|
|
#1601 | ||||
|
onder zijn trui natuurlijk
|
||||
|
|
#1609 (permalink) | ||||||
|
nais nais, ge hebt al wa skills blijkbaar. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||
|
|
#1615 (permalink) | ||||
|
och, easy does it, geleidelijk aan sneller en sneller door bochten da ge kent leren gaan. als ik zie hoe vlot ik nu rond een rond punt kan peeren tov vroeger, tis ne wereld van verschil
![]() |
||||
|
|
#1616 (permalink) | ||||
|
We doen ons best hé.
Had vroeger geen geld voor combinatie auto-motor, dus ging ik enkel voor de motor. Als je dan elke dag in weer en wind met dat ding rijdt, begin je 't op den duur wel te kennen. Stoppies zijn nog wat tricky en vragen nog wat oefenwerk. Wheelies ... zijn een 2e natuur geworden. ![]() De sliders worden helaas redelijk intensief gebruikt tijdens zomermaanden PeaceBl4de Toen ik mijn Alpinestarspak nog had en met de R6 reed, zat ik soms zelf door mijn sliders en reed ik mijn broek ter hoogte van de knieeen kapot. |
||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|