|
|
#1481 | |||||
|
Citaat:
Uitlaat is niet alles idd, hoewel de mijne wss iets meer lawaai maakte doordat er wat gaatjes inzaten ![]() En Melle?! Ik dacht dat jij tegen Brussel woonde, ik ben zelf zeer vaak te vinden in Merelbeke! Mss moeten we ook maar eens samen gaan rijden dan als ons moto's weer gemaakt zijn ![]() Mogelijks ben je dan ook wel al eens een bende jongere kerels met eerder oldtimers, caferacers en ouwe ragbakken tegengekomen? Dat zijn m'n gewone motorvrienden uit Bottelare, dus die zijn zeker ook vaak te vinden in jouw buurt. |
|||||
|
|
#1482 (permalink) | ||||
|
laatste pagina's niet meer gelezen, maar:
iedereen is nu zaterdag dus welkom. Om 12u in SINAAI, oost vl. Stuur mij een pm, en vrijdagavond ten laatste stuur ik zeker terug met het exacte adres. Of stuur je gsm nr in PM en ik sms vrijdagavond. Zal een ritje zijn aangepast aan de groep, dus beginnelingen etc mogen gerust afkomen, zal rekening mee gehouden worden. Ritje zal ongeveer 2u duren schat ik, voornamelijk binnenwegjes. Wel 100% verhard uiteraard Mijn broer rijdt mee (ook sm) en kameraad met de 600rr zal ook wel meerijden. |
||||
|
|
#1485 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ben niet van Melle, was wat de man van Melle altijd zei in de Schalkse Ruiters vroeger. Ben idd van tegen Brussel (Vilvoorde). Maar we moeten zeker eens gaan rijden ![]() We blijven het maar uit stellen ![]() |
|||||
|
|
#1494 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ik doe heel het weekend de nacht en da zou toch iets beter uitkomen ![]() ma zoals het weer er voor morgen uitziet zijn ik en gonzo aanwezig ![]() |
|||||
|
|
#1495 (permalink) | ||||
|
Weet er iemand van jullie en goede Crossmoto(bv: yamaha YZ450F ofzo) die onder de 25 kW zit en 0.16 kW/kg, want op verschillende sites staan er allemaal andere dingen.
Ik had mijn hart gezet op de Yamaha YZ450F, weten jullie soms een betrouwbare site waarop het aantal kW enzo staat? |
||||
|
|
#1497 (permalink) | |||||
|
Citaat:
dan moet ge kijken naar enduro's, of occasiecrossers die via via gehomologeerd zijn en met enduro papieren komen. |
|||||
|
|
#1499 (permalink) | ||||
|
iedereen heeft adres ontvangen (4pers) en wij rijden zowieso al met 3 (2 sm en 1 cbr).
Slash, lees nu pas dat het voor u beter een uur later is.. heb natuurlijk iedereen al verstuurd voor 12u ![]() als je echt liever 13u hebt, stuur me vanavond nog een sms, dan stuur ik het wel door naar iedereen. |
||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|