|
||||||
| Mobiliteit - Alles ivm Auto's, Moto's, Brommers, ... kan je hier kwijt! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie |
Waardering:
|
|
|
#6961 | |||||
|
Citaat:
En ik maar denken welke oranje vloeistof er op de weg kan terechtkomen ![]() Seffes manoeuvres nog eens oefenen. 8jes lukken al véél beter. Soms ga ik de mist in, andere keren lukken ze ![]() Hopelijk valt het weer morgen nog een beetje mee. |
|||||
|
|
#6963 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ze geven juist massa's regen voor morgen Nuja, ik hoop ook dat het niet regent (of toch niet te hard/lang) 8jes beginnen echt beter en beter te lukken. Alleen lukt dat traag rijden nu niet meer zo fantastisch 't Is precies 't één of 't ander. @ Babs & Robust: Als jullie nog eens gaan oefenen, mag ik dan mee? *lacht eens lief * |
|||||
|
|
#6966 (permalink) | ||||
|
Epla tegen 48 op een fucking rechte baan links nen boom meehad, uit 'paniek' versteven en gewoon plat opgevlogen met linkerschouder. Deze is zwaar gekneusd en e paar knokels verbrijzeld. Nu nog geen pijn maar ze hebben me 4 dafalgans en 3 brufens per dag voor geschreven
![]() Mijn lies is ook tamelijk verrokken(?) Moto zal ik morge is foto's van nemen maar de kader sta scheef, men voorste kas/lichtn kapot. Stuur half na de zak, spiegel en voetsteun afgebroken. Mennen bril scheef -_- En ksnap nog altijd niet hoe ik op dien boom heb kunnen rijden. Toen ik half naar adem aant snakken was had ik plots door dak op men motor lag en da men vest begon te dampen en aant smelten was. ![]() |
||||
|
|
#6968 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bekijk het positief: diene andere moto zal er rapper komen dan ge denkt! ![]() Veel beterschap iig. 't Is kut da uwen brommer om zeep is, maar ge zijt zelf nog min of meer in 1 stuk, da 's ook al heel wat. Ge kunt er maar uit leren. |
|||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|