|
|
#3681 | ||||
|
Dat is wel degelijk een speed triple curve hoor, achterwiel heeft +-12% verlies tegenover de krukas. Superduke R heeft er ook 130 op de krukas en als je de dyno charts ziet komt dat op hetzelfde neer als de speed. http://image.automotive.com/f/featur...and_torque.jpg
Verschillende dyno's geven verschillende getallen dus echt pk's vergelijken kan je niet tenzij ze op dezelfde dyno staan en op dezelfde dag. Omgeving en weer heeft ook een impact op het resultaat. Je zit bij 2 verschillende dyno's dus met een tolerantie van een paar paardjes. De koppel curve van de speed is echt wel indrukwekkend. ![]() |
||||
|
|
#3682 (permalink) | ||||
|
vandaag men 5de en 6de uur les gehad en nu maandag zien achter een voorlopig en dan bennek gesteld.
was wel een fijne les, nog ff precisie stop en noodstop geoefend en nog is ff de 8 geoefend en me kijktechniek wa aan te passen ging da echt heel goed. en dan derna in Leuven gaan rijden,twas vrij druk zij de instructeur ma al bij al voelde ik mij heel goed op men gemak en ging da echt wel vlot. en tvalt mij op da je echt veel meer ziet van verkeerssituaties en verkeersborden op de motor dan in de auto. vinnek wel fijn. en dan op de trug weg ff auto snelweg gedaan en da was fun... zo ne motor trekt toch op als zot eigenlijk.verder vinnek het ook wel tof da zowat alle motards dadde op de baan tegen komt allemaal goeiendag doen ![]() |
||||
|
|
#3683 (permalink) | ||||
|
Ik vind autosnelweg persoonlijk een van de saaiste dingen die er zijn op de moto, geef mij maar schoon bochtjes
. Ik ben dees week naar Leuven gereden omdat ik wa vrienden had beloofd eens met de moto naar de les te gaan, maar vrijwillig zou ik da toch ni doen (of toch ni via autosnelweg). Is altijd gewoon rechtdoor .Het groepsgevoel tussen motards is inderdaad geweldig . |
||||
|
|
#3684 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Nekeer goe doorsleuren tegen 220 is wel es plezant, ma het flitsgevaar is toch te groot ( 220 omda mijnen brommer nie rapper kan, 't is geen racebanaan he ) |
|||||
|
|
#3687 (permalink) | ||||
|
ps nu op de website
WORLDSBK.COM | SBK TV De Superstock 1000 tevolgen. met de belg Xavier Simeon op de pole. |
||||
|
|
#3688 (permalink) | |||||
|
Citaat:
superbike is live op eurosport 2 ![]() |
|||||
|
|
#3689 (permalink) | ||||
|
BMW S1000RR officially unveiled - Motorcycle News
Pfff, waarom kan BMW ni eens mooie koplampen pakken ![]() |
||||
|
|
#3693 (permalink) | ||||
|
Heeft er iemand een TomTom of Garmin route van de "Venen en meren" route, die in Malmedy start?
Het enige wat ik ervan terug vind, is dat het een fietsroute is, en die begint al met een auto vrije baan. Maar ik weet dat er ook 1 is voor motards, dus als iemand wat meer info heeft.. |
||||
|
|
#3695 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Maar BMW heeft wel een traditie van asymmetrische lampen. |
|||||
|
|
#3696 (permalink) | ||||
|
Ok, net iets zoet meegemaakt met een hele zure nasmaak
![]() Mn pa is dus overtuigd om vroeger ne moto in huis te halen, waardoor ik dus eventueel met een voorlopig kan doen. MAAR dan ... Tis nie mijne moto alvast, en ik moet hem delen. Met mijn zus, tot daar aan toe, die rijdt beter moto als mij en ik had da indertijd zelf voorgesteld, maar dus ook met mijn moeder ![]() Die is al nie assertief me haren auto in het verkeer, en ik beschouw haar soms een gevaar omda ze te voorzichtig is. Laat staan da ze dan me ne moto rijdt ![]() Dees is zo plagen da ze me mij doen ![]() Ma bon, ben van plan om ne CBF600 te zoeken met ABS. Heb al ene opt oog, maar de eigenaar heeft nog nie gereageerd. Als ge er ene tegenkomt, let me know. Liefst zwart Bouwjaar +- 2005.
|
#3698 (permalink) | ||||
|
Precies wel lastig daar om je pa te overtuigen de normale gang van zaken te volgen. Dat delen is dan tot je je uiteindelijk rijbewijs hebt ? En woonde jouw zus niet elders? Ook lastig dan om te delen toch?
Maar je zegt CBF600, dat is nu toch niet meteen "licht" zou ik denken, zwaarder dan die ER6 bij de rijschool alleszins (40kg meer volgens bikez...). |
||||
|
|
#3700 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
| Labels |
| live to ride, manoeuvres, moto>auto, ride to live, vallen en opstaan |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611977-welke-moto-heb-jij-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| bikepics.com :: BoardReader Links | This thread | Refback | 2 juli 2009 12:18 | |
| moto+guzzi+stelvio | Image Search | BoardReader | This thread | Refback | 15 juni 2009 11:54 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|