|
|
#1487 (permalink) | ||||
|
YouTube - Mercedes Benz 500E / E500 W124
"Bijgenaamd de hammer" PEUT! Dat was een 300E omgebouwd door AMG en de 500E & E500 hebben niks te zien met AMG. |
||||
|
|||||
|
|
#1488 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Maar, voor Stylmar = No Go.... Diene belt de flikken... (toch als ik met mijne maat zijne mustang meerij...) Ge zijt beter om daar links af te slaan (waar het doodloopt)... Veel beter (en gene last van bazen die politie bellen).Ps: die zwarte strepen opt einde van dat straatje zijn er vanzelf gekomen! |
|||||
|
||||||
|
|
#1489 (permalink) | ||||
|
YouTube - FORD FOCUS RS 2009 IN ACTION!
RS op de limiet bereden, en met mensen die verslaafd zijn aan scandinavian flics ofzo . |
||||
|
|||||
|
|
#1492 (permalink) | ||||
|
Niet echt, heb hem al testgereden, de wagen is zoals bijna alle TeamRS wagens neutraal / eerder ondersturend (FWD duh) afgesteld. De reden dat ze in het fimpje zo met de wagen kunnen rijden is omdat ze het zo snel doen, dit is echt op de limiet (hoor je ook) en bij dergelijke snelheden is een scandinavian flick genoeg om zelfs met een FWD op dergelijke manier de achterkant te doen uitbreken, het sperdiff doet de rest. Tests in het nat tot nu toe zien er relatief goed uit, maar hij presteerd inderdaad bijlange niet meer zo goed als in het droge tov zijn AWD rivalen (wat ook logisch is), maar globaal gezien zeker niet slecht.
|
||||
|
|||||
|
|
#1493 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1494 (permalink) | ||||
|
WRC shizzles in bocholt
YouTube - Sezoensrally 2009 |
||||
|
|||||
|
|
#1495 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nu, tziet er wel een fun bakje uit. |
|||||
|
||||||
|
|
#1496 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Uiteindelijk heeft de rede overwonnen en heb ik toch besloten om nog te wachten (op financiele ademruimte), ik amuseer mij uiteindelijk nog rot met de huidige wagen, en hij heeft dit jaar nog mods gekregen waar ik aanzienlijk wat geld heb ingepompt (oa volledige uitlaatlijn). Maar de Focus RS is in één woord beleving. Het geluid, de directe sturing, het koppel dat gedurig aanwezig is, de onwerkelijke manier hoe hij een bocht uitaccelereerd (zonder spinning en weinig torque steer). De wagen voelt ook waanzinnig snel aan hierdoor, soms vroeg ik mij af of de 5.9 die Ford opgeeft als 0-100 tijd wel klopt, acceleratie geeft een geschifte duw in de rug. Kan zo nog wel uren verder schrijven maar you get the picture, ik was verkocht ja . |
|||||
|
||||||
|
|
#1499 (permalink) | |||||
|
Citaat:
1:35 Laatst gewijzigd door VMax; 25 mei 2009 om 23:45 |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/611877-filmpjes-deel-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP - Car Videos on StreetFire | This thread | Refback | 1 januari 2010 15:49 | |
| Ghost Rider In Subaru STi!!!- Video | This thread | Refback | 19 september 2009 14:28 | |
| scheurijzer | BoardReader | This thread | Refback | 18 juli 2009 11:48 | |
| Goggomobil 10liter radial-engine 360hp 9-cylinder- Video | This thread | Refback | 13 juli 2009 22:59 | |
| AWD VW Golf Mk2 AUDI S2 POWER 550+ BHP- Video | This thread | Refback | 1 juli 2009 15:17 | |
| 2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video | This thread | Refback | 25 juni 2009 14:04 | |
| X5 Stuck in Sandy- Video | This thread | Refback | 8 juni 2009 10:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|