698 (permalink) | ||||
|
Met de juiste techniek is da poep simpel.
![]() Edit: en materiaal Tire Change | Transworld Motocross How to change a tire. ![]() Laatst gewijzigd door sinki; 13 maart 2009 om 19:48 |
||||
|
|
#1699 (permalink) | ||||
|
moest dees eens posten:
YouTube - Viterbo Drifting iddon is blijkbaar goe herstelt na zijn zware crash vorig seizoen. |
||||
|
|
#1700 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En nog een excuus: mijn verhoudingen(van de versnellingsbak) zijn eig ni goed daarvoor. Ik haal in 2de juist de 100, in 3e zit ik al tegen 130-140. Da is een beetje te snel naar mijn goesting om da ff te oefene. 2 vitessen terugschakelen is dus redelijk onhaalbaar, en 1 vitesse is ook al snel(tenzij ik naar eerste terugga, ma da is nogal bruut, die is iets te kort daarvoor, denk ik). Iemand suggesties? ![]() |
||||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|