|
|
#1641 | ||||
|
Hoeveel heb je dan wel betaald als ik mag vragen, desnoods PM. Jij had wel een Dynojet kit laten steken he? Bij mij zou het gewoon std afstelling verbeteren zijn.
|
||||
|
|
#1642 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1643 (permalink) | ||||
|
onderandere , en dat er ook nog van die membramen geschuurd waren .
dus ik heb niet echt een idee wat ze vragen voor een afstelling . beste is dat ge ofwel eens belt of nog beter eens langsgaat , heel vriendelijke gast die alles tot in de puntjes uitlegt . |
||||
|
|
#1644 (permalink) | ||||
|
nog nekeer een paar fotokes gaan trekken van men schatteke deze middag. 't zonneke deed goe Ik moet dringend eens werk maken van da spatbord vanachter & de pinkers ![]() Is er hier niemand uit de buurt van Halle dat zondag wilt meerijden? 't is motortreffen van DB Halle. |
||||
|
|
#1645 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() ander onderwerp, bijna klaar met m'n videoproject, ben ertussen al bijna een week aan bezig, eindelijk licht aant einde van de tunnel ![]() Laatst gewijzigd door skullbasher25; 11 maart 2009 om 16:45 |
|||||
|
|
#1646 (permalink) | ||||
|
Manman, fc-moto heeft mij een dispatchingbericht gegeven vorige vrijdag, en een ups link voor tracking doorgestuurd. Nog niks ontvangen van pakket, en op die trackinglink staat nog steeds enkel "billing information received", maw : nog niet verzonden.
|
||||
|
|
#1648 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1649 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#1651 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1657 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() en wat is diene blauwe rand op uw achtervelg , da ziet er zo raar uit ![]() |
|||||
|
|
#1658 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Schellebelle ligt nog ruim binnen bereik, Stekene is al iets verder, thx alvast ![]() Edit: Net eens aan de telefoon gehangen met Bikeparts, waren idd zeer vriendelijk. Vrees toch wel dat het kostenplaatje toch nog gaat oplopen, en dat terwijl hij eigenlijk net een onderhoud heeft gehad, dus toch nog eens fameus van m'n tak maken bij Suzuki >.< Laatst gewijzigd door Robust²; 12 maart 2009 om 17:12 |
||||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|