|
|
#1661 | ||||
|
een module die ge aansluit waardoor ze uwe motor kunnen afstellen
![]() std kunde denkek maar enkele waardes veranderen en dan nog miniem , met zo een module kunde dan uwe motor afstellen op open uitlaat en andere luchtfilter |
||||
|
|
#1663 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Da blauw randje op men achtervelg was eigelijk mijn rimstriping die "vakkundig" geplaatst is door personeel van een motowinkel. Niet dus. Moet er ook eens werk van maken van dat ding er mm per mm af te krabben en er nieuwe op te plaatsen ![]() edit: @Weasel ![]() Laatst gewijzigd door Lonewolf_69; 12 maart 2009 om 17:56 |
|||||
|
|
#1666 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Hm, waarschijnlijk ni, schiet me juist te binne da da nog me ne carbu is, dus da zal wel niks zijn ![]() Voor de moto's waar het wel opgaat: is het de moeite waard, en hoeveel kost da ongeveer? |
|||||
|
|
#1672 (permalink) | ||||
|
Klein vraagske,
Stel dat uw auto rijbewijs wordt ingetrokken wegens overdreven snelheid, mag je dan nog met de moto blijven rijden of worden beide automatisch ingetrokken ook al was dat met de auto? |
||||
|
|
#1675 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() moogt er ook bij zijn etc als die op de testbank gaat. Hebben onze supermotards daar ook binnengedaan en kameraad gaat daar ook al jaren. zelf heeft die ook nog geracet, en nu voornamelijk scooterraces (i know...) maar die zal normaal niets mispeuteren. |
|||||
|
|
#1676 (permalink) | ||||
|
Is wel al een eindje, en die andere 2 zaken zijn precies ook wel te vertrouwen. In tegenstelling tot Suzuki hier in Gent, als ik iets vraag aan telefoon blaffen ze me meestal gewoon af
![]() Wss zal ik de keuze als student moeten maken, en gewoon kijken naar de kostprijs tussen de mogelijkheden (prijsaanduiding mag dus altijd Gadget, m'n pm inbox staat ook altijd open) |
||||
|
|
#1677 (permalink) | ||||
|
mototech is bij ons int supermotard milieu al langer bekend. was eerst in wetteren gevestigd, nu verhuisd naar schellebelle. stefaan is vooral bij de honda mannen geliefd omdat hij heel bekwaam is. heeft al verschillende crf'en van kennissen onder handen genomen en motoren afgesteld, levert altijd correct werk.
|
||||
|
|
#1679 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Uitzonderingen kunnen soms gemaakt voor naar 't werk te kunnen gaan etc, ma ge moet er wa chance mee hebben.Ik heb mijn rijverbod bvb. in de weekends kunnen uitvoeren, anders geraakte ik nie tot op men werk. Maar die uitzondering maken ze nie veel... |
|||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|