|
|
#681 | |||||
|
Citaat:
![]() Vandaag droog dus een ritje gaan doen, klein 200km gedaan. Redelijk koud aan de vingers maar het was toch weer plezant. ![]() |
|||||
|
|
#682 (permalink) | ||||
|
kzag vanmiddag het zonnetje terwijl dak op het werk zat, zag dat de baan drooh lag en khad meteen goesting om op de moto te springen
![]() maar kmoet eerst nog eten dus tegen vanavond zal het een ritje in het donker worden voor mij, met een kapot achterlichtje ![]() iemand die weet wat de oorzaak daarvan kan zijn? tis al het 3rde terwijl dak er eigenlijk nie zoveel mee gereden heb, kdenk da het teveel stroom krijgt ofzo mo kzou nie weten hoe ik het moet oplossen ![]() |
||||
|
|
#683 (permalink) | ||||
|
ik ga morgenochtend misschien nog een klein tourke gaan rijden, als het dan hier droog ligt.
dude, anders een lampke nemen die meer W kan weerstaan. In mijn eerste brommerke zat er een lampke van 5W en die sprongen ook altijd, en dan heb ik 1tje van 7W gestoken... en het was opgelost. |
||||
|
|
#684 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Of bestaat je achterlicht uit LED's? |
|||||
|
|
#685 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En koud: op een moto is het ni warmer 'k weet eig ni of da een verwarming heeft of ni ![]() verbruik valt denk ik best wel mee hoor, het is zoals je zegt maar een 1.6, en da ding weegt niks he. Da gaat ni hoger zijn als ne andere 1.6 die ge constant plankt, dus cava nog! ![]() En ja, in bochten leunen, of door bochten powersliden, hmm ![]() |
|||||
|
|
#686 (permalink) | ||||
|
Mja, als ik zou moeten kiezen, tussen een moto of een fun-auto, ik zou het toch op de moto houden denk ik. En als het absoluut 4 wielen moeten zijn, dan toch maar de 848 en de Street Triple
![]() Nuja, misschien als ik ooit het genoegen heb om in een deftige RWD te rijden dat ik mijn mening nog verander . |
||||
|
|
#687 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() hier staat een bmw 650 in de garage, auto van de vader. heb ondertussen al het genoegen gehad om daar een paar keer mee te rijden. ja da is geestig met zo een bak op zwier te zijn waar er redelijk wat achter steekt, tis geen elise of caterham maar er steekt algelijk wel een 5 liter V8 met 367 pk in (met mijn pa zijn rijstijl zullen er al wel wa van die pk's verloren gegaan zijn ). zou ik mijne moto ooit inruilen voor iets dergelijks op 4 wielen? hell no...Laatst gewijzigd door skullbasher25; 15 januari 2009 om 19:42 |
|||||
|
|
#688 (permalink) | ||||
|
Die Street Triple R is toch denk ik wel m'n droom moto atm
(behalve de lelijke stock uitlaten)Voorbije paar dagen al veel motolaarzen gepast, maar bijna geen enkel die deftig zat, blijkbaar is de wreef van m'n voet veel te hoog ![]() |
||||
|
|
#689 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Elke schoen die ik paste, ook al waren ze 2 maten te groot, kreeg ik NIET af zonder hulp -_- Uiteindelijk bij Alpinestars de SMX-R gevonden en er ferme proppen papier ingestoken om het minder te doen spannen rond de wreef. |
|||||
|
|
#690 (permalink) | |||||
|
Citaat:
ook veel feller oppassen geblazen. me ne auto *doet* ge da gewoon, me de moto is het heel voorzichtig proberen. Eens da ge het echt kunt en durft, kan het misschien leuker zijn op de moto, da kan ik ni zeggen. Nuja, meninge verschille natuurlijk he![]() En die bmw: leuke auto, da wel, ma geen super vergelijking imo . Ge kunt het een beetje zien als uw moto vs goldwing. Ne goldwing is nu ook geen goede referentie vo de fun op een moto he![]() |
|||||
|
|
#692 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En een maaite 41 a 42 is nu ook niet zo groot voor iemand van 1M90.Heeft dat veel uitgemaakt nadat ze gezet waren? Die SMX-R liggen wel een beetje buiten mn budget, net als de Sidi's die ik heb aangehad die wel degelijk zaten... ![]() Edit: Hoe lang duurt het trouwens om een nummerplaat te krijgen als ik zelf naar de DIV ga? Laatst gewijzigd door Robust²; 15 januari 2009 om 22:19 |
|||||
|
|
#694 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#695 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() met een auto zie ik u ook niet zomaar overal powersliden, vraagt ook wel een zekere zin van controle en feeling, probeert anders maar eens van da gewoon te doen, ge gaat aardig verschieten denk ik ![]() voor mij is het simpel, ik zou nooit mijne moto inruilen, maakt nie uit voor wat voor een wagen en ik rij nogthans graag met de auto. qua fun kan er voor mij niks tippen aan 2 wielen. |
|||||
|
|
#697 (permalink) | ||||
|
Zomaar overal powersliden ni nee, maar het gewoon doen is toch een stuk makkelijker bij de moto. Me de auto moet ge alleen maar aan de gas denken, bij de moto aan de gas en het niet tegen de grond gaan. Daardoor gaat ge ook veel feller geneigd zijn van al die dingen te proberen en te oefenen(imo), en dus meer uit uw auto halen dan ge uit uw moto zou halen. Ik in ieder geval toch, voorlopig toch nog
![]() En een 6: oke, goldwing misschien niet, maar neem dan zo een bmw touring-ding(ken de modellen niet juist). de sensatie in een 6 is van de verste verte niet te vergelijken met iets als bvb een caterham. Alles is elektronisch, alles is superfel geisoleerd(ge hebt totaal geen snelheidgevoel), da is supercomfortabel. Da is ni wa ik in gedachte heb als ik denk aan een auto die u rijsensaties moet bezorgen. 6-serie valt goed te vergelijken met een touring: comfortabel en vlot. En geef nu toe, een touring-moto geeft u van de verste verte toch ook niet dezelfde sensatie als een sm of een supersport? Nuja, ieder z'n ding natuurlijk he.
|
#699 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#700 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Na verloop van tijd kan je ze wat langer aanhebben etc... Je moet ze thuis wat inwandelen ![]() Ik vraag me ook af hoe ik er makkelijk mee ga kunnen schakelen want die zool is redelijk hard. |
|||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|