U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | StarCraft 2 | Tekken 6 | Assassin's Creed 2
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Algemene Fora > Mobiliteit

Mobiliteit - Alles ivm Auto's, Moto's, Brommers, ... kan je hier kwijt!

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Zoek in deze discussie Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 4,67 gemiddeld.
Oud 15 januari 2009, 17:22   #681  
sinki is nu online sinki
sinki's schermafbeelding
Member
iTrader: 8 (100%)
[3/18] sinki just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlaXander Bekijk bericht
Maar voor 20.000 heb je ook een Ducati 1198S, of een Triumph Street Triple én Daytona 675 of Ducati 848 (en dan nog geld over) . Choices, choices ^^
Daar moet ik gene second over nadenken.

Vandaag droog dus een ritje gaan doen, klein 200km gedaan.
Redelijk koud aan de vingers maar het was toch weer plezant.

Oud 15 januari 2009, 18:00   #682 (permalink)  
Dude87 is offline Dude87
Dude87's schermafbeelding
Member
[17/56] Dude87 is very helpful
kzag vanmiddag het zonnetje terwijl dak op het werk zat, zag dat de baan drooh lag en khad meteen goesting om op de moto te springen
maar kmoet eerst nog eten dus tegen vanavond zal het een ritje in het donker worden voor mij, met een kapot achterlichtje

iemand die weet wat de oorzaak daarvan kan zijn? tis al het 3rde terwijl dak er eigenlijk nie zoveel mee gereden heb, kdenk da het teveel stroom krijgt ofzo mo kzou nie weten hoe ik het moet oplossen
Oud 15 januari 2009, 18:10   #683 (permalink)  
Jo-z is offline Jo-z
Jo-z's schermafbeelding
Member
[0/12] Jo-z just joined
ik ga morgenochtend misschien nog een klein tourke gaan rijden, als het dan hier droog ligt.

dude, anders een lampke nemen die meer W kan weerstaan. In mijn eerste brommerke zat er een lampke van 5W en die sprongen ook altijd, en dan heb ik 1tje van 7W gestoken... en het was opgelost.
Oud 15 januari 2009, 18:38   #684 (permalink)  
Dreetn is offline Dreetn
Dreetn's schermafbeelding
Member
iTrader: 1 (100%)
Dreetn heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
kzag vanmiddag het zonnetje terwijl dak op het werk zat, zag dat de baan drooh lag en khad meteen goesting om op de moto te springen
maar kmoet eerst nog eten dus tegen vanavond zal het een ritje in het donker worden voor mij, met een kapot achterlichtje

iemand die weet wat de oorzaak daarvan kan zijn? tis al het 3rde terwijl dak er eigenlijk nie zoveel mee gereden heb, kdenk da het teveel stroom krijgt ofzo mo kzou nie weten hoe ik het moet oplossen
Kijk eens op de zijkant van het lampje op welke spanning het werkt, en meet dan eens de spanning op de 2 klemmen van je achterlicht-houder (het lampje moet er niet in). En dan kan je eventueel eens gas geven en kijken hoe de spanning veranderdt.

Of bestaat je achterlicht uit LED's?
Oud 15 januari 2009, 19:11   #685 (permalink)  
Terror Factor is nu online Terror Factor Stuur een bericht via ICQ naar Terror Factor
Terror Factor's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 80 (100%)
Weblogartikelen: 1
[5/19] Terror Factor just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TekkaBlade Bekijk bericht
Caterhams vallen nog mee qua prijs hoor
Vanaf 20.000 heb je al een 1.6 met iets van een 120 pk op een gewicht van 550 kilo.
Nu ja... dan moet je nog een kitje kopen tegen de regen... warm zal je ook niet hebben in de winter en je verbruik zal ook oplopen

Voor mij is het alleszins een droompje
Daarom da ik caterham zei, da's nog haalbaar he

En koud: op een moto is het ni warmer 'k weet eig ni of da een verwarming heeft of ni

verbruik valt denk ik best wel mee hoor, het is zoals je zegt maar een 1.6, en da ding weegt niks he. Da gaat ni hoger zijn als ne andere 1.6 die ge constant plankt, dus cava nog!

En ja, in bochten leunen, of door bochten powersliden, hmm
Oud 15 januari 2009, 19:28   #686 (permalink)  
BlaXander is offline BlaXander
BlaXander's schermafbeelding
Member
iTrader: 2 (100%)
[0/11] BlaXander just joined
Mja, als ik zou moeten kiezen, tussen een moto of een fun-auto, ik zou het toch op de moto houden denk ik. En als het absoluut 4 wielen moeten zijn, dan toch maar de 848 en de Street Triple

Nuja, misschien als ik ooit het genoegen heb om in een deftige RWD te rijden dat ik mijn mening nog verander .
Oud 15 januari 2009, 19:36   #687 (permalink)  
skullbasher25 is offline skullbasher25
skullbasher25's schermafbeelding
Member
iTrader: 4 (100%)
[1/11] skullbasher25 just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terror Factor Bekijk bericht
En ja, in bochten leunen, of door bochten powersliden, hmm
alsof ge nie kunt powersliden met ne moto

hier staat een bmw 650 in de garage, auto van de vader. heb ondertussen al het genoegen gehad om daar een paar keer mee te rijden. ja da is geestig met zo een bak op zwier te zijn waar er redelijk wat achter steekt, tis geen elise of caterham maar er steekt algelijk wel een 5 liter V8 met 367 pk in (met mijn pa zijn rijstijl zullen er al wel wa van die pk's verloren gegaan zijn ). zou ik mijne moto ooit inruilen voor iets dergelijks op 4 wielen? hell no...

Laatst gewijzigd door skullbasher25; 15 januari 2009 om 19:42
Oud 15 januari 2009, 19:36   #688 (permalink)  
Robust² is offline Robust² Stuur een bericht via MSN naar Robust²
Robust²'s schermafbeelding
Member
[6/28] Robust² just joined
Die Street Triple R is toch denk ik wel m'n droom moto atm (behalve de lelijke stock uitlaten)
Voorbije paar dagen al veel motolaarzen gepast, maar bijna geen enkel die deftig zat, blijkbaar is de wreef van m'n voet veel te hoog
Oud 15 januari 2009, 20:40   #689 (permalink)  
TekkaBlade is offline TekkaBlade Stuur een bericht via ICQ naar TekkaBlade
TekkaBlade's schermafbeelding
Approved 9-lifer
TekkaBlade heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robust² Bekijk bericht
Die Street Triple R is toch denk ik wel m'n droom moto atm (behalve de lelijke stock uitlaten)
Voorbije paar dagen al veel motolaarzen gepast, maar bijna geen enkel die deftig zat, blijkbaar is de wreef van m'n voet veel te hoog
Ik heb belachelijk kleine voeten met een brede voetzool en een hoge wreef...

Elke schoen die ik paste, ook al waren ze 2 maten te groot, kreeg ik NIET af zonder hulp -_-
Uiteindelijk bij Alpinestars de SMX-R gevonden en er ferme proppen papier ingestoken om het minder te doen spannen rond de wreef.
Oud 15 januari 2009, 21:09   #690 (permalink)  
Terror Factor is nu online Terror Factor Stuur een bericht via ICQ naar Terror Factor
Approved 9-lifer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skullbasher25 Bekijk bericht

hier staat een bmw 650 in de garage, auto van de vader. heb ondertussen al het genoegen gehad om daar een paar keer mee te rijden. ja da is geestig met zo een bak op zwier te zijn waar er redelijk wat achter steekt, tis geen elise of caterham maar er steekt algelijk wel een 5 liter V8 met 367 pk in (met mijn pa zijn rijstijl zullen er al wel wa van die pk's verloren gegaan zijn ). zou ik mijne moto ooit inruilen voor iets dergelijks op 4 wielen? hell no...
't is veel moeilijker op ne moto he ook veel feller oppassen geblazen. me ne auto *doet* ge da gewoon, me de moto is het heel voorzichtig proberen. Eens da ge het echt kunt en durft, kan het misschien leuker zijn op de moto, da kan ik ni zeggen. Nuja, meninge verschille natuurlijk he

En die bmw: leuke auto, da wel, ma geen super vergelijking imo. Ge kunt het een beetje zien als uw moto vs goldwing. Ne goldwing is nu ook geen goede referentie vo de fun op een moto he
Oud 15 januari 2009, 21:19   #691 (permalink)  
WeedJunk is offline WeedJunk
WeedJunk's schermafbeelding
Member
[1/11] WeedJunk just joined
Inderdaad Terror, of zo'n BMW RT tour-geval. Ne 6-serie is een GT, geen pure sportwagen
Oud 15 januari 2009, 21:49   #692 (permalink)  
Robust² is offline Robust² Stuur een bericht via MSN naar Robust²
Robust²'s schermafbeelding
Member
[6/28] Robust² just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TekkaBlade Bekijk bericht
Ik heb belachelijk kleine voeten met een brede voetzool en een hoge wreef...

Elke schoen die ik paste, ook al waren ze 2 maten te groot, kreeg ik NIET af zonder hulp -_-
Uiteindelijk bij Alpinestars de SMX-R gevonden en er ferme proppen papier ingestoken om het minder te doen spannen rond de wreef.
Idd, of zijn ze paar maten te groot, of ik krijg ze met moeite aan/af. En een maaite 41 a 42 is nu ook niet zo groot voor iemand van 1M90.
Heeft dat veel uitgemaakt nadat ze gezet waren? Die SMX-R liggen wel een beetje buiten mn budget, net als de Sidi's die ik heb aangehad die wel degelijk zaten...

Edit: Hoe lang duurt het trouwens om een nummerplaat te krijgen als ik zelf naar de DIV ga?

Laatst gewijzigd door Robust²; 15 januari 2009 om 22:19
Oud 15 januari 2009, 22:37   #693 (permalink)  
sinki is nu online sinki
sinki's schermafbeelding
Member
[3/18] sinki just joined
Hangt van de wachtrij af.

edit: Ik krijg mijn SMX-R's ook ni gemakklijk aan en uit ze. Eens ik ze aan heb zitten ze wel goed.
Oud 15 januari 2009, 22:50   #694 (permalink)  
Approved 9-lifer
Citaat:
Idd, of zijn ze paar maten te groot, of ik krijg ze met moeite aan/af. En een maaite 41 a 42 is nu ook niet zo groot voor iemand van 1M90.
Heeft dat veel uitgemaakt nadat ze gezet waren? Die SMX-R liggen wel een beetje buiten mn budget, net als de Sidi's die ik heb aangehad die wel degelijk zaten...

Edit: Hoe lang duurt het trouwens om een nummerplaat te krijgen als ik zelf naar de DIV ga?
ik was er op 10 minuten buiten, met 3 man voor me
Oud 15 januari 2009, 23:48   #695 (permalink)  
skullbasher25 is offline skullbasher25
skullbasher25's schermafbeelding
Member
iTrader: 4 (100%)
[1/11] skullbasher25 just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terror Factor Bekijk bericht
't is veel moeilijker op ne moto he ook veel feller oppassen geblazen. me ne auto *doet* ge da gewoon, me de moto is het heel voorzichtig proberen. Eens da ge het echt kunt en durft, kan het misschien leuker zijn op de moto, da kan ik ni zeggen. Nuja, meninge verschille natuurlijk he

En die bmw: leuke auto, da wel, ma geen super vergelijking imo. Ge kunt het een beetje zien als uw moto vs goldwing. Ne goldwing is nu ook geen goede referentie vo de fun op een moto he
als ge denkt dat een 6 is zoals een goldwing is in de motorwereld rijdt ge er best eerst eens mee denk ik

met een auto zie ik u ook niet zomaar overal powersliden, vraagt ook wel een zekere zin van controle en feeling, probeert anders maar eens van da gewoon te doen, ge gaat aardig verschieten denk ik

voor mij is het simpel, ik zou nooit mijne moto inruilen, maakt nie uit voor wat voor een wagen en ik rij nogthans graag met de auto. qua fun kan er voor mij niks tippen aan 2 wielen.
Oud 16 januari 2009, 00:00   #696 (permalink)  
Lonewolf_69 is offline Lonewolf_69 Stuur een bericht via MSN naar Lonewolf_69
Lonewolf_69's schermafbeelding
Member
iTrader: 1 (100%)
[0/12] Lonewolf_69 just joined
Citaat:
Denk dat het er vanaf hangt waar ge gaat. In Brussel heb ik toch enkele uurtjes mogen wachten.
Oud 16 januari 2009, 00:02   #697 (permalink)  
Approved 9-lifer
Zomaar overal powersliden ni nee, maar het gewoon doen is toch een stuk makkelijker bij de moto. Me de auto moet ge alleen maar aan de gas denken, bij de moto aan de gas en het niet tegen de grond gaan. Daardoor gaat ge ook veel feller geneigd zijn van al die dingen te proberen en te oefenen(imo), en dus meer uit uw auto halen dan ge uit uw moto zou halen. Ik in ieder geval toch, voorlopig toch nog

En een 6: oke, goldwing misschien niet, maar neem dan zo een bmw touring-ding(ken de modellen niet juist). de sensatie in een 6 is van de verste verte niet te vergelijken met iets als bvb een caterham. Alles is elektronisch, alles is superfel geisoleerd(ge hebt totaal geen snelheidgevoel), da is supercomfortabel. Da is ni wa ik in gedachte heb als ik denk aan een auto die u rijsensaties moet bezorgen. 6-serie valt goed te vergelijken met een touring: comfortabel en vlot. En geef nu toe, een touring-moto geeft u van de verste verte toch ook niet dezelfde sensatie als een sm of een supersport?

Nuja, ieder z'n ding natuurlijk he.
Oud 16 januari 2009, 00:45   #698 (permalink)  
desolation is nu online desolation Stuur een bericht via Skype™ naar desolation
desolation's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 10 (100%)
[9/21] desolation just joined
bwa, ik moet zeggen da de sensaties die mijnen ST2 mij geven ni moeten onderdoen voor bv ne 748
Oud 16 januari 2009, 00:56   #699 (permalink)  
Private_BE is offline Private_BE Stuur een bericht via MSN naar Private_BE
Private_BE's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 13 (100%)
[0/10] Private_BE just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skullbasher25 Bekijk bericht
Intro mocht wel wat korter
Oud 16 januari 2009, 08:24   #700 (permalink)  
TekkaBlade is offline TekkaBlade Stuur een bericht via ICQ naar TekkaBlade
TekkaBlade's schermafbeelding
Approved 9-lifer
TekkaBlade heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Dat scheelt, maar verwacht geen wonderen. Eerst die proppen er in, dan met heel fijne kousjes erin, wat bewegen en er snel weer uit. Anders krijgen je voeten warm en zwellen ze op. En herhalen...
Na verloop van tijd kan je ze wat langer aanhebben etc...

Je moet ze thuis wat inwandelen
Ik vraag me ook af hoe ik er makkelijk mee ga kunnen schakelen want die zool is redelijk hard.
Discussie gesloten

Labels
live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
Geplaatst door For Type Datum
bikepics.com :: BoardReader Links This thread Refback 2 juli 2009 12:18
moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader This thread Refback 15 juni 2009 11:54

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten