|
|
#1562 (permalink) | ||||
|
Met dit beeldmateriaal lijkt dat me geen enkel probleem
![]() Zonder, wat allicht ook nog vaak voorvalt, acht ik de kans eerder gering. Heb het geluk er nog nooit mee geconfronteerd te zijn, maar parkeer dan ook nooit voor een poort ofzo (tenzij wanneer ik de eigenaar een papiertje laat ondertekenen dat ik er mag staan voor een bepaalde tijdsduur in ruil voor een gepaste vergoeding). Gebeurt wel eens tijdens de gentse feesten ofzo ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1568 (permalink) | ||||
|
Tis nie 100% te zien. Maar volgens mij was dat mits een beetje achteruit en vooruit rij werk zeker te doen om daar naast te gaan staan...
Vandaag mij ook op de jaarmarkt op een strookje gras voor énen geparkeerd. En net achter nen duiker van nen gracht. Toen ik geparkeerd stond, hing ik met de bumper boven de gracht ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1569 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#1571 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Niet voor de onschuldige zieltjes: Audi S4 Gets Dragged Away - CarDomain Video |
||||||
|
|||||||
|
|
#1574 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1576 (permalink) | |||||
|
Ge hebt wel wa gelijk ze. En bij u is het ook in HD, wat dit filmke wel de moeite loont.
Maar toch! Citaat:
Kvon het vorige wel indrukwekkender. Nu is het natuurlijk wel moeilijk om terug iets ferm zot te maken, maar het gekozen decor is daarvoor te saai vind ik. Ook wel veeeeeeeel te veel slow motion. 1 keer was voldoende. En dan nog dien auto... ![]() Desalnietemin is het natuurlijk nog steeds een vet filmpje! |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|