|
|
#1541 | ||||
|
Sjans daj gij handschoenen hebt
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1543 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1544 (permalink) | ||||
|
|
Gistere op boomse steenweg aant rijde (buitenste rijvak), ongeveer 100 per uur.
Komt er ineens ne auto achter ons rijde, dien trekt op, mooi geluidje, naast mij... Daarna aan de licthen gaa zo raam omlaag (der was niemand op de baan ) zo 2 jongere gaste me ne mazda 3, me nen 2.3 biturbo.. & ne camera Da trok mij der toch serieus af, maar wa plezier gemaakt tot aan willebroek ofzo (vertrokke in aartselaar)... Daarna ff op parking gaan staan en email adres gegeven enzo, en ze ginge filmke doorsture.. Toffe gaste, ik zalt filmke ier ook wel plaatse als ze het hebbe (de snelheid op mijn teller ging maar tot 180, maar toen reed hij wel nog weg (had ook radarverklikker :')) |
||||
|
|||||
|
|
#1547 (permalink) | ||||
|
Ik kan nu al aankondigen dat er hier binnenkort een stuk of 10 keer hetzelfde filmke gaat gepost worden
![]() Ken Block Gymkhana Two Preview- Video De hatch is wel lelijk en klinkt nogal slecht (de zijne toch). |
||||
|
|||||
|
|
#1548 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1549 (permalink) | ||||
|
Ik ook, alhoewel da eigenlijk altijd maar hetzelfde is. Gewoon ander parcours. Maar uiteindelijk blijf ik ook naar driftfilmpjes kijken, en die zijn ook allemaal gelijkend.
Vraag mij wel af wat da kost voor gewoon maar uw stickerke op die auto te zetten. Wetende dat daar zo veel miljoen man naar kijkt, zal da gene kattepis zijn. Der staan trouwens al wat previews online. En ook behind the scenes van het vorige filmpje. |
||||
|
|||||
|
|
#1550 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1557 (permalink) | |||||
|
Citaat:
tis mss geen goede manier van wegslepen maar den groten idioot dat zenne wagen daar parkeerde verdient nie beter imho. zitten ze te zeggen ik stamp die slepers ineen, die vrachtwagen een deuk enzo. als ik er nie door kan door dien debiel zen parkeerkunst mag ik dan ook een ferme deuk in zen auto stampen? ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1558 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. |
|||||
|
||||||
|
|
#1560 (permalink) | ||||
|
zijn die audi's geen voortrekkers ?
nuja , het maakt niet veel verschil , echt gezond zal het wel niet zijn , er hangt niet voor niks zo een sleepoog aan uw chassis |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|